Zoals ik bijvoorbeeld wel eens, sporadisch, de indruk krijg dat "het kwartje is gevallen".......
Ik noem het een vergissing..., jullie een leugen....!
SBI...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Tot nu toe reageer ik zeer inhoudelijk op het gebrek aan feiten uit het kamp van de tegenstanders, de insinuaties van de tegenstanders richting de voorstanders (wederom uitblinkend in het gebrek aan feitelijke onderbouwing) en de persoonlijke aanvallen die meer op de persoon die ze uit gericht zijn
kijk, nu moet je echt even alle onderwerpen terug gaan lezen, want hier klopt echt geen hout van.. is zo ongeveer geschiedvervalsing te noemen inmiddels. Weer worden zaken verdraait, alles wat je in deze reactie beweert zo ongeveer is niet waar of verdraaid... Dan heeft discussie geen enkele zin meer toch?? lees mn alle reacties van SBI maar eens na, met name reacties op simpele en duidelijke vragen, die hij overigens stelselmatig nooit beantwoord.. En dat vind je wel normaal? dat geeft volgens jou een helder en duidelijk beeld van mlm??En krijgen ze dat niet dan worden ze op een heel vieze en zeer weinig integere manier persoonlijk.
raar gevoel voor humor heb jij... toch.....simpele en duidelijke vragen, die hij overigens stelselmatig nooit beantwoord..
Wie....? IK?????En ik vind inderdaad dat SBI regelmatig erg belachelijk doet.
Zeg, JvE/sobeit, ben je nu gewoon echt stom, of vind je het gewoon leuk mensen leugens in de mond te leggen?Wanneer je een brancheomzet van 100 miljard en een bedrijfsomzet van 6 miljard peanuts blijft noemen.... en blijft hameren op de "ineffectiviteit" van mlm, ondanks het feit dat het juist in eerste instantie bedoeld is voor parttimers,
Aha, zie je wel dat je Jan heet, maar was het nou echt nodig er je familienaam bij te zetten?!MIJN naam is Haas..., Jan Haas
ahhh dus als SBI het om deze reden doet is het wel goed, en als anderen dat met vaak nog eens dezelfde reden of juist geprikkeld door met name o.a. sbi doen, is het ineens verwerpelijk. meten met 2 maten heet dat.Wel is dat te begrijpen als je ziet dat normaal en eerlijk discussieren met E en M gewoonweg niet mogelijk is.
Nee..., niet écht....Zeg, JvE/sobeit, ben je nu gewoon echt stom,
Maar er is er maar één de échte, hè???Aha, zie je wel dat je Jan heet, maar was het nou echt nodig er je familienaam bij te zetten?!
Denk het niet....Ene, Jan Haas, als ik je ooit tegenkom, herken ik je dan aan je oren?
Geloof mai nau......., als ik je prikkel heeft je partner de eerste 6 maanden niks meer aan je.....juist geprikkeld door met name o.a. sbi doet
Met genoemde heren is overigens prima te discussieren..
En toen kwam er een héle grote olifant... , met een héle grote snuit..... en die blies het sprookje uit...!Discussieren is openstaan voor andersmans argumenten, maar ook tegen andermans argumenten ingaan. En met harde bewijzen is daar lijkt mij niets op tegen..Alleen harde bewijzen dan ineens afdoen als niet terzake etc..tja..
want dit heeft helemaal geen zin meer toch??
Heb je het gehoord, M&M en E....?en kom eens een keer met aantoonbaar juiste info over mlm, want daar mankeert het hier nog steeds aan! stelletje zielepoten...
nog niets geleerd dus... kansloos...
Ok, nu is het duidelijk.Na de zevenhonderdste poging van Thomas Alva Edison om de elektrische gloeilamp uit te vinden, werd hem door een verslaggever van de New York Times gevraagd hoe hij het vond zevenhonderd keer te hebben gefaald. Edison antwoordde daarop: "Ik heb niet zevenhonderd keer gefaald. Ik heb zelfs niet één keer gefaald. Ik ben erin geslaagd aan te tonen dat deze zevenhonderd manieren niet werken. Als ik de manieren die niet werken heb geëlimineerd, zal ik de manier vinden die wél werkt."
Er volgden nog enkele duizenden van deze successen, maar uiteindelijk ontdekte Edison toch die ene manier die functioneerde en vond hij de elektrische gloeilamp uit. Edison: "Falen is een geesteshouding, geen resultaat."