LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongewenst bezoek?
Re: Ongewenst bezoek?
BMS,
Ik zit met dat onzinnige ( eerlijke inbreker ) van jou zeker boven op de kast.
En wat jij zegt over dat "niet hoeven slaan" nooit agressie gebruiken dus de tegenwoordige inbreker/overvaller is 9 van de 10 keer gewapend.Dus als je leven je lief is !!!!!
Ik zit met dat onzinnige ( eerlijke inbreker ) van jou zeker boven op de kast.
En wat jij zegt over dat "niet hoeven slaan" nooit agressie gebruiken dus de tegenwoordige inbreker/overvaller is 9 van de 10 keer gewapend.Dus als je leven je lief is !!!!!
Juist Sybert,jij bedoeld als je de inbreker betrapt dat hij rustig op een stoel gaat zitten en (met een bak koffie ???) op de politie wacht ... je ondertussen een paar mooie verhalen over zijn "vak" verteld ???
Een echte, en die koffie nou nee. Maar gewoon inderdaad een die gesnapt is en zich gewoon over geeft hij weet toch wel dat hij een uur later van zijn bed wordt gelicht door erkenning.
Ik weet ook dat er in Amsterdam regelmatig bij de bakker werd ontvreemd en snappen deden hun het niet gezien hun de helnacht aan het werk waren. Wat bleek de buurman op twee hoog was gewoon in de steeg aan het hengelen naar de broden die stonde af te koelen
Nita daarom was mijn vraag net ook of die eerlijk nog bestonden.En wat jij zegt over dat "niet hoeven slaan" nooit agressie gebruiken dus de tegenwoordige inbreker/overvaller is 9 van de 10 keer gewapend.Dus als je leven je lief is !!!!!
Kijk dat geteisem van nu moeten hun de zee mee dempen en er een vliegveld op plaatsen makkelijk zat.
Ik laat eerdaags ook postzegels van mij zaak maken.
Criminelen bestaan denk ik niet meer.
Ik laat eerdaags ook postzegels van mijn zaak maken?????
Waar slaat dat nu weer op??
Oke heb het net gelezen (Holleeder). Sorry Jan.
Weet ik ook niet, maar dacht er in eens aan.Ik laat eerdaags ook postzegels van mijn zaak maken?????
En wou de zin langer maken.
Ik zit hier op mijn werk te type en dan komen er mensen binnen ben ik weer afgeleid.
Ik bedoelde als elke crimineel zijn porem op een zegel plaatst en ook zijn achterste likt ben je geen steek verder gekomen met alle regels en wetten.
Dat was ik in ieder geval niet jan.
Nee!? o dan ben ik foutDat was ik in ieder geval niet jan.
Geplaatst op 01 Nov 2007 16:23 door BMS.Purmerend
Nee!? o dan ben ik fout
Nee Jan dat was weer de Telegraaf
Wat doe jij als er je een inbreker in jou huis betrapt.Ik zit met dat onzinnige ( eerlijke inbreker ) van jou zeker boven op de kast.
Sterker nog ik heb een folder uit Amerika van een postorde bedrijf waar je alle inbraak spullen kunt kopen, helaas mag ik geen reclame maken.
Maar de nieuwste auto kun je er mee openmaken en zelfs pistolen, nachtkijkers, pasporten enz. ja dat kan allemaal tot en met de originelen overheid stempels.
Laten wij wel eerlijk wezen de economie vaart er wel bij als wij steeds nieuwe PC tv moeten kopen
Jan, ik doe niet aan doemdenken en verdiep me daar dus niet in.
Het enige dat men kan doen is je huis goed beveiligen en dat heb ik dus gedaan.
Het enige dat men kan doen is je huis goed beveiligen en dat heb ik dus gedaan.
-
Oftewel hoe je schijt aan iedereen kunt hebben: lik mijn reet, lik mijn postzegel.Ik bedoelde als elke crimineel zijn porem op een zegel plaatst en ook zijn achterste likt ben je geen steek verder gekomen met alle regels en wetten.
-
Inbrekers.
Gelezen;
een man moet voor de rechter verschijnen omdat hij betrapt is met een tas vol inbrekersgereedschap
"als je me voor inbraak wilt veroordelen, kan je me net zo goed voor verkrachting veroordelen" zegt hij
vraagt de rechter: "heb je het slachtoffer nog verkracht ook"?
"nee", zegt de man, "maar ik had wel het gereedschap bij me"
---------------------------
Ach ja, even googlen nietwaar?
Grootvader
Gelezen;
een man moet voor de rechter verschijnen omdat hij betrapt is met een tas vol inbrekersgereedschap
"als je me voor inbraak wilt veroordelen, kan je me net zo goed voor verkrachting veroordelen" zegt hij
vraagt de rechter: "heb je het slachtoffer nog verkracht ook"?
"nee", zegt de man, "maar ik had wel het gereedschap bij me"
---------------------------
Ach ja, even googlen nietwaar?
Grootvader
-
En wat moet je nou doen als er een blote inbreker voor je neus staat
(behalve heeel hard lachen natuurlijk )???
>cybertje<
(behalve heeel hard lachen natuurlijk )???
>cybertje<
Dan gooi ik al mijn charme in de strijd.
Deze waren ook voor( roerganger )bestemd.
Sorry, ja eerst goed lezen he.
Deze waren ook voor( roerganger )bestemd.
Sorry, ja eerst goed lezen he.
Laatst gewijzigd door Nita op 01 nov 2007 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door BMS.Purmerend op 01 nov 2007 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Politie
Als je last van inbrekers hebt...
Sjors Filipsen uit Medemblik ging net naar bed toen zijn vrouw zei dat het licht nog brandde in het schuurtje,wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam. Sjors ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij 112, en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
De agent vroeg: zijn ze ook in huis? Sjors zei: nee. Toen zei de
agent: doe de deur goed op slot, we komen als we tijd hebben even
langs, want alle politie-auto's zijn op dit moment ergens anders bezig.
Sjors zei: OK, hing op en telde tot 10. Toen belde hij weer 112.
Met Sjors Filipsen, ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin
liepen. Nou, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten. En hij hing de telefoon weer op.
Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren,en een ambulance. De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
Een brigadier kwam naar Sjors en zei: jij zei dat je ze had
neergeschoten?
Sjors zei: En jij zei dat je geen auto's ter beschikking had?
Uit: Taxichauffeursamsterdam.nl
door:
Grootvader
Als je last van inbrekers hebt...
Sjors Filipsen uit Medemblik ging net naar bed toen zijn vrouw zei dat het licht nog brandde in het schuurtje,wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam. Sjors ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij 112, en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
De agent vroeg: zijn ze ook in huis? Sjors zei: nee. Toen zei de
agent: doe de deur goed op slot, we komen als we tijd hebben even
langs, want alle politie-auto's zijn op dit moment ergens anders bezig.
Sjors zei: OK, hing op en telde tot 10. Toen belde hij weer 112.
Met Sjors Filipsen, ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin
liepen. Nou, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten. En hij hing de telefoon weer op.
Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren,en een ambulance. De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
Een brigadier kwam naar Sjors en zei: jij zei dat je ze had
neergeschoten?
Sjors zei: En jij zei dat je geen auto's ter beschikking had?
Uit: Taxichauffeursamsterdam.nl
door:
Grootvader