LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Jay

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jay »

geachte dubbeltjesman

ik begrijp ook dat u de huisjes te oud vind. dit kan ik mij idd wel voorstellen maar bedenkt u zich eens: meerdal ligt bij het plaatsje america en in ameri(c/k)a zijn zoals we weten nu eenmaal ghetto's

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Tijdens het recente noodweer is het dak van het restaurant van CP Het Meerdal ingestort. Dit ging gepaard met drie gewonden. Ik hoop dat de verwondingen en de schade meevallen...

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

ik ook.

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

aiaiai jeffrey, dat is slechte reclame voor je zaakje hoor.......
Weet nu zeker dat ik nooit naar cp zal gaan....
Ze vragen schandalige prijzen en dan nog kunnen ze daar het onderhoud niet van betalen....

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

GAST valt graag persoonlijk aan! Dat het dak van het Meerdal instort is vervelend, maar niet onbegrijpelijk met extreem slecht weer. Je constructie moet er maar net op gebouwd zijn en je moet het geluk hebben dat het jou maar niet overkomt. CP kan dat van te voren niet weten toch? Nou, om je gerust te stellen, CP heeft een groot onderhoudsbudget en zal in de periode december-januari een aantal parken groot onderhouden....

Hopelijk ben je nou tevreden?

eddelang

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door eddelang »

:shock: wij zijn in landal green geweest tussen kerst en 2 januari.
het was er doodstil en tijdens de nieuwejaarsviering was de plaats voor het reataurant waar iedereen samen kwam om vuurwerk af te steken pikdonker en was er ook geen toezicht.
wat ons ook opviel is dat er bij centerparcs constant beveiliging langskwam in de auto en in landal beslist niet.
tevens gingen we bowlen en konde we niets te drinken nemen omdat de barkeepster ook boven moest helpen.
tenslotte-toen we al 2 weken thuis waren kregen we het bericht dat er in de douchekoppen legionella was gevonden in de periode dat wij daar verbleven.
geen excuus of tegeoedbon. we gaan elk jaar 2 á 3 x met de familie naar een park maar noooooit meer naar landal. trouwens oude huisjes ook.[/b]

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ook wij zijn in de afgelopen jaren in diverse parken geweest, en geen enkele klacht.
En als er iets is, naar de receptie gaan en voordat je in je huisje terug ben, staat de dienstauto al voor de deur.
Duur, jazeker, met een AOWtje bijna niet meer te doen, maar een lastminute aanbieding geeft wat speling.

Erna Verhoef Utrecht

ap

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door ap »

En niemand komt op het idee dat het niet gaat over Center Parcs in z'n algemeenheid, maar om (diverse) klachten over het park MEERDAL.
Aan verschillende reacties te merken gaat het hier om slechte, niet hygienische huisjes. Misschien moeten ze bij het MEERDAL eens op hun vingers getikt worden. Het kan toch niet zo zijn dat men daar de kritiek niet er harte neemt?

Jan-Jaap

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jan-Jaap »

Beste Edelang,

Over wel Landal Green Park gaat dit?
tevens gingen we bowlen en konde we niets te drinken nemen omdat de barkeepster ook boven moest helpen.
tenslotte-toen we al 2 weken thuis waren kregen we het bericht dat er in de douchekoppen legionella was gevonden in de periode dat wij daar verbleven.
Zo te horen was je vakantie niet zo geslaagt bij Landal Green Parks :!:
Ik hoop dat je geen legionella opgelopen hebt.

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik de reactie van AP lees zal dit ook wel over Meerdal gaan....... :idea:

Jan-Jaap

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jan-Jaap »

Nee gaat zeker niet over Het Meerdal, het Meerdal heeft namelijk niet 2 verdiepingen zoals eddelang schrijft, dat het over een Landal Green Park gaat is mij wel duidelijk, alleen niet welke :!:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Is toch ook niet belangrijk. Lekker interssant om te weten :roll:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Oh ja, vraag ook even wel bungalownummer het was, misschien leuk om alles compleet te hebben :shock:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn deze zomer naar Camping Sintmaartenszee (Noord-Holland)geweest, het was heerlijk weer en de zee was heel dicht bij. Behalve dat was egt alles pevect geregeld en er was veel te doen (wel voor kinderen tot 14 jaar) en s`avonds om tien uur was er een man die toeterde dat het stil moest zijn, egt heel leuk!! :!: !! :wink: :D

