LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Pffffff gelukkig niet bij die organisaties geboekt. Zat nog wel te denken aan speedtravel :shock: Speedtravel is toch geen onderdeel van Tourplan? De sites lijken wel veel op elkaar.

Zo te horen worden we met zijn allen steeds positiever. Leuk.
Wij kunnen klaverjassen en zijn er al op 14 augustus :D

Iedereen die in september gaat nog veel plezier daar.

margrietwilmsen
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:50

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door margrietwilmsen »

Hallo allemaal,
Vanavond contact gehad met vrienden die vanmorgen naar Iskandil zijn gelopen en even hebben nagevraagt
Mensen aan gesproken die het prima naar hun zin hadden, het zwembad was deze week schoongemaakt en het eten vonden ze ook redelijk goed
Vrienden van ons hadden ook de indruk dat de sfeer goed was

Ik krijgt er ook steeds meer zin in en zo te horen gaat het steeds beter met het hotel,gelukkig maar


Groetjes ,
En voor iedereen die naar gi gaat:ik wens jullie een hele fijne vakantie!!

Zijn we ook wel aan toe he naar al die toestanden

jorgen
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2007 20:46

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door jorgen »

hallo zeg. Ik ben een hardwerkende opjectieve nederlander. Mag ik niet klagen wanneer het ook slecht is ? Ik heb 650 euro betaald voor 2 weken. Ik ben al 9x in Turkije geweest, nu 5x in een 4 sterren hotel in Marmaris in Kusadasi en in de buurt van Kas. Echt Grand Iskandil was het hotel met de meeste gebreken.

Er zijn goede gerenoveerde kamers maar een kamer met 2 lekkages en schimmelplek is dat normaal ? Elke dag handdoeken gebruiken om niet op de toilet te zitten met plas water onder je voeten.

Ik heb een goede vakantie gehad omdat we ook veel buiten hotel zaten en dingen ondernamen. Echter ik vergelijk het met jaren ervaring in Turkije.

En een plastic beker bij zwembad okay, maar bij avondeten ????
Een zwembad waar de opvangsleuf zonder afdek plastic randen, lijkt me erg gevaarlijk vooral voor kinderen.

Ik kan ook 10-en geven. Tsja om de zaak te flessen en andere nederlanders schijn te geven ? Nee. reeel zijn.
Een 10 geef je wanneer alles top tip is en het hotel niets mankeert.

Misschien is het hotel nu verbeterd. Ik wacht op een reactie van Sonar reizen. Een brief met foto's ligt bij hun.

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Beste Jorgen,

Wanneer ben jij naar dit hotel geweest? volgens mij is dat een kleine 2 a 3 weken geleden! in die periode kunnen een hoop dingen opgelost worden. tuurlijk de bouwkundige staat van een hotel heb je niet binnen een aantal weken hersteld. maar de kleine dingen zoals plastic bekers bij het avondeten, ijsblokjes, cola, fanta, water en eten kunnen wel snel verbeterd worden.

Ik ga gewoon samen met mijn medeschrijvers op dit forum met veel plezier op vakantie. ook al is het hotel nog zo slecht volgens de reaties van de agelopen maand. een leuke en gezellige vakantie moet je toch altijd zelf voor zorgen.

Groeten,

Arjan van Brummelen

jorgen
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2007 20:46

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door jorgen »

Arjan

ik ben 3-17 juli geweest. Ik heb ook een goede vakantie gehad maar al met al was er een lijst met gebreken. En in een 4 sterren (ned. 3 sterren) mag dit gewoon niet.

Het toppunt was ijzerkrullen in de geraspte wortels en de lekkags in badkamer. De andere dingen vind ik minder van belang maar goed totaal plaatje dan was het hotel mager.

Gelukkig is het goed weer, uitzicht mooi en vond ik het eten verders wel meevallen. Er is altijd wel wat lekkers.
Ik heb begin deze week een bericht gehad van iemand die nog in hotel zat en die schreef toen dat het nog niet zo best was en schreef ook van bedreiging van kok met mes. Ook dat personeel ontslagen zou worden.

Maar...het hotel staat er en met een mogelijk nieuwe eigenaar/manager/whatever kan het snel beter worden.

fijne vakantie !

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Alle eerlijke meningen zijn altijd welkom.

Al zie ik we verschil in eerdere reacties en die van de afgelopen dagen. Ik denk serieus dat het verbeterd is. Maar daar komen we maar op een manier achter, als we er zelf zitten natuurlijk.

