LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

Niet opgeven hoor. Blijf 4allclients onder druk zetten. Stuur een aangetekende brief en eis je geld terug. Doe aangifte bij de politie tegen 4allclients. Er zijn al diverse aangiften gedaan door het gehele land tegen 4allclients.

martinph
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door martinph »

Bij mij is de verzenddatum vandaag weer met een dag opgeschoven. Heb geprobeerd de klantenservice te bellen, en wat denk je: gesloten! Sinds wanneer is 24/12 geen werkdag meer?

Wel vond ik in een andere discussie de volgende contactgegevens, die ik hier ook nog maar eens plaats. Misschien moeten eens wat meer mensen direct contact opnemen met XXXX, de eigenaar. Ik blijf ze in elk geval op alle adressen die ik kan vinden bestoken met mails. Dat webmailformulier op de site vertrouw ik niet; bovendien krijg jij als afzender geen bewijs dat je het bericht verstuurd hebt en ook geen bevestiging van ontvangst. Ik mail daarom ook aan [email protected] en [email protected] (wat automatische mailreacties oplevert die je verwijzen naar het webformulier...!).

4 All Clients V.O.F.
Opaalstraat 14
7554TS Hengelo OV
Netherlands

XXXX
XXXX
[email protected]

Paul van den heuvel
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2008 14:16

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Paul van den heuvel »

Vandaag is mijn maand verstreken.
Even wat ik al gedaan heb om mijn geld terug te krijgen.
Na de annulering van mijn bestelling ( kreeg ik trouwens 4 uur EERDER dan mijn acceptatie van de order! heb ik 2x gebeld voor info. 1x om te weten of de anulering geldig was en 1 x na 10 wekdagen om te vragen waar mijn geld bleef.
Daarna, op de dag dat ik 1 maand eerder betaald heb,via internet aangifte gedaan van diefstal
Vervolgens op de dag na 1 maand het bedrijf aangetekend een brief gestuurd waarin ik sommeer mijn geld (verhoogt met diverse kosten )zie bijlage,retour te betalen.
Op exact de dag na een maand geeft 4allclients via een mail aan dat ze mijn aankooppbedrag zullen terugstorten. Dit is tot nu toe echter niet gebeurt.
Hieronder plaats ik de aangetekende brief die ik verstuurd heb. Enkele gegevens heb ik weggehaald vanwege prifesie.

Ik vrees dat er nog een vervolg komt. Maar alleen door samen het bedrijf onder druk te zetten boeken we succes.
Hopelijk helpt Radar ons ook verder dan alleen deze mailbox beschikbaar stellen.

Paul



Aantekenen!
P. van den Heuvel
Xxxxxxxx
Xxxxxxxx
24 december 2008


Aan: 4Allclients
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo


Onderwerp: terugbetaling van de door 4Allclients geannuleerde aankoop groot € xxxx en extra
kosten
Ordernummer: 113343xxxx
Twyp betalingsref.: 11641xxxx

Geachte Lezer;

Op 21 november 2008 heb ik via internet bij u een aankoop gedaan. ( zie ordernummer) deze aankoop is op dezelfde dag om 19.33 uur door u bevestigd.
Op 24 november bevestigt u dat de order in behandeling is genomen. ( 16.09 uur)
Op 24 november om 12.12 uur! geeft u een bericht waarin staat dat het artikel niet te leveren is en u de bestelling annuleert.
In dit zelfde schrijven staat dat u er naar streeft om het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen aan mij terug te betalen.
Omdat uw brief niet duidelijk is over het feit of u meteen annuleert of na 2 dagen, heb ik contact met uw callcenter moeten opnemen waar mij verteld werd dat de bestelling inderdaad geannuleerd is en ik binnen 10 werkdagen mijn geld retour krijg.
Na 10 werkdagen bel ik opnieuw met uw callcenter. Hier krijg ik te horen dat de retourbetaling nog niet plaats gevonden heeft maar dat deze binnen 24 uur gedaan wordt.
Op dit ogenblik ben ik een maand verder vanaf het eerste contact met uw bedrijf en heb ik mijn geld nog niet retour ontvangen.
Het niet teruggeven van het geld zie ik als een diefstal. Hierop heb ik bij de gemeentepolitie van Alphen aan den Rijn aangifte gedaan van diefstal. (aangifteregistratienummer pl1600-081220-xxxxxxxx)

