LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Kaatje 68,wil je nu beweren dat alle gedupeerden hier liegen dat ze barsten want daar komt het wel een beetje op neer. Zijn er wel erg veel dan.Geen nette conclusie.Maar ja,wien"s brood men eet dien"s woord men spreekt.

Nita.

Kaatje68
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2007 22:10

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Kaatje68 »

Nee ik ben geen gedupeerde van VSNP, ik ben een tevreden client van VSNP (en geen medewerker), en dat heb ik duidelijk aangegeven in mijn eerste mailtje maar het schijnt dat jullie niet kunnen lezen of alleen dat lezen wat jullie willen. De slechte dingen namelijk dat is wat dit Forum voor jullie zo interresant maakt.

Ik zal niet zeggen dat degene die zich hier aanmelden onterecht of terecht kwaad kunnen spreken. Mij lijkt alleen wel dat er genoeg zijn die niet bij VSNP zijn geweest en dus eigenlijk helemaal geen recht van spreken hebben.

Angelique_1970 weet bijvoorbeeld veel dingen over de ins en outs van VSNP als je haar mailtjes goed leest. Ben benieuwd waar zij die kennis vandaan heeft.

Ik heb ook niet gezegd dat alle schuldhulpverleners slecht zijn want daar hoor je mij niet over. Je leest in het nieuws genoeg, maar ja, en daar moet ik D1RK gelijk geven, er zijn er ook die wel goed doen en voor hun clienten opkomen, maar ook hier zul je bepaalde klanten hebben die niet te vreden zijn. Je hebt nooit en te nimmer (en dat geldt voor elk bedrijf gesubsidieerd of niet, particulier of het Rijk) een 100% klanttevredenheid.

Slecht nieuws wordt op deze manieer in de wereld geholpen maar het goede nieuws dat er ook mensen zijn die geholpen worden daar zul je weinig over horen hier. Daarom heb ik mijn reacties geplaatst om jullie te laten weten dat niet alleen slechte dingen bij VSNP gebeuren maar ook goede dingen.

Ik hoop oprecht dat er meer mensen komen met goede berichten over VSNP want dhr Bus en zijn team hebben deze onzin niet verdiend. Niets loopt altijd op rolletjes en er zal altijd wel eens tegenslag zijn, maar mensen die denken dat bij de intake gelijk alles geregeld is en dat ze uit de schulden zijn, die zullen keihard gaan vallen, want dat is dus niet zo. Je zult er zelf ook iets voor moeten doen. En de eerste periode van 6 maanden (ongeveer) is gewoon geen pretje ik heb het meegemaakt en ook ik en mijn man dachten als dit maar goed gaat, uiteindelijk hebben wij nu de vruchten geplukt en hebben we wat zorgen minder.

Weet je wie die zorgen nu heeft "dhr Bus" en tot nog toe moet ik afkloppen is alles geregeld. Ik kan het op het internet nakijken en als ik iets niet snap dan mail of bel ik hem en krijg mijn antwoord zo ookwel.

Je moet niet alleen op je laurieren zitten want daar bereik je niets mee. Er zijn trouwens tot nu toe alleen nog maar twee kantoren waar ik van weet waar je je dossier op het internet kunt bekijken en dat is bij SVF en bij VSNP dus waar blijven de anderen dan?

Groetjes,

Kaatje68

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Kaatje 68,Wat het interresant maakt voor diegeen die niet in deze toestand verkeren.en dus gelukkig niets te doen hebben gehad met ene mr.Bus is,dat we nu hebben kunnen lezen hoe schandalig deze mensen zijn behandeld en wij er werkelijk geen notie van hebben dat dit in deze tijd nog kan en mag bestaan.Misschien behoor jij dan bij de gelukkige bij wie het anders is afgelopen.Het minste dat je zou kunnen doen is deze mensen dat ook gunnen inplaats van met de botte bijl te hakken.Verder zou ik graag van deze mensen willen horen wat de afloop voor hun is geworden.( had een vannetje teveel)

Ik wens ze in ieder geval succes .