Maar we hebben er zeker weer zin in! Dat was een week geleden wel heel anders! Het vakantie gevoel begint langzamerhand te komen.

Turkey here we come!!

dikido
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mar 2007 16:02

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door dikido »

Ik heb zojuist contact gehad met Tourplan en zij geven aan dat dit volledig los staat van iris enz. pffffffffff gelukkig want wij vliegen woensdag. twee jaar geleden hebben we ook gevlogen met Iris travel. Destijds hebben we een dag voor vertrek de tickets bij hun op kantoor in utrecht moeten ophalen omdat we niets toegestuurd kregen.

jan den otter
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:48

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door jan den otter »

Merhaba,

Ik heb vanmiddag (17.00 uur) contact gehad met Tourplan met de vraag of "al deze geruchten" juist zijn.
Zei verzekerden mij dat volgens hun hostess de problemen zijn verholpen.
Uiteraard heb ik gevraagd of ze mij dit schriftelijk wilde bevestigen, zodat wij met een redelijk gerust hart a.s. dinsdag voor 15 dagen van onze welverdiende vakantie kunnen gaan genieten.
Ik krijg de schriftelijke bevestiging binnen 2 dagen thuis, deze zal ik ook meenemen voor het geval dat........ dan kunnen wij allemaal deze bevestiging gebruiken mocht dit nodig zijn.
Ik ga uit van een geweldige vakantie want dat hebben wij altijd gehad in Turkije!

m vr gr

Jan

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

Hallo allemaal,
Ik word een beetje nerveus van al die verhalen over iskandil. :?
wij moeten nog en wel op 14 augustus vertrekken we.
Als je het allemaal zo leest dan ga je toch met lood in je schoenen op vakantie. :cry:
Ik hoop maar dat alles mee valt en dat we een geweldige vakantie krijgen. :lol:
Groetjes Nettie
:wink:

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik heb zojuist weer de laatste reacties gelezen over het hotel. En eerlijk gezegd trek ik het me nu weer aan allemaal. Zeker omdat we met 2 kinderen er naar toe gaan.

Had een van jullie niet telefonisch contact met de manager? En ook iemand sms/msn contact met iemand die daar werkt? Kunnen jullie eens informeren of het daadwerkelijk verbeterd is.

Alvast bedankt!!

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

Hallo,
Ik heb gisteren contact gehad met het reisburo,
ze zeiden dat er niets aan de hand was.
Het hotel is helemaal volgeboekt en alles loopt zo als het moet lopen.
Het hel zooitje wordt enorm opgeblazen op internet.
Er zijn wel wat dingetjes, maar dat is er wel in elk hotel.
Niemand is perfect.
Als mensen al met een negatieve instelling op vakantie gaan, dan kan je het op je vingers na tellen dat je geen ideale vakantie zal hebben.
Ik neem aan, en dat wordt ook door het reisburo bevestigd, dat als het echt uit de hand loopt je altijd overgeboekt kan worden naar een ander hotel. We gaan hier maar niet van uit.
Wij gaan in iedergeval met positieve zin op vakantie.
Je moet toch zelf je vakantie maken.
Alles er omheen wat in jou voordeel is, is leuk mee genomen.
Ik wens dan ook iedereen die de komende weken naar Iskandil gaan een te gekke vakantie, dan hebben wij dat ook.
in ieder geval zijn we zeker van de zon, en dat kan je hier in nederland niet altijd zeggen.
Wij vertrekken dinsdag voor 14 dagen en we gaan er een verekte gezellige, vakantie van maken.
Doen jullie mee?
Groetjes nettie.
:lol:

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Dat ben ik zeker met je eens Nettie, het is zeker belangrijk je niet mee te laten slepen met al die negatieve reacties.

Maar als ik lees dat het zo onveilig is voor kinderen geeft me dat toch wel een heel naar gevoel.

Maar ga door met moed inpraten het helpt wel! :wink:

Wij gaan een weekje later dan jullie, en het is wel grappig dat we een aantal van de schrijvers hier tegen gaan komen daar.

Karen

Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

Hmmm nu zou het hotel wel weer failliet zijn???? weet iemand hier meer van(bron: vakantiewijzer,Niet dat die zo betrouwbaar is maar toch...) weet iemand hier al meer van??

