dan ben jij wellicht nooit de Oxxio gebeld.....anders zou jij ook in zee gegaan zijn met ze.
en dan heb jij niet de reacties van de mensen gelezen hier....
ik heb zelf in de verkoop gezeten, en weet hoe zwaar het is om je target te halen iedere maand.
maar dan nog...heb je een geweten...dat bedoel ik met waarden en normen...je gaat mensen niet iets verkopen en vervolgens een fout op fout presenteren.
Als ik een fout maak, kunnen mensen mij bereiken,
ik hoef het niet te proberen in de verkoop om mensen rekeningen te blijven sturen terwijl ze al 2 jaar geen klant meer zijn.
ik stuur geen incasso op mensen af..terwijl de fout bij mezelf ligt.
als ik een fout maak , dan corrigeer ik die met excusus
en dat is verkoop!!!!!!
daar gaat het hier om.
ik heb jaren betaald voor de koper van mijn huis, was een foutje bij de aanmelding...is nooit recht gezet....
bellen hielp niet, schrijven ook niet, uiteindelijk een proces.... toenmoesten ze wel, en wat denk je...ze gaan gewoon na een half jaar weer leuk door met incasso's.
Nu na 3 jaar ben ik er eindelijk van af...afkloppen....
dit zijn geen normale zaken in een wereld van verkoop!!!
wanneer je winkelpersoneel vergelijkt met Oxxio...
dan denk ik dat je een verkeerd beeld hebt van Oxxio...
of van een winkelverkoper.
Verkoop is niets mee ....wel oneerlijke verkoop van een product.
dat bedoel ik met waarde en normen.
je moet een klant nog tegen kunnen komen, en niet wegduiken als je hem ziet wegens valse verkoop.
Jij bent toch geen Oxxio, Kyle toch ook niet...daar gaat het hier om.
Om een bedrijf dat Oxxio heet, iemand die er gewerkt heeft en er vooruit komt dat het een bepaalde manier van verkoop is.
Dus ga niet op scherp staan..nergens voor nodig.
Iedereen die hier schrijft over Oxxio heeft ellende met ze meegemaakt.
Dus kom niet met een verhaal over te mooi om waar te zijn...
Neem zelf de verantwoording want je weet dat het blijft bestaan. Zoek eerst iets zelf uit en ga dan pas in zee met een product.
dat klopt helemaal...maar een contract wat je krijgt van hen dat ziet er gewoon goed uit...niets mis mee...alleen de rekeningen, de incasso's en in mijn geval...geen levering van het product...maar op een verkeerd adres....
wat heb je daar dan op te zeggen?????