LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pinlinq

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jeroen de Zeeuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:47

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Jeroen de Zeeuw »

Hier ook veel problemen, nou ja alleen maar , met SEPAY

Nu bezig met apparaat nummer 6. Nu heb ik een wijnwinkel, dus een goed werkend pinapparaat is wenselijk. Met pinlinq had ik al vaak problemen met het apparaat, die moest zowat elke dag 2 keer opnieuw worden opgestart...'ja erg vervelend meneer maar ik kan er niks aan doen'.

Nu met Sepay is het veel en veel erger geworden. Mensen aan de telefoon doen simpelweg hun werk niet. Apparaten werken voor geen meter, ik ga nu mijn 3de nieuwe apparaat krijgen in 3 weken tijd. Ik zit al 3 zaterdagen zonder pin tja erg vervelend meneer Ze bieden je geen enkele service. Nu kreeg ik pas 4 maanden gratis pinnen aangeboden, maar het enige wat ik wil is een goed werkend apparaat. Dat schijnt bij SEpay gewoon niet te kunnen.

Gisteren iemand aan de lijn gehad die een nieuw apparaat zou regelen of mijn abbonnement zou verscheuren...en vandaag bel ik op en heeft die kloothommel weer niks gedaan.

Elke ondernemer die ik spreek adviseer ik ook niet om met Sepay in zee te gaan. Ze leveren slechte producten, hebben een belachelijk slechte klantenservice..uberhaubt service is iets wat zij niet leveren. Kijk liever ergens anders.

Ik ben benieuwd hoe lang het gata duren voordat het bij Radar in de show komt.

Jeroen de Zeeuw
Bramasole Wijnen

BUF
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2005 15:06

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door BUF »

PINLINQ / SEPAY na 5 jaar gebruik:

Veel problemen gehad met Pinlinq, maar gelukkig had ik het telefoonnummer van de (toenmalige?) directeur dhr Mogendorff en als het echt te gek werd kon ik hem bellen. Meest voorkomende klachten komen in feite neer op het ontbreken van de continuïteit van deze manier van pinnen: herstarten, herstarten, geen verbinding, nieuw apparaat opsturen en dan 3 dagen niet kunnen pinnen, of in ons geval zelfs een keer 2 weken etc. etc.

"Action speaks louder than words" oftewel: geen woorden, maar daden. Er wordt zoveel beloofd, maar vooral een afspraak niet nakomen om terug te bellen was in die tijd eerder regel, dan uitzondering.

Inmiddels heten ze Sepay. Sinds vorige maand beschikken wij over het nieuwe witte pinapparaat die na drie weken de geest begaf: er kon wel gepind worden, maar er kwamen blanco bonnetjes uit. "We sturen vandaag nog een nieuwe op". Die ontvang ik dan niet de vrijdag (de dag erop) maar pas op maandag ontvang. En op die bewuste maandag is het oude apparaat afgemeld zodat pinnen op die dag onmogelijk is.

Over die witte pinapparaten:
- er zitten NOG kleinere pinrollen in, dus je moet vaker van pinrolletje wisselen
- de transactiebonnen zijn 50% langer dan uit de voorganger, dus nog vaker pinrolletjes wisselen
- het afscheuren van de pinbonnen, gaat lastig (zeker als de klant hem er al uit wil rukken) waardoor hij te vaak op een dag vastloopt en een onleesbare bon produceert.
- ook dit apparaat loopt minstens 3 keer per week vast: herstarten duurt een eeuwigheid
- moet ik nog verder gaan?


Volgens mij wordt het hoog tijd dat ondernemers de koppen bij elkaar steken en dit bedrijf juridisch gaan aanpakken wegens het structureel leveren van wandiensten en -producten. Ik ga vanaf nu Sepay ook in gebreke stellen voor dit niet correct- en continu functionerende apparaat.

HarrieGelderland
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2010 17:02

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door HarrieGelderland »

Ik heb nu die automaat van CVV, en hij werkt fantastisch. Bij die sepay 'mobiele' pinautomaat moest ik een kabel van 3 meter gebruiken, met een antenne ergens hoog. Hoeft nu niet meer, zelfs op de grond heeft hij goed bereik. Ik heb nu al 50( sepay abonnement) -10 ( CVV abonnement ) = 40 euro bespaard tov die rommel van sepay. Nog ongeveer anderhalf jaar en ik ben goedkoper uit. En ik hoef na afloop dat apparaat niet terug te sturen zoals bij pinlinq. Want als je dat niet binnen twee weken doet kost je dat heel veel geld PER DAG bij sepay! Staat in de voorwaarde van die rommel. Verder doen creditcards het op de mijn CVV automaat, terwijl ene Saskia Oppelaar van sepay niet kon aangeven waarom dat bij die pinlinq automaat van mij niet kon. Hij had dat wel moeten kunnen, want ik had hem daartoe aangemeld bij pinlinq.

