Nogmaals, allemaal lekker belangrijk en vooral oncontroleerbaar. Hier bak je op je grote muil na niks van.
EBE
En dat zijn de meeste van jou meer dan 1000 reactie's, Nutteloos en kwetsend.
A) het is gewoon controleerbaar. Zoek maar op mijn naam voordat je begint te blaten.Als je dan maar achter de schermen blijft, want hier heb je alleen maar een grote muil naar iedereen.Grootspraak dat niemand kan controleren is eigenlijk nog dommer dan de foute antwoorden van sommige hier.
EBE
B) Denk je dat ik er mee zit dat ik kwetsend overkom? Sterker nog: ik kies er bewust voor om niet met een "ach wat zielig" reaktie te komen. Na 1000 reakties had je dat al minstens 30 keer kunnen lezen en had je je de moeite kunnen besparen. Dit is toch geen kleuterschool waar ieder zieltje gelijk moet krijgen met een glimlach en een schouderklopje? Kom op zeg! Het zal mij een rotzorg zijn of mensen me hier aardig en tof vinden. Of je dat als positief of negatief ervaart is aan jou, maar je kunt er altijd je voordeel mee doen. Alleen is dat inzicht er niet altijd.
C) Het is gewoon controleerbaar. Dat niet zelf bedenken is nóg dommer dan je andere reakties.