LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Hieronder de tekst voor de KOUDE douche op deze site die ik al heb geplaatst.

Tja wij zijn in de steek gelaten door Tourplan in Turkije waar bij Grand iskandil een kok met messen stond te zwaaien en enige hulp was er niet oftewel het was niet levensbedreigend te noemen volgens de plaatselijke tourplan en na klachten te hebben ingedient en zelf een forum te hebben gestart op deze site worden we nog steeds in de steek gelaten dit terwijl alle andere reizigers van OAD al ene compensatie hebben verkregen van 75 % vanwege de grote problemen aldaar hierbij namens mij en gezin een hele koude douche voor firma Tourplan

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo iedereen,

Ik kreeg telefoon van mijn rechtsbijstand en ze willen nu tot aktie overgaan en gaan Tourplan attenderen op het termijn van reageren omdat ik dit zelf als 1 maand heb gesteld.
Er werd mijn verzocht op alle betalingen die ik heb gedaan, de extra kosten die ik heb moeten maken te bundelen en die naar ze opsturen, de pinbetalingen en met de creditcard betaalde rekeningen.
Dus er komt aktie van, ben benieuwd naar de reactie.
Morgen bel ik weer met ze, want de telefoon werd plots afgebroken en kon niet meer terug bellen i.v.m een telefoonstoring.

:P

Groetjes Karin,

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

Wij hebben vandaag dan eindelijk een bevestiging gekregen van Tourplan dat onze klachtenbrief in goede orde is ontvangen! Het duurde zolang omdat ze het erg druk hebben bij clientenservice (zegt ook wel iets denk ik).

Net zoals bij jullie gaan ze proberen de klacht binnen 6-8 weken af te handelen.. drie weken zijn er inmiddels al voorbij. Ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen..

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

kijk even bij de koude douche en kijk bij tabblad 2 tourplan en STEM mee :lol: :lol: :lol: :lol:

Hij staat nu bij douche overzicht en dan verder kijken nara tourplan

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Hallo mensen,

Vandaag was het termijn afgelopen en heb niets mogen vernemen vanuit Tourplan dus vandaag alles uit handen gegeven aan de ARAG ik hou iedereen op de hoogte.


PS lees en vul SVP de koude douche aan op Trosradar.nl

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

3euk bericht vanuit hun eigen site :




GRAND ISKANDIL /AI BODRUM /TURKIJE

Prijs en beschikbaarheid



Deze accomodatie is momenteel niet beschikbaar, mocht u meer informatie willen over deze accomodatie kunt u ons uiteraard bellen en/of mailen. Excuses voor het ongemak
Telefoon: 020 - 606 10 90

Jessenlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Jessenlex »

Koude douche is aangevuld hoor! En ik ga denk ik maar mijn dossier completeren en aan de DAS toezenden, begin het spuugzat te worden..(ik zal ze eerst nog even netjes mailen en vragen wat de stand van zaken is.. om ze nog een kans te geven..)

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Vandaag de brief gekregen voor Tourplan van mijn jurist, met het verzoek om te reageren.
Tevens wil ze er nog even foto"s aan toevoegen om het plaatje nog even duidelijk te laten zien en ze geeft de brief aan van oad die al is toegekend aan meerdere gedupeerde en dat ik net zo afhandeling wenst als OAD heeft gedaan :x

Zo nu zijn jullie wer op de hoogte van mijn ontwikkelingen!
Succes iedereen en zodra jullie iets vernemen hoor ik het graag.

Groetjes Karin,

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Vandaag bericht gehad van de ARAG rechtsbijstand en bevestigd gekregen dat de zaak in behandeling wordt genomen.

Verder het bericht gekregen van de SGR waar ik een mail naar toe verstuurd had maar deze kunnen helaas niets doen op dit moment de mail stuur ik naar edkamuna omdat ik deze mail niet zomaar op het forum zet

LETOP!!! bedenk wel dat tourplan hier kan meelezen en geef niet alle credits uit handen SVP :idea: :idea:

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo,

Dat de SGR niets voor ons kan doen ,wist ik al.
We moeten het echt met rechtsbijstand doen en juridische hulp.
Er is weer 1 week voorbij, de dagen gaan voorbij zonder nog een reactie van Tourplan. :evil:
Ik denk niet dat het uit maakt of je je behouden opstelt of uitbundig om de afwikkeling van de klacht jegens tourplan.

Ik hoop deze week iets meer te weten, want het wordt nu echt tijd!
Laatst gewijzigd door edkamuna op 02 okt 2007 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo,

Ik heb met iemand contact gehad die met Bex reizen naar Grand Iskandil zijn geweest, ze zijn een onderdeel van OAD reizen.
De klachtenbrieven van BEX worden doorgestuurd naar de klachtenafwikkeling van OAD, het is erg waarschijnlijk dat zij ook een vergoeding gaan krijgen.
Erg spannend allemaal.

