LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Experiment Herbalife

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

wel... wat denk je? kan mijn verhaal iets bijbrengen op dit forum of verklaar ik enkel onzin?

je mag doorvertellen want ook ik ben nieuwschierig naar wat er komen zal.
3
27%
Stop met zeuren, dit forum dient enkel om twee meningen tegen elkaar uit te spelen in een eindeloze discussie.
6
55%
Hmmmh... we'll see...
2
18%

Totaal aantal stemmen: 11

So be it

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Hm..., Mr. T...., is het nu de bedoeling dat ik weer tegenin ga?? Omdat je M-praktijken vertoont???

Je hebt je een nét zo grote zeur als M getoond... en daar moet je niet trots op zijn.

Kun je pissig worden..., so be it.

So be it..., oké..., jij mag me óók Jan noemen..., als je maar eerbiedig over me spreekt....! 8)

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee hoor, daar hoef je in het geheel niet op te reageren. Je zult ooit zelf inzien dat dit forum totaal nutteloos is. De paniek begint al bij de tegenstanders toe te slaan omdat Favulane laat zien haar eerste successen te boeken dus ik zal je nu ff het verloop voorspellen:
1. Ze is een onnozele hals die door bedrog er in is geluisd.
2. Ze begint succes te hebben dus proberen ze te laten zien dat dat beginnersgeluk is en dat ze er nog steeds niks van snapt
3. Ze heeft behoorlijk succes dus heeft ze heel veel geluk en loopt ze haar vrienden aan de kop te zeuren
4. Ze blijkt een kanjer dus dan is ze een oplichter die de kluit belazerd en mooie verhalen loopt te verkondigen.

Hoe dan ook, ze zal nooit winnen want de egoos van de tegenstanders laten een andere visie niet toe. En om hun ego te strelen zijn ze bereidt hun ziel te verloochenen (wat al bewezen is).

So be it

Ze hóeft helemaal niet te "winnen".

Ze vertelde alleen zaken die niet waar zijn.......

SBI

jor

Ongelezen bericht door jor »

10%??????????????
Ik heb 25% tot 35%, mijn sponsor heeft 50% en mijn sponsor's sponsor heeft 75%. Wie zou nu in hemelsnaam werken voor 10%?

Goed dan... ik zal het voor jou berekenen... he, want ik weet niet waar jij je gegevens vandaan haalt hoor.

Quote:
Stel dat hij gemiddeld 10% overhoud..., dan is zijn brutowinst.... zo'n 6.000 euri per maand

Hetzelfde geldt voor deze berekening, gelieve het opnieuw te doen voor mij. Kun je het ook in omgekeerde richting?
75% houdt hij over, 75.000 was zijn brutowinst. Dus..euhm... ben ik goed als het ongeveer 2 miljoen omzet is?

Zolang zij/hij nog met dit soort berekeningen komt is commentaar onvermijdelijk.

. Alle winsten worden in een mooie enveloppe gestopt, want ik heb geleerd dat dit geld voorlopig niet mag gespendeerd worden. (ik kan nooit rijk worden als ik het nu al spendeer). Het leuke is dat er op deze manier al zeshonderd euro in die enveloppe zit (de totale omzet). Het is leuk om naar te kijken, maar nog leuker om te zien groeien.. lol.

Na 10,5 uurtjes (1 uur les, 0.5 uur flyers, 9 uur op zwarte markt staan en lol maken) aan 'werk' deze week, heb ik een omzet van 600 euro. Niet slecht.. Ik hou alles strikt bij, weet je. Uren waarop ik klanten maak, seminars volg, flyers uitdeel. Volgende week ga ik geen klanten maken, maar wel de mensen opvolgen.

Maar ja, het gaat bij mr T alleen maar om voor en tegenstanders, Jammer want dat leid af van waar het hier werkelijk om gaat. REKENFOUTEN dus.

mrtelecom

Nee, het gaat mij om mensen die liegen en bedriegen om hun gelijk te krijgen. En favulana maakt een denkfoutje maar kijk eens hoe ze haar op de kop zitten.
Het is duidelijk dat degenen die echt aanvallen degenen zijn die huilen dat ze aangevallen worden.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

mrtelecom

Geplaatst op 13 Sep 2007 08:24 door mrtelecom

--------------------------------------------------------------------------------

Nee hoor, daar hoef je in het geheel niet op te reageren. Je zult ooit zelf inzien dat dit forum totaal nutteloos is.