Knorretje

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Knorretje »

Heel vervelend voor jullie!
Ik heb zelf ook gemerkt bij Landall Green Parcs vorig jaar dat ze slecht met kritiek om kunnen gaan. Na invullen klachtenformulier kreeg ik wel een bloemetje thuisgestuurd maar dat vondt ik wat al te gemakkelijk voor ze. 2 Brieven volgden en uiteindelijk een genoegdoening van 50 euro gehad, tjonge jonge, en dat voor een mislukte vakantie.
Jij zou ook nog kunnen proberen een brief te schrijven dat je niet accoord gaat, maar ik geef je ook niet meer hoop dan 50 euro....
Sterkte hoor :!:

marianes

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door marianes »

ook wij hebben heel slechte ervaringen met het meerdal.Wij zaten er met twee kleine kinderen in het najaar.Niet erg druk op het park,en dus veel huisjes leeg.Ook in het rijtje waar wij een huisje hadden.Tot drie keer toe is daar s nacht de deur door iemand van het slot gehaald en open gegooid.Na de tweede keer bij de receptie een klacht ingediend.Werd een beetje lacherig afgedaan,ja dat waren schoonmakers die verkeerd waren.ja ja om 4 uur s nachts.Er kon niet eens iets van sorry vanaf.De nacht erop de deur volgestapeld zosdat het naar buiten zou vallen en ja hoor daar ging de hele zooi en iemand op een fiets zonder licht er als een haas vandoor.Voor ons dus ook nooit meer centerparks.Geef mij maar landal greenparks al een aantal jaren zonder probelemen verbleven.

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Sterk verhaal....zo'n buitendeur gaat toch naar binnen open? Hoe kan dan alles naar buiten vallen :idea: :roll:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

99 van de 100 buitendeuren draaien naar buiten open,dit is om veiligheidsredenen

edcoleda

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door edcoleda »

Wij zijn deze zomer een week(tijdens onze schoolvkantie)naar het heijderbos geweest. Wij hadden gedacht dat er ook volop activiteiten zouden zijn voor onze dochters van 10 en 14 jaar. Helaas was dit niet zo, terwijl er wel op het park diverse borden aanwezig waren die reclame maakte voor gezellige disco avonden in de old barn. Ook het sportcentrum was al om 20:00 uur geheel gesloten.
Toen wij dat gingen navragen kregen we als antwoord."u bent een week te vroeg, de school vakantie is nog niet begonnen hier", en "er zijn in het verleden vervelende dingen gebeurd".
Het was dus voor ons jammer maar helaas.

ontevreden? hoezo!

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door ontevreden? hoezo! »

Niet alleen Meerdaal heeft geen goede huisjes. Wij waren in Zandvoort via een last-minute aanbieding. Helaas hadden we een alles behalve schoon huisje. De kwaliteit/prijsverhouding is ronduit slecht. We moesten regelmatig naar de receptie toe i.v.m. ontbrekende huisraad. Deze kregen we zo mee, zonder dat er gevraagd werd om welk huisje het ging. Netjes dat je dit zo mee krijgt, maar hoe houdt men een kostenposten in de hand? Bij de receptie werd absoluut niet gereageerd op het feit dat de douchestoel beschimmeld was en dat de beugels voor de aangepaste w.c. niet werkte. Er werd niet eens een aantekening van gemaakt. Het nadeel van een last-minutes boeking? Die week ervoor zaten we ook via een last- minute in een huisje waar de douche nog ruimer was dan de woonkamer en keuken tesamen bij C.P. En dat voor ruim 150.00 euro minder. Dit was bij Roompot. Wij gaan voorlopig weer gewoon naar een Hogenboom park of een Zilverberk park. Ook bij Landal hadden we tot nu toe prima woningen.

Gesloten