Met dit schrijven sommeer ik u om mij per ommegaand het volgende te voldoen:

Retourbetaling voor de te leveren goederen inclusief de verzend en administratiekosten € xxxx
Rente volgens uw eigen berekeningssysteem “hoogte van de rente is gelijk aan de
wettelijke rente verhoogd met 12%, met een minimum van €6.50 6.50
Administratiekosten volgens uw eigen berekeningssysteem 6,50
Telefoonkosten 1x 9 minuten 1x 14 minuten 10.54
Kosten aantekenen van deze brief 6.65
----------
Totaal € xxxx

Bovenstaande bedrag te voldoen op girorekening ten name van P. van den Heuvel

P. van den Heuvel

cc. trosradar.nl

martinph
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:34

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door martinph »

Net klantenservice nog een keer gebeld. Kom nu ineens toch in een wachtrij - en aan het eind daarvan wordt de verbinding verbroken! 4allclients heeft in elk geval patent op gemakkelijke manieren om geld te verdienen!

Ik vond nog aanvullende adresgegevens van de beide eigenaren:
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX

Ook interessant is lezing van hun Algemene Voorwaarden. Daar staat onder andere dit: "De bezorgkosten zijn in beginsel bij de prijs inbegrepen." Mijn ervaring is anders, er werden juist extreem hoge bezorgkosten in rekening gebracht en hier is dus sprake van regelrechte misleiding.

Verder lees ik: "4AllClients is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie in haar catalogi, mailings of op de Website." Daarmee zeggen ze zoveel als dat ze gerechtigd zijn op hun website iedere onzin te plaatsen (zoals 'levertijd 3 dagen') en dat de klant daaraan geen enkel recht kan ontlenen. Wederom, pure zwendel.

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

4Allclients, verder te noemen de firma "List en Bedrog" (LenB), heeft mij 16 december "per omgaande" en tot twee maal aan toe beloofd mijn geld terug te storten.
Welnu het is 24 december en het geld is nog steeds niet bijgeschreven op mijn rekening. Nou is het personeel wat daar werkt niet al te snugger en weten ze waarschijnlijk niet wat de woorden "per omgaande" betekenen, vandaar dat ik nog eens tussen haakjes expliciet heb uitgelegd dat dit per direct betekent. Nu enig misverstand -gelet op voorgaande- toch uitgesloten moet zijn, kan ik hieruit concluderen dat de fa LenB willens en wetens de zaak belazert en dat ze zolang mogelijk het geld willen vast houden of het is zelfs ook niet uitgesloten dat ze er straks met ons geld vandoor zijn gegaan. Ik heb gisteren met verbijstering naar TROS Opgelicht gekeken en weer eens kunnen vaststellen hoe gemakkelijk een Surinaamse mevrouw straffeloos mensen kon oplichten en daar waren ook nog eens doorgewinterde zakenlui bij. Justitie staat er bij en kijkt er naar. Nederland, het land met de vele mogelijkheden. We hebben ze in alle soorten Nigerianen, Roemenen, Bulgaren, Webwinkels, Internetbedrijven en ga zo maar door....die de zaak oplichten. Dus ik maak mij geen illusie dat het gemakkelijk zal worden om de firma LenB binnen korte termijn voorgoed aan te pakken. We moeten wel aangiften blijven doen tegen deze soort lui en maar hopen dat de wetgever een aantal wetten flink zal aanscherpen om deze gangsters aan te pakken en voor een tijdje op te bergen en vooral kaal te plukken. Ik sta zelf ook te trappelen om aangifte tegen ze doen, maar ik moet de wettelijke termijn van een maand in acht nemen om dit succesvol te kunnen doen. Maar 2 januari 2009 zijn ze aan de beurt en draag ik ook het dossier over aan mijn RBV. Toch allemaal fijne dagen toegewenst, laat deze niet vergallen.
Een lotgenoot.