PINLINQ/SEPAY, ROMMEL, NIET NEMEN !!!!!!

siskin
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2010 10:46

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door siskin »

Heb nog 12 mnd te gaan met mijn pin contract, nu gaan ze de aansluiting via telefoonlijn beeindigen,voor mij is er geen andere optie( ik werk met een draadloze laptop)een mobiele is veel te duur voor de 3 a 4 betalingen per maand en een draad trekken door een gebouw vanaf de modem kost me een vermogen.Ik heb dan ook aangegeven dat deze mogelijkheden geen optie voor mij zijn en dat zij het contract dat ik met hun had (via telefoonlijn)niet na kunnen komen en dus wens te beeindigen.Krijg als antwoord dat ik dan de looptijd moet betalen daar het hun wettelijk word opgelegd de automaten te vervangen .Het kan toch niet zo zijn dat ik als kleine ondernemer daar dann de dupe van word?Wat nu te doen?

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

siskin schreef:Heb nog 12 mnd te gaan met mijn pin contract, nu gaan ze de aansluiting via telefoonlijn beeindigen,voor mij is er geen andere optie( ik werk met een draadloze laptop)een mobiele is veel te duur voor de 3 a 4 betalingen per maand en een draad trekken door een gebouw vanaf de modem kost me een vermogen.Ik heb dan ook aangegeven dat deze mogelijkheden geen optie voor mij zijn en dat zij het contract dat ik met hun had (via telefoonlijn)niet na kunnen komen en dus wens te beeindigen.Krijg als antwoord dat ik dan de looptijd moet betalen daar het hun wettelijk word opgelegd de automaten te vervangen .Het kan toch niet zo zijn dat ik als kleine ondernemer daar dann de dupe van word?Wat nu te doen?
Laat ze dan maar eens uitleggen in welke wet staat dat ze het niet via de telefoonlijn kunnen doen...

fremabo
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:26

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door fremabo »

Ook hier een nieuwe Pin van Sepay gekregen.
In december kreeg ik een mail dat deze op een gewone adsl aangesloten zou kunnen worden, dus pin uit de doos gehaald valt mij al gelijk op dat ik maar een app heb gekregen. Onze oude had een balie app en een klant app.

Pin aangesloten op adsl lijn, en het werkt............. Maar bleef wel zitten met de gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe pin. Wij moesten tenslotte een nieuwe pin aanschaffen, ivm dit nieuwe pinnen.

Sepay diverse malen een mail gestuurd, over het probleem dat ik nu maar een app heb gekregen. Geloof na 6 mails krijg ik eindelijk deze mail van hun.

Geachte klant,

Mijn excuses voor het te laat beantwoorden van uw vraag.

Op dit moment is de directie in onderhandeling om ook een client unit mee te laten leasen. U kan natuurlijk een client unit kopen via de website maar dat kost dan wel 200 euro en daar bent u niet mee geholpen.

Voor nu heb ik dus geen oplossing ik hoop snel meer te horen.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXXXX ( naam medewerker weg gelaten )

info desk

E [email protected]

SEPAY B.V.| http://www.sepay.nl
T 0900-7372900
F 0800-7372900

Postbus 16761
2500 BT Den Haag


Dit gaan wij natuurlijk niet doen, er is opnieuw een mail/brief terug gegaan en wij eisen gewoon een goed vervangend app, voor de pin die wij ( ook nog op eigen kosten ) moesten terug sturen.
Dus een Pin met een klant en een losse balie app.

http://www.fremabo.nl

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door lilianh »

elmo43 schreef:Ik moet eerlijkheids halve bekennen dat wij tot nu toe nog nooit problemen hebben gehad met sepay. Ook andere winkeliers bij ons in de straat hebben geen problemen met het bedrijf.

En duur zijn ze ook niet, als je per maand € 56,97 moet betalen vind ik dat echt niet veel.
En nee ik werk er niet, maar ik maak gebruik van sepay.

