LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over T N T Post pakket servise

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

jaaa t is goed met ze...daar neem ik echt geen genoegen mee.
Dit is al de tweede keer dat iets zomaar spoorloos verdwijnt. Dit keer verzekerd dus ga tot op t bot :P

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

kunnen we ze niet met alle gedupeerden hier sewen, gewoon samenzweren met zn allen...zal ze leren :twisted:

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Ze weten er al vanaf want ze kijken hier ook mee[zie andere bericht over TNT]

Misschien in het vervolg via een ander bedrijf verzenden dat wel correct is,daar heb je ze veel meer mee want ze raken op deze manier steeds meer klanten kwijt aan de concurent.

En overal op internet verspreiden hoe slecht de TNT met bezorgen is.
Ik vind het ook niet kunnen dat men de pakketten bij een ander afgeven als je niet thuis bent,maar ze mogen dit doen volgens de TNT.
Ik vind dit vreemd want ze geven wel jou eigendom aan iemand anders en als diegene onbetrouwbaar is,zie je je pakket nooit.

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Oh jaa lezen ze mee???? Da's mooi......:

Geachte TNT,

F U C K you....f u c k you very very muuuuuch...!! (is een liedje hoor haha) :roll:

maar toch niet om het minste:

Vind dit je reinste diefstal...!!! Schofterig en schandalig...en verspreid het zeker over het hele net. :twisted: al is dat niet echt nodig..klachten zat!! Toch niet normaal dat je niet eens normaal iets kunt versturen (ook niet per ZEKER pakket waar je extra voor betaald notabene) !! Maar niks is ZEKER daar bij TNT...of betekent dat ZEKER bij jullie dat het ZEKER weten kwijt raakt??? En dan mensen afschepen met...tja sorry, we kunnen er niks aan doen..helaas pindakaas..wij zijn het kwijt en dus bent u het ook kwijt. Wij zijn niet aansprakelijk. Ja daaaaaggg TNT..JULLIE raken het kwijt dus ook JULLIE zijn aansprakelijk!! En zeker als iemand een pakket verzekerd verstuurd. Dit kan zo gewoon niet langer, met die *** verhalen kunnen jullie niet langer weg komen!!!!!
Dit is nu al de tweede keer dat een pakket van mij zomaar spoorloos raakt en zo vaak verstuur ik geen pakketten dus vind dat erg vreemd.
De eerste keer dacht ik nog..ach nou ja, jammer maar kan gebeuren. Was ook niet zo'n groot pakket. Maar dit pakket was wel een groot pakket en kan dus niet zomaar onder een sorteermachine verdwijnen ofzo! Mijn rekeningen raken jullie niet kwijt..die krijg ik gewoon elke keer weer netjes op mijn deurmat. Maar pakketten kunnen jullie zomaar spoorloos laten verdwijnen :? Daar klopt toch iets niet!
Puur diefstal dus gewoon.

En bij een ander afgeven moet inderdaad ook afgeschaft worden, niet iedereen ligt op goede voet met de buren en immers is het niet voor hen bestemd dus dan komen ze maar nog een keer of laat mensen het ophalen op het postkantoor. En screen jullie personeel daar op de sorteercentra eens wat zorgvuldiger...maar nee tuurlijk niet...zo goedkoop mogelijke krachten ten koste van jullie klanten.
Prima dan...ik zal noooooit meer wat versturen via TNT (durf ik ook niet eens meer, dat zegt genoeg) Begin nu wel meer te begrijpen waarom TNT steeds meer moet inkrimpen en dat de komende jaren het loon van het personeel met 15% naar beneden zal gaan. Jullie raken hier gigantisch veel klanten door kwijt!! En ja dan wordt er minder post verstuurd via jullie..oorzaak en gevolg kwestie..lijkt me logisch.
Kunnen jullie wel alles gooien op het digitale verzendingsverkeer ed. maar pakketten digitaal versturen gaat nog steeds niet.
Het lijkt me duidelijk dat jullie gewoon uiterst onbetrouwbaar personeel hebben rond lopen op die centra's! Doe daar eens wat aan aub!


Vind het gewoonweg crimineel..pakketten verdwijnen niet ZOMAAR...dat bestaat gewoon niet...klaar. Aanpakken die hap!! Ik ben hier in ieder geval nog niet mee klaar, laat me niet naaien zonder gekust te worden.

(zo dat is eruit :lol: )

Met zeer onvriendelijke groet,
Een erg boze (ex) klant :evil:
Laatst gewijzigd door mootje1970 op 23 jun 2009 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Er fietste hier een tijdje geleden trouwens een postbode door de wijk op zijn fiets en die zong heel hard...hop paardje hop!! En nee...het was geen sinterklaas tijd. Zegt wel wat over het niveau van sommig personeel :lol:

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Zo jij bent het grootste gedeelte van je woede alvast kwijt. :wink: :lol:

Kijk hier maar eens,hier kun je lezen dat TNT mee leest en wat voor ellende je hebt met het versturen en het niet ontvangen van een pakket.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71496

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Pfff staat me nog heel wat te wachten als ik het zo lees.
Maar ik denk niet dat ik zo geduldig blijf als deze andere persoon.. :evil: Kom nou...12 keer zeggen contact op te nemen en 12 keer niet doen...hoe is het mogelijk !!!
Durf mijn originele bon al niet op te sturen als ze het presteren om zelfs dat kwijt te raken!!

