LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Steun aan niet-betalers
Re: Steun aan niet-betalers
Kan en zal niet betalen. Eind Mei contract afgelopen Restchuld 11.500 euro. Eerst weten wat de rechter er van zegt.
Ook ik ben in hun mooie folders en praatjes verzeild geraakt zo'n 3 jaar geleden en raakte in hun web verstrikt voor notabene 2 van die contracten, Ze wisten het zo mooi te verpakken dat zelfs ik erin trapte, normaal zo voorzichtig, behoudend en zeker niet op groot geld belust.
Wat het eerste contract betreft: wacht nu op 3e aanmaning, maar vernietigde, daar mijn vrouw niet tekende.
Ik betaal niets, tot er een gerechtelijke uitspraak komt, Ik heb zo'n gevoel dat wat ik nu aan ze stort, ookal onder protest en met behoud van rechten, ik kwijt ben aan die boeven, Ragrin.....
Wat het eerste contract betreft: wacht nu op 3e aanmaning, maar vernietigde, daar mijn vrouw niet tekende.
Ik betaal niets, tot er een gerechtelijke uitspraak komt, Ik heb zo'n gevoel dat wat ik nu aan ze stort, ookal onder protest en met behoud van rechten, ik kwijt ben aan die boeven, Ragrin.....
Zelfde verhaal als Lee (1ste van deze topic)en Ragrin (vorige in deze topic. Mijn restschuld is 12000 Euro excl. inleg, ga d'r maar aanstaan. Niet dus!
Ik zal niet betalen tot dat er een uitspraak is van de rechter.
Viper
Viper
Deze 70 reacties plus de reacties verzameld bij Ron uit Den Haag doorsturen aan Heer Zalm??
Of eventueel de bijna 40.000 plus de oudere topics doorsturen, kunnen ze zien dat de forumschrijvers geen zorgeloze vakantie hebben, daar het te lang duurt allemaal.
Wie heeft er een tip hoe dit te organiseren?
Of eventueel de bijna 40.000 plus de oudere topics doorsturen, kunnen ze zien dat de forumschrijvers geen zorgeloze vakantie hebben, daar het te lang duurt allemaal.
Wie heeft er een tip hoe dit te organiseren?
Hoi Frederica
Ik zag je naam ook weer eens, wij hebben het zelfde als jullie gedaan, nooit brieven terug gehad van Legio\Dexia.
Wij zijn ook van september 2002 bezig (schuld 9300,00 €.
We zullen ook niet betalen vanwege dat er niet fatsoenlijk gereageerd word op onze brieven (6 stuks aangetekend)je verwacht toch dat er reactie op komt maar dus niet.
Daarom wachten we de rechtzaak af en betalen niets.
Mensen met zen allen volhouden en NOOIT BETALEN.
mvg
Ik zag je naam ook weer eens, wij hebben het zelfde als jullie gedaan, nooit brieven terug gehad van Legio\Dexia.
Wij zijn ook van september 2002 bezig (schuld 9300,00 €.
We zullen ook niet betalen vanwege dat er niet fatsoenlijk gereageerd word op onze brieven (6 stuks aangetekend)je verwacht toch dat er reactie op komt maar dus niet.
Daarom wachten we de rechtzaak af en betalen niets.
Mensen met zen allen volhouden en NOOIT BETALEN.
mvg
Heeft er iemand een tip?
Het gaat hierom mijn eerder gestelde vraag.
Het gaat hierom mijn eerder gestelde vraag.
-
Al diegene die het vertikken om te betalen zijn dan zeker niet bang voor de mogelijke consequenties. Boetes, rente etc.
Ik weet niet of ik nu wel of niet moet betalen.
Augustus loopt mijn contract af.
Met vr gr
Ab
Ik weet niet of ik nu wel of niet moet betalen.
Augustus loopt mijn contract af.
Met vr gr
Ab
Vind ik ook!!
Ik heb momenteel ook een incassobrief van GGN ontvangen en teruggeschreven dat ik wacht op een rechterlijke uitspraak.
Die extra incassokosten kunnen er ook nog wel bij denk ik dan en die BKR registratie wordt/ben ik ook niet bang van.