Gr..................Nita. :wink:
Laatst gewijzigd door Nita op 02 aug 2007 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Helemaal mee eens Nita ...
Ik was iets te druk met mijn Amsterdamse ik tegenhouden
om zo inhoudelijk te zeggen wat ik bedoelde te zeggen.
Maar Kaatje zal de boodschap nu wel snappen denk ik. :wink:

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

angelique laat je niet gek maken.
en er zijn wel degelijk nog wel andere instantie's die bemiddelen er bestaat nog meer als alleen maar ....
en mocht b mij z'n mail sturen, nou kom maar graag zelfs.
waar komen die positieve reacktie's nu vandaan, of heeft b dit ook geregeld.
vandaag naar de advocaat. b gaat hier niet mee weg.
Laatst gewijzigd door donkere wolk op 07 aug 2007 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Donkere wolk,succes gewenst.

Hoop dat er door je wolk weer zon gaat schijnen.

GR..........................Nita.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Omdat de Mod hier t makkelijker vind om mijn hele post te verwijderen
als om een zinnetje te wissen : Even de balangerijkste zinnen uit het door de Mod. verwijderde berichtje (want nu is er geen touw meer aan vast te knopen)

Beste Kaatje ... als jij wil aantonen dat er twee kanten aan ieder verhaal zijn noem de verhalen hier dan geen : "geneuzel"... "onzin" of
zelfs "leugens"
...............................................................................................
Ik mag je niet .....
niet zozeer om WAT je zegt
maar om hoe je het zegt.


En aan de Mod. : MODEREREN KUN JE LEREN !!!!!!
Of is dat een personelijke aanval/belediging richting U ???
(ondanks dat U blijkbaar nog een hoop KUNT leren)

>cybertomaat<

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

ik wil toch graag nog ff reageren op kaatje.
kaatje voor jou is het fijn natuurlijk dat jij uit de problemen bent of dat je het in iedergeval weer ziet zitten.
maar wie bataalt de boete's die wij hebben omdat ... geen rekeningen betaald heeft.
wij rijden al 3 maanden onverzekerd rond.....ja ja goed werk b....
krijgen nu allemaal aanmaningen en dreig brieven van deurwaarders.
wat moeten we hiermee doen.
ja je kunt op internet kijken wat er met je geld gebeurt als het binnen komt bij ..., maar heb je al eens goed gekeken? er wordt giga getoverd met geld
en ja het klopt eigen schuld dikke bult je hebt schulden gemaakt en nu moet het opgelost worden. als mensen dit inzien en hulp vragen is dat toch super, en dan wordt je zo belazerd, met alle gevolgen van dien.
maar het zal niet lang meer duren voordat b zijn deur kan sluiten en als ik of wij daar aan kunnen mee werken graag, met alle liefde en veel plezier. dat wou ik nog ff kwijt.
Laatst gewijzigd door donkere wolk op 07 aug 2007 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

nvt
Laatst gewijzigd door Nita op 05 aug 2007 06:07, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ Nita ... vannacht/vanmorgen ......

dat ie dat van die geldgleuf weghaald ... toppie ...
had ik na een fatsoenlijke reactie van Kaatje zelf ook wel gedaan.

Maar mijn hele (nette) post waarin ik Kaatje uitleg WAAROM wij zo vel op haar reageren was ook ineens verdwenen ......
Kreeg ik ook "netjes een melding van van vriend RADAR ...
Maar t sloeg nergens op ...
en dat heb ik duidelijk laten weten ook (per mail)

>cybertje<

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

:wink:
Laatst gewijzigd door Nita op 03 aug 2007 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door langerjan »

:lol:
Laatst gewijzigd door langerjan op 03 aug 2007 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

Geen dank.
Laatst gewijzigd door Nita op 05 aug 2007 06:07, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

op dit forum ben ik slechts een tomaat ...
op alle fora ben ik een Cyber ...
weet je nu genoeg Nita ??? :? :) :lol: :D

(was de enige zonder smiley's)
Laatst gewijzigd door cybertomaat op 04 aug 2007 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Nita »

:?
Laatst gewijzigd door Nita op 03 aug 2007 14:58, 4 keer totaal gewijzigd.