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Nou vandaag een berichtje als antwoord op mijn mail:


Geachte mevrouw Stomp,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zekerpakket nog niet is aangekomen. Ik vind het vervelend dat de geadresseerde nog niets heeft ontvangen en hiervoor bied ik u mijn excuses aan namens TNT. Graag informeer ik u hierover.

Om uit te zoeken wat er met de zending is gebeurd, verzoek ik u een navraagformulier in te vullen. Met de gegevens die u verstrekt stelt TNT Post kosteloos een officieel onderzoek in en zal u over het resultaat van dit onderzoek informeren.

Het navraagformulier is reeds als bijlage meegezonden. Om dit bestand te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig. Dit gratis programma is te downloaden vanaf: www.adobe.nl.
U kunt het navraagformulier uitprinten, invullen en terugsturen. Het zo volledig mogelijk invullen en ondertekenen is een vereiste om uw navraag goed en snel te kunnen behandelen. Met name een barcode verhoogt de kans op een positief resultaat. De barcode vind u op het verzendbiljet van het postkantoor.

Ons retouradres is:

TNT Post afdeling Navragen
Antwoordnummer 6299
8900 VC Leeuwarden

U ontvangt binnen drie dagen een bevestigingsbrief en binnen vijf werkdagen een reactie van mijn collega van het onderzoeksteam, nadat wij het navraagformulier van u retour hebben ontvangen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Andre Wierda



Nou mij benieuwen hoe dit gaat aflopen :( Vrees met grote vrezen!!
TNT start KOSTELOOS een officieel onderzoek...ja dank je de koekoek...zal er nog bij moeten komen dat ik daarvoor zou moeten betalen hahahaha....

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Nou ik hoop dat het zoden aan de dijk zet,maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.

janel56
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jun 2009 18:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door janel56 »

Is er dan echt geen 1 instantie die TNT aan kan pakken.
Ook ik ben nu al diverse keren de dupe geweest en ben het ook zat om steeds maar weer die standaard berichten te krijgen van excuses.
Daar schiet je niets mee op.

Het heeft mij ook al diverse keren geld gekost maar een oplossing ho maar.
Zelfs aangetekende post wordt gewoon bij de buurman afgegeven die ze dan vragen om er voor te tekenen.

Ook brievenbuspost heb ik al diverse keren niet ontvangen,dat was rond dec 2008,maar dan zitten er veel andere krachten bij en dan verdwijnt de post bij flinke hoeveelheden.

Dus RADAR kijk eens of hier iets aan te doen is.

Een boze klant van TNT

mee eens
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 sep 2006 23:57

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mee eens »

Ik heb DAS -advocaten ingeschakeld om er eens in te duiken voor me.
Zit je met je rechtsbijstand ook bij Das.nl, dan misschien goed om het ook aan te kaarten bij hun!

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door M.M.N. »

janel56
Geplaatst op: 23 Jun 2009 18:19 Onderwerp: ***** TNT

Is er dan echt geen 1 instantie die TNT aan kan pakken.



Ja dat kan,dit heb ik net gevonden,hier kun je over verschillende instantie's,bedrijven enz.... je klacht kwijt.

http://www.consuwijzer.nl/

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Vandaag stond tot mijn verbazing dit op de track en trace site:


Zending opgehaald en in sorteerproces 17-06-2009 Nieuwegein , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 24-06-2009 Amsterdam , pakkettendistributie


Het zal toch niet waar zijn???? Had vandaag het navraag formulier op willen sturen maar hoop dat dat niet nodig zal zijn dan. Of is het een schijnbeweging :roll: Vandaag precies een week geleden dat ik het pakket heb opgestuurd.

janel56
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jun 2009 18:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door janel56 »

Wat dacht je van deze.
Het was op gestuurd vanuit Lelystad en moest naar Den Bosch

Statusinformatie Datum Locatie

Zending opgehaald en in sorteerproces 17-06-2009 Lelystad , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 18-06-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 18-06-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 18-06-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd 18-06-2009 Heerenveen-Zilverwg , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 19-06-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 19-06-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 19-06-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd 19-06-2009 Zwolle-Grote Voort , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 20-06-2009 Velddriel , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-06-2009 Velddriel , pakkettendistributie

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Zoo :? de moed zakt me gelijk weer in mijn schoenen :(
Is toch niet normaal.....en is het ooit aangekomen???

janel56
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jun 2009 18:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door janel56 »

Het is later als nog aangekomen.
Ik had het pakje nodig voor een verjaardag en normaal zou het op tijd aangekomen zijn,maar door TNT is het vertraagd waardoor ik dus niets had voor die verjaardag en heb toen snel iets anders moeten gaan kopen,want ja pakje was er niet.
Dus dit geintje van hun heeft mij 25 euro extra gekost,voor een ander kado te gaan kopen.
En nu zit ik dus met een pakje wat me dus ook al 31,75 heeft gekost en waar ik op zich niets meer aan heb.
Dus flink balen en dan zijn ze niet thuis bij TNT alleen de standaard mail van excuses.