De rechter bepaalt later wel wat de kosten/teruggaven worden.
Tot die tijd zijn degenen die niet betaald hebben aan de macht. Zodra je betaalt, moet jij je geld achteraf maar zien terug te krijgen en daar zal dan ook weer maanden overeengaan. Bedenk wel dat we al veel geld kwijt zijn; de inleg.
Ik heb momenteel ook een incassobrief van GGN ontvangen en teruggeschreven dat ik wacht op een rechterlijke uitspraak.
Die extra incassokosten kunnen er ook nog wel bij denk ik dan en die BKR registratie wordt/ben ik ook niet bang van.
De rechter bepaalt later wel wat de kosten/teruggaven worden.
Tot die tijd zijn degenen die niet betaald hebben aan de macht. Zodra je betaalt, moet jij je geld achteraf maar zien terug te krijgen en daar zal dan ook weer maanden overeengaan. Bedenk wel dat we al veel geld kwijt zijn; de inleg.
allemaal,gedupeerde lees eerst goed de tekst van de brief?,wat zegt de wet hierover? en de contracten zijn nietig verklaard.Gewoon rustig afwachten,maar blijf wel reageren op brieven;daar bedoel ik mee geef wel antwoord terug dus blijf strijden.BETREFD AANGETEKENDE BRIEF DEXIA
+PRO FORMA teken dit dus nooit.vrgr.[/url]
+PRO FORMA teken dit dus nooit.vrgr.[/url]
Laatst gewijzigd door croosjes op 03 jul 2003 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik betaal niet. Mijn contract is afgelopen en ik zou 11.000 euro moeten ophoesten, dat kan ik helemaal niet betalen. Dan wacht ik wel een rechtzaak af. Ze hebben bij mij niet gecontroleerd op een BKR registratie en ook nooit een persoonlijk antwoord gegeven op eerdere brieven die ik heb gestuurd.
myn termyn was eind Mei afgelopen.
heb een brief gehad dat ik binnen 8dagen
10.000 euro's moest betalen.
vanmiddag een telefoontje gehad, maar heb niet geluisterd
en de haak terug gelegd.
betalen kan ik niet een zal ik ook niet.
sterkte alle mede stryders.[/quote]
heb een brief gehad dat ik binnen 8dagen
10.000 euro's moest betalen.
vanmiddag een telefoontje gehad, maar heb niet geluisterd
en de haak terug gelegd.
betalen kan ik niet een zal ik ook niet.
sterkte alle mede stryders.[/quote]
Niet betalen en allemaal volhouden.
Sterkte in de strijd tegen Dexia.
Sterkte in de strijd tegen Dexia.
Allemaal niet betalen en Sprintplan moet ook weer eens onder de aandacht worden gebracht.
Paula
Paula
mee eens,niet betalen
en kunnen wij met ons alle de verleng stuck van de bouven zeer aandachtig onder de hand te nemen. bedoel ik hier mee de straf middle BKR.BKR>
en kunnen wij met ons alle de verleng stuck van de bouven zeer aandachtig onder de hand te nemen. bedoel ik hier mee de straf middle BKR.BKR>
GEZIEN DE POSTING VAN HANS2 IS NIET BETALEN DUS ABSOLUUT NIET VERSTANDIG EN KAN ERG DUUR WORDEN.ALS DE MENSEN DIE TOCH VERTROUWEN HEBBEN IN DE STICHTINGEN NOU GEWOON DOEN WAT DEZE STICHTINGEN ZEGGEN/SCHRIJVEN DAN KRIJGEN WE EEN WERKBARE SITUATIE.DOOR ALLEEN TE DOEN WAT JIJ HET BESTE VINDT CREEER JE EEN ONWERKBARE SITUATIE; VOOR JEZELF EN VOOR ANDEREN!!!!
VERSTANDIG
ps: IK BLIJF DUS BETALEN, ENKEL ONDER PROTEST. NIET BETALEN SCHAADT DE GROTE ZAAK
VERSTANDIG
ps: IK BLIJF DUS BETALEN, ENKEL ONDER PROTEST. NIET BETALEN SCHAADT DE GROTE ZAAK