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door langerjan »

:idea:
Laatst gewijzigd door langerjan op 04 aug 2007 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Ciska55
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2007 20:40

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Ciska55 »

Heeft deze conversatie nog iets met VSNP te maken??? :?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Heeft deze conversatie nog iets met VSNP te maken???
ik zat te wachten op een reactie van Kaatje
of van de Mod. ... of een update van de gedupeerden. 8)
niet op deze vraag iig :wink:

(maar bekijk het door een zonnig brilletje)

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hallo allemaal,

Ik heb alles eens goed nagelezen. Het is schandalig hoe dit allemaal kan gebeuren. Leven we in een democratie of bureaucratie? Jaja de politiek met hun normen en waarden........krijg er gewoon de kriebels van. Ik heb een beetje research gedaan. Heb dadelijk voor de gedupeerden een heel goed advies waar en door wie ze hun geld kunnen terug vorderen.

Toch wil ik als eerste terug komen op de berichten van kaatje68. Jij moet je schamen. Zelf deel ik de mening dat je als ik je tekst goed lees dat je er midden in zit of er een of anders eigen belang bij hebt.
Jouw traject gaat goed, toch wals je over de gedupeerde mensen heen waar het heel anders mee gaat. Jij toont geen respect, helemaal niet. Hebt zelf kritiek op deze mensen...........hoe durf je!!!! Jij kunt je helemaal niet verplaatsen in deze mensen want jij zit niet in hun situatie. Dit is geen pretje........zij kunnen nu gaan kijken hoe ze de **** van dhr.B kunnen gaan aanpakken.
Wat mij nog heel erg is opgevallen is dat je eigenlijk 1 persoon voornamelijk negatief benaderde en dat is angelique-1970. Terwijl ik alleen hierover kan zeggen dat naar aanleiding van het lezen van haar berichtjes, zij de mensen wilt besparen en wijzer wil maken omdat veel mensen de procedures niet kennen. En hoe ze aan de info komt.......who cares?? Als het in het belang is van de slachtoffers kan ik er alleen maar respect voor opbrengen dat zij dit doet. Misschien heeft ze wel meer geleerd dan jij en weet meer over de wet en regelgeving of heeft zelf meer ervaring........alles is mogelijk. En dan kom jij in een mail met dat stomme ISO cerificaat?? Wat echt helemaal niets voorstelt.......waarom is hij de enige??? Omdat andere schuldhulporganisaties misschien slimmer zijn om zich dat geld te besparen. Dit was mijn reactie voor jou kaatje, meer heb ik jou niet te melden. Je ziet zelf de reacties welke jij oproept met je uitlatingen.
Je bent alles behalve zuiver, hier zit meer achter zegt mijn gevoel. En naar aanleiding van de mailtjes terug naar jou ben ik niet de enige. Heb trouwens in een deuk gelegen met de gleuf.......tja wie weet.....wat is waarheid, toch?

Nou nu komt dan eindelijk mijn advies want heb geen zin om me nog meer met dat geneuzel van kaatje bezig te houden.

Het advies welke ik heb ingewonnen, is voor jullie veel meer van belang, ook al zit je niet in de situatie dan kun je deze informatie wel doorgeven aan de mensen welke wel in de situatie zitten. Zo kan iedereen een kleine bijdrage leveren, gezien de overheid het in mijn ogen laat afweten.

HIER KOMT HET
Uiteraard was ik nieuwschierig naar de advocaat Snijders. Ben voor vragen er naar toe gestapt. WAUW!!! WAT EEN SUPER MAN!!!! EEN MAN VAN DADEN EN NIET ALLEEN EEN HOOP WOORDEN ZOALS DHR.B. Want zoals het uit de reacties blijkt een hoop gebla bla maar handelen.......neuuu of na veel te lange tijd.