Hoe dan ook, ze zal nooit winnen want de egoos van de tegenstanders laten een andere visie niet toe. En om hun ego te strelen zijn ze bereidt hun ziel te verloochenen (wat al bewezen is).

wat al bewezen is? Misschien kun je even hier plaatsen waar en bij welke rechtbank de uitspraak was? Strafrechter/civielrechter en graag de datum van de uitspraak! OF is het voor Jou bewezen in je kleine denkwereld dat niet veel gaat dan zeuren en telefoonabbo'tjes?.

jor

Geplaatst op 13 Sep 2007 12:31 door mrtelecom

--------------------------------------------------------------------------------

Nee, het gaat mij om mensen die liegen en bedriegen om hun gelijk te krijgen.

Inderdaad, Daar gaat het jou om. Hier echter gaat het over mlm in het algemeen en herbalife in het bijzonder.

Jor. :D :arrow:

mrtelecom

Inderdaad, daar gaat het hier om en ook om wat ik zeg. Want je ziet het proces alweer aan de gang EXACT zoals ik het voorspelde. Dus bewijs??? Ja, ik zal niet reageren tot over een aantal weken en dan laten zien dat ik gelijk heb (en nog een voorspelling; dan gaan jullie weer doen alsof je neus bloedt, op de man spelen en een paar weken later weer om het bewijs vragen alsof dat bewijs nog steeds niet geleverd is. Dat is misschien jullie methode -nooit met bewijs komen- en als enige tegenweer doen jullie alsof WIJ niet met bewijs komen).

Toedeloe, ik hou me stil en lach me rot.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

2. Ze begint succes te hebben dus proberen ze te laten zien dat dat beginnersgeluk is en dat ze er nog steeds niks van snapt
3. Ze heeft behoorlijk succes dus heeft ze heel veel geluk en loopt ze haar vrienden aan de kop te zeuren
4. Ze blijkt een kanjer dus dan is ze een oplichter die de kluit belazerd en mooie verhalen loopt te verkondigen.
Of het wordt natuurlijk optie 5: alleen onder mlm-ers wordt wat beroering veroorzaakt, en de rest vindt het sop de kool niet waard. Het zoveelste gevalletje van "fake it 'till you make it" is niet echt iets om ondersteboven van te raken en zal ook zeker de laatste nog niet zijn.
Wat ik nog wel kwijt zou willen is het feit dat het envelopje waaruit de investeringen worden gedaan grotendeels uit eigen geld bestaat. Het risico om daarmee financieel er behoorlijk bij in te schieten is levensgroot aanwezig. Wat er in dat geval dan vanuit de mlm-wereld voor opties open staan is te beperken tot 1: het ligt aan hem/haar...

Ray-Dorco

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Wat er in dat geval dan vanuit de mlm-wereld voor opties open staan is te beperken tot 1: het ligt aan hem/haar...
Aan wie anders?

jor

mrtelecom .....
Dus bewijs??? Ja, ik zal niet reageren tot over een aantal weken en dan laten zien dat ik gelijk heb (en nog een voorspelling;

En een Goede mlmér houd zijn woord,Dus, Tot over een aantal weken. :arrow:

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

So be it

Aan DIE baggerlink is de laatste 10 jaar al niks veranderd!! :lol:

Past wél helemaal bij de beschrijving die ik geef over angelfire.nl and its aso siates......
Hoe schríjf je dat ook weer...... :?

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Aan DIE baggerlink is de laatste 10 jaar al niks veranderd!!
Al 10 jaar oud en nog steeds actueel. Geweldig toch?

joopataa

Selling Herbalife Distributorships
I've tried to concentrate on the pill and herbal diet supplement side of the business, because if the diet-pill supplement side of the business doesn't really work, then the "home business" part of the herbalife plan can't work either. If a dedicated, hard working person can't really make an honest, legal living selling herbalife pills and supplements, then it is dishonest to promote Herbalife Independent Distributorships as a business opportunity. If it is impossible to sell the product of the business itself, then it is an illegal pyramid scheme.