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

:idea: Ik heb mijn klacht tegen 4allclients ook aangemeld bij Consuwijzer. Zij nemen de klachten serieus en u wordt ook persoonlijk benaderd door hen. Als er veel klachten binnenkomen over een bepaald bedrijf die zich niet aan de regels houdt, dan nemen zij serieus maatregelen en kunnen er boetes opgelegd worden. Dus neem even de moeite en meldt je klacht tegen 4allclients. Samen staan wij sterk en wij beschermen ook anderen tegen dit malafide bedrijf.

Sonyvaio
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2008 15:29

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Sonyvaio »

Na 1,5 week mijn 1633 euro teruggekregen van 4AllClients. Achteraf gezien opgelucht dat ik mijn geld terug heb gekregen, gelet op de berichten op dit forum. Ik heb tweemaal het contactformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn geld terug kon verwachten waarnaar ik een standaard antwoord terugkreeg. Mijn geld is in ieder terug en daarbij wou ik het laten.

dirdem
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2008 22:51

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door dirdem »

Met dit schrijven wens ik kopers te waarschuwen voor de praktijken van het bedrijf 4allclients uit Hengelo.
Hierbij mijn verhaal:

Op 26 juni 2008 heb ik een HP multifunctional copie/printer/fax/scanner/multifunctional aangekocht via hun website.
Ondanks al mijn pogingen om tot een vergelijk te komen heb ik tot op heden nooit het bestelde goed noch een terugbetaling ontvangen.
Wat in het begin van dit verhaal mogelijks een vergissing op hun website leek te zijn en normaliter mits omwisseling kon worden rechtgezet blijkt een val te zijn voor de internetgebruiker.
Het bedrijf in kwestie is om begrijpelijker wijze niet te bereiken via telefoon en antwoordt eerst niet, totaal naast de kwestie of (te) laat op emails. Enkel een aangetekend schrijven bleek een reactie (per email) uit te lokken.

Hun werkwijze is als volgt:

1) op de website wordt een product aangeboden voor een bepaalde prijs
2) na controle van de levering blijkt dat u een ander product werd toegezonden dan wat u had besteld op de website
3) na verschillende pogingen om dit te melden, met onzinnige antwoorden als gevolg, wordt u (na een aangetekend schrijven te versturen) uiteindelijk gemeld dat u het product kan terug zenden (maar u dient dit zelf te betalen!).
4) u zendt het product uiteindelijk toch terug op eigen kosten
5) hierna krijgt u een bericht dat het juiste product onderweg is
6) bij ontvangst zal u vaststellen dat ze u gewoon hetzelfde foute product zullen hebben terug gezonden
7) u stelt dit vast en weigert uiteraard de levering en de transporteur neemt de levering terug mee, dit laat u opnieuw weten aan 4allclients...
8/ 4allclients antwoordt hier op dat het product beschadigd was bij de 2de ontvangst en ze bieden aan het product aan u terug te bezorgen, tegen betaling en indien u dit weigert dient u bovendien een stockage vergoeding te betalen
9) u meldt dat de beschadiging uw zaak niet is omdat u het product sinds de 1ste terugzending niet meer in uw bezit heeft gehad
10) vanaf dan komt er geen reactie meer op uw verzoek tot levering van het juiste product of terugbetaling
11) na veel aandringen heeft 4allclients mij geantwoord dat ik moest bewijzen dat hun website verkeerde informatie zou hebben verschaft........ (de informatie op de website hadden ze intussen wel aangepast.... ze wisten dus wel dat er een probleem was)
12) ik heb hen nog de schermafdrukken van de bestelpagina in de dagen na de bestelling toegezonden, maar tevergeefs....

Ten einde raad heb ik op 12 juli 2008 een klacht ingediend bij de politie voor oplichting via het internet.
Ik heb 4allclients van de klacht op de hoogte gebracht.
Maar tot op vandaag (28 december 2008) zonder enig resultaat.
geen reactie....
geen multifunctional...
geen terugbetaling...