Dus TNT BEDANKT VOOR DE ZOVEELSTE KEER.

IK hoop dat ze TNT eens een keer goed aan gaan pakken,want dit kan toch niet langer.

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit....het pakket is vandaag bezorgd bij de betreffende persoon!! :D
Pfff pak van mijn hart want hij belde gisteren al dat hij zijn geld terug wilde.
Formulier insturen is uiteindelijk gelukkig niet nodig :P

Groetjesss
Monique

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Zo dat is zeker een wonder en wat snel na één week. 8) :lol:

ingelke81
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:56

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door ingelke81 »

tjonge, wat een problemen met TNT.
"gelukkig" wel een "prettig" idee dat ik niet de enige ben met kwijtgeraakte pakketten.

We hebben nu al 3x binnen 2 weken een klacht gestuurd, en je krijgt altijd maar een standaard gekopieerd mailtje terug.

De postbezorger hier "Bea" is te lui om 2 seconden te wachten. Ze belt wel nog netjes aan, en zegt het pakket beneden neer te zetten aangezien ze geen tijd heeft om te wachten. Ik vraag haar heel even te wachten, wij komen naar benenden toe, maar nee , ze zet het liever beneden in de hal neer, waar iedereen het kan meenemen.
Mijn vriend heeft bijna zn benen gebroken om snel beneden te komen, maar ze had het pakket al aan iemand anders meegegeven, die helemaal niet in de flat woonde.
Het is dat hij alert was en iemand met een pakket zag lopen, en die is achterna gegaan, anders waren we dat ook kwijt geweest.

De keer erna heeft ze maar een briefje in de bus gedaan, alsog we niet thuis waren, (terwijl we speciaal thuis gebleven waren). En konden we het de week erna gaan afhalen, was net in het weekend.

Nu lag er weer een briefje in de bus dat we niet huis waren (naar mijn weten ben ik niet weg geweest) en dat ze het bij de buren op een andere verdieping hebben afgegeven. Heel knap, want die mensen zijn dus echt NOOIT thuis.
Na heel lang bellen en op en neer lopen naar die buren, blijkt dat zij nooit iets hebben gekregen. Ik ben dus de hele flat af gegaan, maar niemand die iets heeft aangenomen.
Nu dacht ik eerst dat de buren niet helemaal eerlijk waren, maar na al deze berichten op deze pagina, kan ik beter de post gaan verdenken.

Ik zie het al donker in dat mijn BETAALDE pakket ooit nog terugzie.

Ik hoop dat iemand een tip heeft waar ik eventueel nog iets verder zou kunnen proberen te komen,.

Want die mailjes van de tnt kan ik nu wel dromen!!!!

Steefjepeefje
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 nov 2007 15:32

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Steefjepeefje »

Hier is TNT de laatste week ook lekker aan het rommelen... Word er helemaal schijtziek van...

PUNT 1:
Vorige week hebben wij (buiten de maandag om, want dan krijgen we meestal geen post) op 2 dagen geen post ontvangen. Dat is voor ons erg ongebruikelijk aangezien we een zaak aan huis hebben, en dagelijks een goed gevulde brievenbus hebben.
PUNT 2:
Afgelopen woensdag (24 Juni jl.) heb ik via internet wat besteld. Ik maak zelf sieraden en had wat kralen, haakjes, toebehoren etc. besteld. Waarde ca. 21,-, verstuurd als brievenbuspost. Nog steeds niets ontvangen. Aan de verkoopster twijfel ik niet; ik heb vaker bestellingen bij haar geplaatst.
PUNT 3:
Eveneens afgelopen woensdag heb ik een verjaardagscadeau verstuurd naar Duitsland, gewoon via het basis-tarief (wel PRIORITY, want ik wilde dat het op tijd aankwam voor de verjaardag...) want op de TNT-site wordt deze dienst aangeprezen als zijnde "betrouwbaar".
Overkomstduur zou 2 tot 3 dagen zijn. Gisteren (29 Juni jl.) belde de jarige op; pakketje (cadeau t.w.v. 25 euro en verzendkosten waren 11 euro nog wat) was nog niet aangekomen. Wat is dan in Godsnaam de zin van iets PRIORITY versturen???? Je betaalt er weer een paar euro extra voor, maar je hebt er geen donder aan!

Heb al meldingen gemaakt op de site van TNT, maar vrees dat ook ik afgescheept zal worden met een standaard reactie...

Gesloten