Is er bij iemand al het termijn van 8 weken afgelopen, wie heeft er al begin augustus een klachtenbrief naar Tourplan gestuurd?
De meeste denk ik vanaf half augustus.
Ik onderhoud contact met meerde mensen die met andere reisorganisaties naar Grand Iskandil zijn geweest, tot nu toe heeft alleen OAD de klachten afgehandeld!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Wat ik nog wil weten is of er iemand per mail eens een reactie terug heeft ontvangen :!:
Ik zelf heb 2 mails naar de clientensevice gestuurd en nog nooit 1 mail terug gekregen.
Zijn er mensen die dit wel hebben gehad?

Ekamuna.

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

edkamuna..

Wij hebben in totaal iets van 5 of 6 mails gestuurd naar clientenservice maar inderdaad geen reactie terug ontvangen. Eén keer kregen we wel een mail terug maar die was voor iemand anders bedoeld met dezelfde achternaam.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo,

Er is 1 iemand die een mail heeft terug gekregen met de mededeling dat het hun spijt dat het zo lang duurt dat de klacht is afgehandeld.
Deze mw. kreeg de toezegging dat ze binnen 1 week antwoord krijgt.
Ze gaven aan dat door ziekte van de clientenservice de klachtenafhandeling zijn vertraagd.

Nu maar hopen dat dit ook echt zal gebeuren!!

Jessenlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Jessenlex »

ik heb eergisteren dezelfde mail terug gehad(binnen een half uur nadat ik de mail aan tourplan heb verzonden), heb aangegeven uiterlijk maandag 15 oktober bericht wens te ontvangen.. we zullen zien..!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »



Hallo iedereen, heel goed nieuws net ontvangen ik krijg 850 euro terug van Tourplan, de brief viel net op de deurmat.
Het bedraagt 60% van accomodatie kosten, iets minder dan OAD, DIE GAF 75%
Ik vind dit wel acceptabel, ik hield er al rekening mee dat we niets zouden krijgen.
Dan ga ik zo direct mijn vakantie met kerst boeken, we willen naar eurodisney met de kerst, dit is nog iets om het goed te maken.

Iedeen zal wel een vergoeding krijgen, dus Tourplan heeft toch zijn naam hoog gehouden, heel goed en rechtvaardig.
We hebben het echt verdiend want zo:n vakantie wens ik niet meer mee te maken!

DUS MENSEN TOURPLAN KAN ZICH METEN AAN DE GROTE REISORGANISATIES.

Hiermee beeinigen we het hoofdstuk Tourplan, ik ben er klaar mee.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door G7 »

Dat is nog eens mooi nieuws, edkamuna. Wat je zegd, jullie hebben het verdiend. Chapeau en nu maar op naar de kerst in Disneyland Parijs. Super. :lol: Niet vergeten........... wel bij een gerenomeerde maatschappij boeken he?

Heel veel plezier en bedankt door voor de berichtgeving hier. Hopenlijk hebben anderen er ook wat aan gehad!

En Tourplan? Die heeft gewoon gedaan wat ze behoorden te doen. :wink: Gedupeerden in het gelijk gesteld! Niet meer, niet minder.

Soesma
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2007 18:27

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Soesma »

Hallo Edkamnuna,

Gefeliciteerd dat je eindelijk antwoord heb gehad van Tourplan en dat je tevreden bent met hun resitutie.

Ik heb vandaag ook antwoord van hun ontvangen.
Ik ben er zelf niet tevreden mee.
Zij schrijven in de brief dat zij 60 % van de accomodatiekosten hebben vergoedt, maar hoe zit het dan met andere kosten wat ik gemaakt hebt.

Zoals telefoonkosten, buskosten, zelf eten kopen de 1e dag .
Wij krijgen 485 euro terug , en daar ben ik echt niet tevreden mee.

Ik heb al een afspraak gemaakt bij het Juridisch Loket om te weten wat zij ervan vinden voordat ik aktie ga ondernemen.

M.vr.gr.
Bo

gevewe
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2007 21:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door gevewe »

Beste Ed en alle anderen,

Vandaag viel de reactie van Tourplan in de bus : net als Ed 60% van de accomodatiekosten retour. Wij nemen hier wel genoegen mee en zijn blij er een punt achter te kunnen zetten.Wij wensen iedereen een tevredenstellende afronding toe en hopen dat al jullie vakanties vanaf nu prima zullen verlopen.

Groeten, Luke,Gerda,Chiel en Huib

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

Wij hebben vandaag ook een brief ontvangen dat we 60% terugkrijgen.. Alleen ging ik er eigenlijk van uit dat dat percentage voor beide personen geldt, oftewel voor het totale bedrag dat we met z'n 2en hebben betaald. Maar we krijgen dus 60% terug van wat één persoon betaald heeft.
Is dat bij jullie ook zo berekend?

Gesloten