Als je geen problemen hebt met Sepay of pinlinq wat doe je dan op dit forum?

trixie1965
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2011 10:43

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door trixie1965 »

Ik heb ook inmiddels een nieuw app gekregen...Echt niet handig. Het namelijk geen toonbank app...Dat hadden ze we even kunnen zeggen...Over gebeld hoe dit nou zat....Met het kastje voor de ondernemer zijn ze nog mee bezig..Maar ik moest maar een mailtje sturen met me klachten...
Sepay heeft me tot nu alleen maar geld gekost..
Kunnen we niet met z'n alle wat ondernemen tegen Sepay????

amanda75
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2011 11:31

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door amanda75 »

Ook hier vanaf dag 1 grote problemen met het apparaat (mobiel). Hij is gelijk omgeruild voor een nieuwe. Deed het ook slecht (geen verbinding) of klanten konden 20 minuten wachten totdat ze een keer konden pinnen, dus dat doet ook niemand en terecht. Daarna kwam de grote-nieuwe-pinnen-omruil-actie en ik hoopte daardoor een beter apparaat te krijgen, maar ook dit (inmiddels 3e) apparaat deed het niet. Ik heb een huurkoop afgesloten en dit houdt in dat je 1 x 900 euro betaald, 1 jaar abonnement van 34 euro en daarna is het apparaat van jou. Ik heb ze vlak voor afloop contract in gebreke gesteld, daar werd niet eens op gereageerd. Nu opgezegd en ik krijg vandaag een brief dat mijn abonnement wordt opgezegd en dat ik het (MIJN EIGEN) apparaat z.s.m. moet terugsturen anders zullen ze kosten in rekening brengen, hij is allang betaald en ik zit al in mijn 2e abonnements jaar dus waar gaat het over? Maandag maar weer bellen :cry:

fremabo
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:26

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door fremabo »

Afgelopen maandag is bij sepay ( pinlinq) het nieuwe pinnen begonnen. Bij onze eerste transactie al gelijk problemen.

Maar ga eerst even terug naar mijn vorige topic.
Wij hebben uiteindelijk een nieuw bedien-paneel gekregen en na 6 gewone apparaten konden wij ook weer pinnen.
Maar het werkt allemaal zo onhandig, geloof nooit dat iemand van Sepay dit ooit heeft uitgeprobeerd.
verder lees ik veel problemen van mensen met dit systeem op internet. Maar ben de apparaten nog nooit ergens tegen gekomen.

Nu naar het nieuwe pinnen. Bij onze eerste transactie kwamen wij er achter dat het erg lang duurt voordat de klant alles kan invoeren. En er komt nu ineens als de transactie is gelukt een hele vreemde bon uit waar je niet op af kunt lezen dat de transactie geslaagd is.
Oplossing sepay, ik moest een tweede bon activeren op internet waar dit wel op stond. Maar een lange geleden hebben wij dit juist uit laten zetten omdat het zoveel bon kost, en wij niets met die 2de bon deden.

Er is nog geen oplossing dat het allemaal zo traag gaat.

Maar wij zijn er klaar mee.
Daarom zijn er hier mensen die hun contact met sepay hebben laten ontbinden op basis van niet goed funcioneren van pin automaat.
Hoe hebben jullie dit gedaan.

Laat hier weten hoe het met ons af loopt.

Fred Bor.

http://www.fremabo.nl

fremabo
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:26

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door fremabo »

Ik zou nog laten weten hoe het is afgelopen.

Heb Sepay zowel een brief als een mail gestuurd, voor ontbinding contract.
Daarin nomaals alle punten aangegeven waar het verkeerd gaat, en dat die punten toen nog steeds niet waren opgelost.

Brief en mail zijn op 29nov naar ze toe gestuurd. Hierop helemaal niets gehoord.
Vorige week de pin app. naar ze terug gestuurd.

Krijg ik vandaag een brief van ze waarin ze mijn contract met ingang van 27-12-2011 gaan eindigen. Contract zou dus nog eigelijk 4 jaar moeten lopen.

Eindelijk wij zijn van ze af, heeft mij uiteindelijk best veel geld gekost en dan nog maar te zwijgen over de evt omzet die ik mis ben gelopen op de vele momenten dat de sepay app. niet werkte.
Zal ook nooit meer een langdurig contract afsluiten.

Wij zijn nu overgestapt naar de pin-app van de ing.
Eindelijk weer normale pin app. op de balie. met de printer naar de kassa zijde.
Een contract die per maand opzegbaar is.
En de pintransacties gaan nu ineens supersnel, niet gewoon.

Na heel veel ergenis is dit probleem voor ons opgelost.
Wij beginnen op dit punt 2012 goed.

Fremabo.
http://www.fremabo.nl

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

fremabo schreef:Ik zou nog laten weten hoe het is afgelopen.

Heb Sepay zowel een brief als een mail gestuurd, voor ontbinding contract.
Daarin nomaals alle punten aangegeven waar het verkeerd gaat, en dat die punten toen nog steeds niet waren opgelost.

Brief en mail zijn op 29nov naar ze toe gestuurd. Hierop helemaal niets gehoord.
Vorige week de pin app. naar ze terug gestuurd.

