LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lydios budgetbeheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ldj65
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2012 00:04

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door ldj65 »

Ik ben nu al dit jaar een paar x bij advocaat van der Wal geweest en ik ben nu bijna een jaar verder en er nog geen ene mallemoer mee opgeschoten .
Morgen moet ik er weer naar toe , dus ben benieuwd .
Tja een advocaat heeft natuurlijk liever klanten met een gevulde portemonnee dan iemand die aan de grond zit ... tttsssss .....

dnd16
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2012 16:48

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door dnd16 »

Mijn vriend is naar de bno gestapt voor een simpele vraag en had geen schulden nu inmiddels ruim 8000 euro schuld. Er werd ons ook een samenlevingscontract aangepraat door iemand die de BNO in dienst had genomen en die niet eens de papieren had om dit werk maar te mogen doen (dus ook die geen stand van zaken). Ze besodemieteren mensen en bedonderen mensen en liegen de mensen voor wat dus echt niet kan. De naam BNO bestaat nog wel maar daar is ook alles mee gezegd en wij laten het er zeker niet bij zitten. BNO is een organisatie die profiteerd van het geld van de mensen die dachten dat BNO hun hulp kon bieden maar alle mensen komen maar steeds meer in de problemen door hun. Ook het Menzis verhaal klinkt bij ons heel erg bekend in de oren. Er wordt geen ene moer betaald door de BNO maar de mensen die daarbij zitten die moeten wel elke maand 90 euro betalen is toch ruim 1000 euro op jaarbasis per klant. Ja zo wil ik ook wel rijk worden. Eerlijkheid duurt nog steeds het langst daar kan BNO nog wat van leren. Vooral die Klaas Hamminga is niet te vertrouwen en doet maar wat. Zit daar gewoon op zn stoel te wachten tot hij zn laatste adem uitblaast volgens mij. Het is een grote leugen wat zij de mensen wijsmaken. Gelukkig hebben wij een goede gevonden die ons wel op het juiste pad brengt en onze hulpverleenster helpt ons ook om wat tegen die BNO te doen dus wij zijn er heel erg druk mee bezig. Wij krijgen ook pgb en zelfs dat moest ineens betaald worden zonder dat dat in het flut contract stond maar nu is de boel teruggedraaid en moet de BNO het geld van de PGB terug betalen. Dat moest binnen 3 maanden gebeuren maar is dus nog steeds niet gebeurd. Had je wel kunnen verwachten van de BNO. De naam BNO bestaat maar is er officieel niet meer heb ik begrepen. Als zij zich failliet laten verklaren gaan ze gewoon weer verder onder een andere naam en dat zou echt niet mogen. Schandalig dat er zulke mensen bestaan!!! Wij zijn er nu weg en daar zijn wij echt heel erg blij mee. Wij zijn heel blij met onze nieuwe budgetbeheerder en onze hulpverleenster!!!!!!!! Weg met de BNO!!!

poffie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 18:33

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door poffie01 »

wij hebben jaren geleden ook lydios gehad
hij heeft uiteindelijk nadat we een advocaat ingeschakeld hadden wat van de rekeningen betaald maar ondertussen was ik uit al mijn verzekeringen gezet, papieren voor woning uitzetten lagen al klaar en werd
zelfs van gas en licht afgeknepen
en op het laatst heeft hij onze handtekeningen vervalst zodat hij ook nog eens ons kinderbijslag heeft/had geind
had de mazzel dat de svb de papieren van mijn advocaat niet goed hadden gelezen zodat ik als nog mijn kinderbijslag van hen heb gekregen maar ze hebben nog wel een jaar lang regelmatig gebeld of ik de kinderbijslag van lydios terug had gekregen niet dus
had ook aangifte bij de politie gedaan voor valsheid van geschriften omdat hij ons handtekeningen had vervalst maar dat heeft voor de rest niets opgeleverd omdat er wel genoeg mensen waren met de zelfde problemen als ons maar die geen aangiften deden en als je er alleen voor staat sta je dus niet sterk

Tannus
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2014 08:24

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Tannus »

Deze 73 jarige man is nog steeds actief! bno lydios .. wij hebben in totaal 11 jaar bij deze man en zijn vrouw gezeten (wat de meeste niet weten. Ja [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is zn vrouw en werkt daar ook) ...uiteindelijk hebben we alle trajecten gehad waaronder net 2 jaar geleden wsnp met jawel schone lei afgerond, wel met 7 maanden verlenging omdat de bewindvoerder vertikte te betalen... Na de afronding, blijdschap natuurlijk, toch [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] nog ff aangehouden omdat we niet in het diepe gegooid wilden worden en wat blijkt na 2 jaar .......we hebben een schuld van 16000 euro,tijdens de wsnp heeft hij gewoon nieuwe schulden opgebouwd zonder dat wij , de bewindvoerder of de rechter dit wisten!! hij vervalste onze handtekeningen, hij sluit abonnementen af op onze naam, hij neemt voorschotten op zijn maandbedrag, hij stuurde mooie overzichten waaruit blijkt dat hij zogenaamd bedragen betaalde maar die dan weer storneerde, en zo kan ik nog wel ff doorgaan ....deze man moet echt gestopt worden! In mijn omgeving zijn we met 3 gezinnen die allemaal [Ongefundeerde beweringen verwijderd door de Moderator] door deze man ....inmiddels zijn wij nu 2 maanden ongeveer bij hem weg na veel gedoe want hij wou wou mn bankpasjes niet afgeven, uiteindelijk is toen alles geblokkeerd zodat hij er niks meer mee kon en hebben we de gemeente bereid gevonden om ons te helpen en zijn we met maatschappelijk werk bezig om hem aan te pakken...Het is godsbedroefd dat zo'n man zich gewoon weer failliet zou kunnen laten verklaren en onder een andere naam verder gaan, want dat is zijn werkwijze, inmiddels zitten wij met een schuld van 16000 euro!! van de week hadden wij een gesprek bij de gemeente , toen wij de naam alleen al lieten vallen ging bij hun al de haren recht overeind staan, wij staan niet alleen , ik weet het! er zijn veel mensen door deze lui nog dieper eruit gekomen dan dat ze erin zijn gegaan, de charmeur met al zn mooie praatjes!
Laatst gewijzigd door Radar op 03 sep 2014 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en ongefundeerde beweringen verwijderd

JasonStrthm
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2015 21:24

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door JasonStrthm »

Hé mensen, ik heb niet alle berichten gelezen. Enkel het laatste. Ik schrik ervan als ik lees wie jullie als advocaat hebben. Ik stond daar in het advocatenkantoor aan de andere kant stond KH. Hoeveel reacties zijn er nodig om een zaak tegen die man aan te spannen ? ! En zijn vrouw !!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2015 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Gesloten