LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
spijkershartman
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2008 10:15

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door spijkershartman »

UIteraard was ook ik een van de gelukkige die gebeld werd om 10:00 's ochtends. Dit wekte bij mij meteen al irritatie op en toen ik lastige vragen begon te stellen werd de telefoon er op gegooid.
Weet ik meteen met wat voor klantvriendelijke instelling we hier te maken hebben.

Prettige vakantie gewenst aan iedereen die er wel gebruik van gaat maken. :lol:

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door Mr1 »

Zijn er serieus nog mensen die hier in trappen? En daadwerkelijk ook echt naar Maarssen gaan en hun handtekening zetten?

Zijn dat dezelfde mensen die ook naar lenen.nl rennen en in de ene scam na de andere trappen? Mensen kom op, u weet waarschijnlijk echt wel beter!

JdJ

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door JdJ »

Ben deze week ook gebeld door WTC en had er meteen geen goed gevoel bij. Wel datum afgesproken om de reis op te halen, voor hetzelfde geld is het wel gewoon een normale prijs. Na dit alles te hebben gelezen weet ik wel beter en ga ik uiteraard niet na de presentatie. Moet ik me hiervoor afmelden of kan ik gewoon niet op komen dagen? Heb weinig zin in vervelende telefoontjes achteraf. Graag hoor ik van jullie.

family
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2008 13:56

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door family »

Wij zijn ook meerdere keren benaderd door dit bedrijf. Na een paar vragen goed beantwoord te hebben hadden we een reis gewonnen.
We zouden 1 of andere brief krijgen en werden uitgenodigd voor een gesprek. Echter hebben wij deze brief nooit ontvangen. Na wat info op internet te hebben gezocht kwamen we hier terrecht en besloten dus ook om niet te gaan. Een paar dagen later werden we weer gebeld en hebben we gezegd dat we helemaal geen info hebben binnengekregen maar ook geen interesse hadden. Ondertussen hebben ze al meerdere malen gebeld, naar mijn weten door 2 of 3 verschillende personen. Echter vandaag brak onze klomp. Weer belde de jongen op (zoals mark007 de jongen omschrijft, hij heeft ons ook de eerste keer gebeld), buitenlands accent etc. Mijn moeder had de telefoon opgenomen en verteld dat ze niets met hun te maken wil hebben en dat al meerdere keren verteld heeft. Hij vertelde ons dat het ons niets aan ging en dat hij er niets mee te maken had dat wij dat tegen een collega van hem hadden gezegd. Daarop moest hij vertellen dat hij mijn moeder onbeschoft vond en dat hij tot savonds 9 uur de tijd had en zou blijven doorbellen, waarna mijn moeder hem erop gooide omdat ze werd gebeld op de zakelijke telefoon.
Nog geen minuut later werden we gebeld, onbekend en geen reactie aan de andere kant van de telefoon. Ik heb hem erop gegooid. Vervolgens werden we weer gebeld en toen nogmaals. De laatste keer heb ik de telefoon er niet opgegooid en hem aan laten staan. Dit is een uur geleden gebeurt en tot nu toe is de telefoon rustig.
Misschien dat hij het woord NEE en ONBESCHOFT eens in het woordenboek moet opzoeken.[/b]

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com/
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.

Gesloten