Verder heb ik mij afgemeld van de mailinglijst, want het boeit mij niet meer zo, om een stelletje zeurders die het hun levenstaak hebben gemaakt om een marketing concept te bestoken met roddelpraatjes, met regelmaat tot het gezonde verstand terug te roepen.
Ik zal bij gelegenheid nog wel eens een paar leugens van jullie komen logenstraffen, omdat dat wel érg makkelijk te doen is.
Alle uitleg over hoe mlm hoort te zijn staat hier al.
Zag net pas dat student26, die hier zo daftig afscheid nam, zijn eigen anti-mlm site heeft.
Was me niet opgevallen.....
Maar ik begrijp ook wel dat hij dat een beetje stil houdt, want je moet ook wel een ijzersterk zelfvertrouwen hebben als je bijv de navolgende onzin durft te verkondigen op je eigen site:
De klant zal zijn koopgedrag drastisch moeten veranderen (producten niet in de supermarkt kopen)
Oh, oh, wat drastisch!!!
En zo staat zijn hele site vol met nonsens..., maar daar zullen jullie zeer zeker niet van wakker liggen.....
Als er nu nog steeds rechtszaken tegen het concept MLM worden gestart, betekent dit dan dat het concept wellicht niet in orde is?
Nee. Dat betekent het niet.
Het betekent dat er door mensen zoals jij en mlm-Ééngel zelfs via eigen baggersites (Je spamfilter maakt overuren), met bovenstaande argumenten wordt geprobeerd het innitiatief bij mensen de kop in te drukken met leugenachtige, misleidende informatie.
En dan zijn het meestal nog mensen die nóóit betrokken zijn geweest bij mlm.
Ben benieuwd wanneer M, E en W hun eigen baggersite gaan promoten hier......
So be it
Hmmmmm, misschien wel een goed idee om er een rubriek van te maken.....
De ene keer over de leugens op de site van 26... en de andere keer over de leugens op de site van mlm''Eégel.....
http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/index.htm