LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maar ik ben toch CONSUMENT!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gravedigger

Re: Maar ik ben toch CONSUMENT!

Ongelezen bericht door gravedigger »

Je kan natuurlijk ook éérst een topic lezen voor je commentaar geeft cyber.

cybertomaat

Ongelezen bericht door cybertomaat »

nou nou gravedigger...
ik lees altijd alles ... dat weet je best.
en het ging hier over een ondernemersforum.
en in de TS gaat het ook over kopen op afstand...
en dat heeft dus wel weer betrekking op webwinkels.

beetje verwarrend is het dus zo ie zo.

>cybertje<

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ moppentappers .

Ik geloof er helemaal niets van dat je 15 bent.

Als je een envelopje had gehad ,dan had ik het je dit buiten het forum om laten weten.

Groet t

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Quote:
jouw mede-webwinkelcollega's
Je l*lt zoals wel eens vaker uit je nek. BBCS heeft GEEN webwinkel!!!!
Ik heb inderdaad geen webwinkel. En dat wil ik zo houden. :lol:

Voor alle duidelijkheid:

Veel mensen denken dat de regels van de koop op afstand ook in de normale winkel van toepassing zijn.

En dat is dus niet zo, vandaar dat ik dit aangaf.

Daarnaast hoor ik ook de narigheid van andere ondernemers.

Ik heb zelf ook als monteur in een winkel gewerkt en soms maak je dingen mee waar de hond zelf geen brood van lust.

Waar ik me aan irriteer is dat er geen negatief bericht over de consument gezegd mag worden, want dan ben je klantonvriendelijk en deug je als winkelier niet.

De winkelier mag afgekraakt worden, maar kom niet aan de consument!

Tja, dat zijn de zaken wel eenzijdig bekijken.

En ondanks dat dit een consumentenforum is, moet er soms ook tegengas worden gegeven.

Dit is geen consumenten klaag forum. En als een consument helemaal fout zit, dan moet dat ook gewoon gezegd worden.

We hebben er totaal niks aan om alles alleen door de bril van de consumenten te bekijken.

Vaak geef ik ook achtergrondinformatie van wat er bij de winkelier en de achterliggende schakels gebeurd.

Dan weten de consumenten ook wat er aan de hand is.

Vaak wordt er geklaagd dat de laptops zo'n lange reparatietermijnen kennen.
Dan krijgt vaak de winkelier de schuld, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

De winkelier is wel het aanspreekpunt van de consument, maar de winkelier is niet de pispaal.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

aan die snotneus van een Moppentapper.

Als je tenminste 15 jaar bent dan ben je alleen hier aan het donderjagen met een oordeel die je alleen nog maar van je vader kunt hebben en inderdaad een naam koos die min of meer de lading dekt "Moppentapper".
En dan ondertussen zeuren dat er geen respect is voor ouderen. Op deze manier vraag je erom.

cybertomaat

Ongelezen bericht door cybertomaat »

De winkelier is wel het aanspreekpunt van de consument, maar de winkelier is niet de pispaal.
Maar als de consument gewoon een ZeIkerd is komt dat op hetzelfde neer natuurlijk :wink:

>cybertje<

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Jammer dat er niet wordt geloofd dat ik geen 15 ben,
zojuist bezig met school site overigens, wave2day.nl
en iemand van (ver) boven de 15 onderhoudt waarschijnlijk ook geen www.moppentappers.nl
en mocht je contact met me willen opnemen, [email protected] is mijn e-mail adres
en voor de duidelijkheid dus, het maakt niet uit wat je voor de @ zet het komt bij mij aan.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

@BBCS
Je zegt dat je het zelf niet allemaal meemaakt maar van collega's in Nijmegen hoort. Je hebt in je hele carriere 1 klant gehad die zich meteen op garantie heeft beroept.
En alle bijdrages die ik van je toch nog toe gezien heb het laatste half jaar heb je consumenten voor van alles en nog wat uitgemaakt: Hufters, oplichters, grote mond, klootzakken etc etc.
Ik denk dat je vreselijk gefrustreerd moet zijn om dagelijks consumenten te beledigen en beschuldigen op feiten die jezelf niet eens hebt meegemaakt maar hebt "gehoord".
Tijd voor zelfreflectie?
Trouwens? tussen elke regel een open regel is alleen maar bladvulling

Gesloten