Ik kan maar 1 raad geven: blijf weg van dit bedrijf!!
Dit bedrijf misbruikt grof het vertrouwen van klanten.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

help mensen ik werd net persoonlijk gebelt door clients .com
en die vertelde dat het bedrag dat daar nog staat van mij vandaag of morgen terug gestort wordt tis niet te geloven ik denk dat ze het licht hebben geziet :lol: miscjien heeft het geholpen om de instantie,s waar ze verdiensten van hebben te schrijver over hen ik denk dat ze bericht hebben gehad van een deze (ing bank ,cosuwijzer webhosting,enz )
wordt vervolgt :!:

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo mensen kreeg deze mail net binnen van de ING Bank
ze gaan er wat aan doen dus positief :P

Geachte heer/mevrouw Kropman,

Wij hebben uw klacht over de webwinkelier 4AllClients in goede orde ontvangen.

ING Bank betreurt het dat zich in de verhouding tussen 4AllClients en haar klanten kennelijk problemen voordoen. Om deze reden hebben wij deze zaak zorgvuldig in beraad en zijn wij met 4AllClients in gesprek om de mogelijkheden van een zo bevredigend mogelijke oplossing, door 4AllClients aan haar klanten aan te bieden, te laten onderzoeken.

Mocht deze oplossing er niet komen, dan zal de bank zich nadrukkelijk beraden op het trekken van haar conclusies.

ING Bank deelt uw zorgen over de afwikkeling van uw order. ING Bank is echter niet in de positie om in de problemen tussen 4AllClients en haar klanten een eigen verantwoordelijkheid te nemen en deze situatie voor u als klant van 4AllClients op te lossen.

Wij vertrouwen erop u op dit moment naar behoren te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

Beste Killythebid:
Ik heb om 12.33 een e-mail van XXXX, advisor ECSD van ING ontvangen met dezelfde strekking. Ik hoop dat dit zal resulteren dat u en ik spoedig ons geld terug zullen krijgen van 4allclients.

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

IK HEB AL HEEL VEEL EXCUSES GEHAD EN ER IS MIJ AL VELE KEREN BELOOFD DAT MIJN GELD ZOU WORDEN TERUGGESTORT, MAAR IK HEB NOOIT IETS ONTVANGEN.
DE LAATSTE KEER IS MIJ OP 17 DECEMBER ZELFS BELOOFD DAT MIJN GELD PER OMGAANDE ZOU WORDEN TERUGGESTORT DOOR UW MEDEWERKSTER XXXX. IK WEET NIET WAT IK NU NOG MOET GELOVEN EN WAT UW BELOFTES WAARD ZIJN. IK GEEF U NOG EEN WEEK DE GELEGENHEID MIJN 535,90 TERUG TE STORTEN OP MIJN REKENING EN ANDERS VOLGEN ER ECHT MAATREGELEN.

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Als u uw ordernummer stuurt naar [email protected] met het stukje tekst uit het forum beloven wij u oprecht dat de zaak direct wordt opgelost.

Beloofd is beloofd!

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Dhr Myradas heeft zich gemeld op [email protected]
Probleem is binnen 10 minuten opgelost!

Iedereen met een klacht zich graag melden!

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

zo goede voornemens [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
ik schrok van de telefoontje die ik vanmorgen kreeg van u personeel
dat het geld vandaag of morgen op mijn rekening staat ben benieuwd
wees een zakenman en bewijs het ik wacht af :? :?

mvgr r.kropman

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

De voornemens zijn inderdaad erg goed.
Ik heb het nog even geverifieerd voor u, maar u zult zien dat het bedrag vandaag weer op uw rekening staat.

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

IK HEB NET NOG EVEN OP MIJN REKENING GEKEKEN, MAAR HET BEDRAG GROOT 535,90 IS NOG NIET BIJGESCHREVEN.

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Gelukkig is de dag nog niet voorbij.
Na verificatie, blijkt dat binnen enkele uren het bedrag is bijgeschreven op uw rekening.

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

GELUKKIG DAT IK HET MAG MEEMAKEN, VOOR HET EINDE VAN HET JAAR.

IK HEB NA ÉÉN MAAND EINDELIJK MIJN GELD TERUG ONTVANGEN!!! :)

Een ding heb ik geleerd: Ik zal er voortaan beter op letten waar ik iets koop op het internet. Ik denk dat een bedrijf met een keurmerk toch een beter uitgangspunt is. Hiermee sluit ik het dossier.

Gesloten