Maybe you are wondering, "if it is impossible to succeed, how can there be more than 300 success stories on the herbalife website?"
Well, they do claim to have over one million international distributors. That means that only ONE out of every 3,300 distributors has his or her story on the site. What are the the odds against success? I'd call them overwhelming.

Oud maar toch nog belangrijk voor de (veel te late ) beginners. :D .

Favulana

Ongelezen bericht door Favulana »

Just cause I like reading what people think.....

loool, no comment. I love this.

Selling Herbalife Distributorships
I've tried to concentrate on the pill and herbal diet supplement side of the business, because if the diet-pill supplement side of the business doesn't really work, then the "home business" part of the herbalife plan can't work either. If a dedicated, hard working person can't really make an honest, legal living selling herbalife pills and supplements, then it is dishonest to promote Herbalife Independent Distributorships as a business opportunity. If it is impossible to sell the product of the business itself, then it is an illegal pyramid scheme.

Maybe you are wondering, "if it is impossible to succeed, how can there be more than 300 success stories on the herbalife website?"
Well, they do claim to have over one million international distributors. That means that only ONE out of every 3,300 distributors has his or her story on the site. What are the the odds against success? I'd call them overwhelming.
Ik ken iemand die haar fortuin heeft gehaald enkel en alleen door de schoonheidsproducten.
Deze maand alleen zijn er toch een 300.000 naar worldteam gepromoveerd. Je moet mijn woord er niet voor nemen, geef me je adres en ik stuur je een boekje op met alle namen van de gekwalificeerden..... Wel tegen een prijsje, want die boeken zijn niet gratis. Of je zou naar mijn thuis moeten komen om in mijn gratis exemplaar te kijken... 8)
Maar hoeveel mensen willen hun succesverhaal publiceren 'for everyone to see?' Mijn lievelingspersonage uit mijn wekelijkse groep (gescheiden alleenstaande mam van een 3 jarige, zonder enige cent en met zwaar overgewicht door totale levenmoeheid begon eraan puur omdat ze zonder diploma wel iets moést doen) zou het in ieder geval niet willen vertellen aan de wereld, ook al zit ze nu ook aan de 30.000 per maand.

-----------------------------------------------------------------

anyhow... ik ga niet meer met cijfers gooien, want het lijkt nergens heen te gaan zo.

p.s.: Net zoals er ergens werd vermeld... lol.... Ik ga over enkele weken terugkomen "with more news"

joopataa

anyhow... ik ga niet meer met cijfers gooien, want het lijkt nergens heen te gaan zo.

p.s.: Net zoals er ergens werd vermeld... lol.... Ik ga over enkele weken terugkomen "with more news"

lol ?? Tot over een paar weken dan maar. Wel even het verschil tussen bruto en netto leren in die tijd he.lol??

ps .Wat lol hiermee te maken heeft weet ik niet maar het zal wel een uitdrukking van de jeugd zijn. Of favulana dat ook is?

gubetje

Ongelezen bericht door gubetje »

300000 nieuwe worldteamers. Lijkt me overdreven.
Heb net van emea brief binnen en in nederland waren dat er maar een paar. En ik volg de discussie en op enig moment zeg ik misschien ook wel iets.Na mijn 5 jaar ervaring met herbalife.Wie weet?
Fijne dag iedereen.

jor

Kom op gubetje, Deel eens iets met ons. Leuk natuurlijk dat jij meeleest maar misschien kan favulana nog wat leren over cijfers uit onverdachte hoek.

Jor :wink:

Favulana

Ongelezen bericht door Favulana »

300000 nieuwe worldteamers. Lijkt me overdreven.
Heb net van emea brief binnen en in nederland waren dat er maar een paar. En ik volg de discussie en op enig moment zeg ik misschien ook wel iets.Na mijn 5 jaar ervaring met herbalife.Wie weet?
Fijne dag iedereen.
Wereldwijd.... 65 landen. Vooral veel in Amerika.

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/ ... lionaire1/
What's your millionaire potential?
mijn is 22.
You're in the top group - score 17 - 25
You've got top-dollar millionaire potential. You're careful with your money and have a healthy attitude to it. You're hard-working and determined to be successful.

Gesloten