Vakantiewijzer;
wij zijn net 1 dag terug, maar vrienden van ons zijn er nog.
Krijg net een smsje dat het hotel op z'n kont ligt, geen water, staking personeel, dus het is nu echt een drama voor de mensen die er nog zijn!
Wij hebben een fijne vakantie gehad, heb goed gegeten,lekker bed, goeie kamer,allen de hygiene is niet goed,achterstallig onderhoud,vies rondom en in het zwembad, maar al met al toch een goeie vakantie met veel gezelligheid, mede door het personeel, petje af daarvoor, al 2mnd geen geld, maar toch zo vriendelijk!!
Het is echt zonde van het mooie hotel,als er geld in gestoken zou worden, is het 'n toplocatie!



Hallo mensen de obers zijn massaal opgestapt vandaag iedereen blijkt overgeboekt te worden alle reisorganisaties die immers nog bestaan zijn hier aanwezig.
İskandil is failliet.
De sfeer is nog steeds gezellig eten is er wel keuken werkt nog maar er wordt uiteraard niets meer afgewassen en verzorgt politie loopt ook rond hier. Drank is er niet meer toeristen sluiten zelf nog resterende vaten bier aan en frisdrank dat is het nu.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik heb het zojuist gelezen inderdaad. Of het waar is weet ik niet. Want elke keer als we contact opnamen met de touroperator werd alles steeds ontkent.

Maar mocht het inderdaad waar zijn ziet het er voor ons alle toch wel somber uit. Zeker nu het zo kort dag nog is voor de meeste.

Ik baal daarom ook heel erg dat wij als reiziger NIET serieus elke keer zijn genomen! Daar wij en vele van jullie toch regelmatig aan de bel hebben getrokken. Zowel via mail als telefonisch contact.

Wie verder nog info heeft of contacten daar heeft zitten dan lees ik dat hier graag!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Het is nog steeds overal te boeken.
Als je daar aankomt van de week en niet terecht kunnen in Iskandil , kijk of er plaats is in Sunhill.
Ligt er vlak achter en is een prima hotel met ruime kamers en goede all in formule.

margrietwilmsen
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:50

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door margrietwilmsen »

Hallo allemaal

Het zit mij totaal niet lekker allemaal ,dinsdag vertrekken wij al met onze 2 kinderen ,wil morgen meteen het reisburo opbellen
Wij hebben net weer gesproken met onze vrienden die ook in gumbet zitten en die gaan straks voor ons kijken in het hotel of het allemaal wel echt waar is.vannavond zou hij ons terug bellen
Ik hou jullie op de hoogte!!!!

Groetjes

HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Tjonge tjonge wat een berichten allemaar weer!! Wat moeten we hier nu weer van denken.
Wij gaan a.s. dinsdag en ik ga nu echt niet meer overboeken. Als het hotel failliet is dan zal de touroperator ons ter plekke een alternatief hotel moeten aanbieden denk ik zo. En we moeten ons niet zomaar in een willekeurig hotel laten zetten. Het zal toch vergelijkbaar moeten zijn. Ik zal alle 4 sterren hotels in Gumbet opschrijven zodat we misschien nog wat te vertellen hebben.
Of zullen we maar een tentje meenemen?? Eten en drinken is in Gumbet volop te krijgen.
Het lood in onze schoenen wordt steeds zwaarder.
Maar we gaan het inderdaad zelf gezellig maken als er nog een hotel bestaat.......

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

quote Margriet
-----------------
Het zit mij totaal niet lekker allemaal.
-------------------------------------------

Nou daar ben je vast niet alleen in.
Mij jeukt het nog niet zo maar het duurt dan ook nog een week of 5 voor we gaan dus nog wel wat tijd om wat te regelen.
De vliegtuigstoelen zijn wel gereserveerd denk ik maar hang erg vast aan de 18e september omdat de groep zo groot is waar we mee gaan.
Niet iedereen kan een andere datum.
Er is dus weinig ruimte om om te boeken.
Wat een paar recensies al niet kan veroorzaken.
Houd ons maar op de hoogte, want mijn spion zit op het moment in Turgutreis en heeft geen tijd om even te gaan kijken.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door sprookje »

Vind het erg voor jullie maar ik vraag mij af,is er echt op internet niets te vinden over dit hotel? :?
Hoop dat het allemaal toch meevalt en wens jullie toch een fijne vakantie!


heb net even gekeken en bij vaya-jiba en sunweb is het hotel niet meer te boeken zelfs niet voor september of oktober.
Ik vrees voor jullie 't ergste. :(

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Dit ziet er inderdaad allemaal zeer somber uit.

Weet iemand welke turkse badplaatsen bij het vliegveld Bodrum horen? Want we hebben natuurlijk al wel de vliegtickets binnen en ik wil ondertussen even kijken waar er nog wat vrij is allemaal.

Gesloten