Voor alle gedupeerden kan ik jullie alleen maar aanraden om contact op te nemen met deze advocaat, deze kan er voor zorgen dat jullie de intake kosten, administratiekosten, maandkosten en afsluitkosten terug krijgen. Want wat blijkt. Dhr Bus mag zich helemaal volgens de wet geen geld vragen! Hij mag het alleen maar om niet doen........dus voor niets! Ook mag hij het geld welke er nog op de rekening staat niet ponds-ponds verdelen onder de schuldeisers. Hij moet dit gewoon aan jullie zelf terug overmaken. Teken geen mooie brief van hem, doe dit eerst in overleg met de advocaat!!! Gezien hij uit alle verhalen en berichtjes niet te vertrouwen blijkt.

Kopieen mag hij niet maken, het dossier kun je gewoon ophalen, liefst zo snel mogelijk anders haalt er beslist stukken uit welke belastend voor hem zelf zijn. Geef hem die kans niet. Des te sterker sta jezelf!! Want het gaat om jullie gedupeerden!!!! Om niemand anders. Eveneens was en ben ik onder de indruk van zijn krantenartikel want welke advocaat doet dit onder zijn eigen naam??? Ik ken er verder
geen. Het is zelfs moeilijk om een advocaat te vinden welke deze zaken in behandeling neemt.

Wat ook van belang is in dit gebeuren is dat de gemeentes op de hoogte worden gesteld door de gedupeerden, van deze informatie. Want dhr. B heeft ook geen recht op bijzondere bijstand!!!!
Dit kunnen ze bevestigd krijgen door uiteraard advocaat Snijders.


Ik ben ontzettend onder de indruk van deze heer. De passie en gedrevenheid welke hij uitstraalde, niet half half.....nee helemaal of niet en dat is de juiste instelling. GEWELDIG! Petje af, veel respect voor zo iemand welke zich inzet voor deze kwetsbare doelgroep. Toch las ik al in een eerder bericht welke positief was over meester Snijders.

Mensen ik hoop dat ik jullie met dit bericht een beetje heb geholpen, zodat jullie tenminste iets van jullie geld terug zien en misschien na een gesprek op eventueel meer. IK HOOP HET VOOR JULLIE WANT DIT HEBBEN JULLIE NIET VERDIEND!! Haal je recht!!! Dit kan alleen op deze manier. Wie niet waagt wie niet wint, maar men krijgt altijd de gemaakte kosten als eerder genoemd terug! Is toch al een mooi bedrag bij elkaar, niet? Dhr. B moet dit terug betalen omdat hij er gewoonweg volgens de wet geen recht op heeft :wink:

Lieve mensen doe er je voordeel mee, zet hem op! Een eerste gesprek kost je niets!......je hebt daarom niets te verliezen!.......eerder te winnen! :lol: Zou je toch gek zijn als je dit niet zou gaan doen, toch?

Groetjes happy-de-peppie, hoop dat jullie er goed uitkomen. Want men kan wel zeggen eigen schuld dikke bult.......ook dit is niet waar en wie heeft het recht om daarover te oordelen? De meeste mensen welke logisch kunnen nadenken weten dat er meestal meer achter zit waardoor de mensen in de schulden zijn gekomen.........het belangrijkste is om er uit te komen.
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Kaatje68
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2007 22:10

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Kaatje68 »

Als afsluiter

Voor de gedupeerde mensen.

Jullie willen de tent sluiten en daardoor de mensen die tot nu toe nog niet gedupeerd zijn in de s**t helpen. Dit is een egoistische gedachte in mijn ogen.

Als jullie, jullie zaak op orde krijgen prima ga je gang maar laat de mensen die wel te vreden zijn met rust door alleen maar negatief te doen.

Het mes snijd tenslotte aan twee kanten. En een medaille heeft altijd een goede en een slechte kant. Welke kant overheerst dat moeten de mensen zelf maar uit maken.

Voor mij is het de goede kant en kan ik tenminste niet zeggen dat het slecht gaat. Dit zal voor anderen ook zo zijn.

Groet,

Kaatje68

Gesloten