Krijg ik vandaag een brief van ze waarin ze mijn contract met ingang van 27-12-2011 gaan eindigen. Contract zou dus nog eigelijk 4 jaar moeten lopen.

Eindelijk wij zijn van ze af, heeft mij uiteindelijk best veel geld gekost en dan nog maar te zwijgen over de evt omzet die ik mis ben gelopen op de vele momenten dat de sepay app. niet werkte.
Zal ook nooit meer een langdurig contract afsluiten.

Wij zijn nu overgestapt naar de pin-app van de ing.
Eindelijk weer normale pin app. op de balie. met de printer naar de kassa zijde.
Een contract die per maand opzegbaar is.
En de pintransacties gaan nu ineens supersnel, niet gewoon.

Na heel veel ergenis is dit probleem voor ons opgelost.
Wij beginnen op dit punt 2012 goed.

Fremabo.
http://www.fremabo.nl
Mooi zo, Fred, fijn dat je er van af bent!

Jan Pieter 123
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2013 10:03

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Jan Pieter 123 »

Schandalig slechte service bij Sepay, nog nooit zo slecht behandeld door een leverancier!

We vallen in de ene in de andere verbazing met Sepay. In het kort gezegd zijn de automaten van slechte kwaliteit en proberen ze je als klant hiervoor op de laten draaien.

Onlangs hield onze aangeschafte automaat er weer eens mee op, niet voor het eerst. We hebben toen gebeld en na uitleg van de problemen en uitproberen van enkele handelingen is ons toe 100% verzekerd dat het aan de software zou liggen en dat dit kostenloos door Sepay hersteld zou worden.

Na insturen van de automaat werd ons verteld dat we toch euro 150,- zouden moeten betalen. We hebben gebeld om uitleg en toen werd verteld dat Sepay voor het herstel de automaat open moest maken en dat dat geld zou kosten. Belachelijk natuurlijk! Nogal logisch dat je een automaat open moet maken; lijkt me ook niet al te moeilijk voor Sepay zelf.

Maar het werd nog gekker. Toen we protest aantekenden tegen deze handelswijze, kwam Sepay met een nieuw verhaal. Het scherm zou ineens kapot zijn. Nog grotere onzin!

Nabellen met Sepay heeft totaal geen zin. Hier zitten mensen die niks kunnen, willen of mogen beslissen en je verhaal aanhoren en er vervolgens niets mee doen!

Na een woede-uitbarsting van onze kant, kregen we de volgende dag een mailtje, dat onze eigen automaat gerepareerd terug zou worden gestuurd. De boodschap leek eindelijk aangekomen. Maar ook dat bleek niet het geval: de automaat hebben we teruggekregen, maar met daarin een brief dat deze niet is gerepareerd.

En bovenstaand verhaal is geen incident. We hebben al drie of vier automaten terug moeten sturen en iedere keer moet je de strijd aan wiens schuld dat is. De laatste keer heeft dit ook heel veel tijd gekost en hebben we er een jurist op gezet. Nog dezelfde dag stelde Sepay ons in het gelijk.

Ik schrijf normaal nooit dit soort reviews, maar ik heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf meegemaakt waar je als klant zo slecht wordt behandeld!

Jan Pieter 123
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2013 10:03

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Jan Pieter 123 »

NEEM NOOIT EEN SEPAY AUTOMAAT!
Wat een service. Beneden alle maat. Leugenachtig en onvriendelijk. Doen alles om de klant op te laten draaien voor hun eigen ondeugdelijke automaten. Mooi business model. Nooit aan beginnen!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door crazyme »

Jan Pieter 123 schreef:NEEM NOOIT EEN SEPAY AUTOMAAT!
Wat een service. Beneden alle maat. Leugenachtig en onvriendelijk. Doen alles om de klant op te laten draaien voor hun eigen ondeugdelijke automaten. Mooi business model. Nooit aan beginnen!
volgens mij bent u pislinq ?

jan1311
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2014 14:42

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door jan1311 »

pinlinq bedriegers
mensen die in zee gaan met pinlinq let goed op
als je ooit van het contract af wilt en je zegt op wordt er verteld dat je een brief gekregen hebt met daarin de mededeling dat de automaat binnen een bepaalde tijd terug moet
of deze ook echt wordt verstuurd vraag ik me af (ik heb hem ook nooit gehad) en ze blijven gewoon iedere maand afschrijven van je rekening
als je dan daarna reageert en verteld dat je deze brief nooit hebt gekregen krijg je
1 nooit je maandbedrag terug
2 een rekening van de automaat
stuur je daarna de automaat meteen terug krijg je een rekening die nog hoger blijkt te zijn als de rekening van een automaat die nooit wordt terug gestuurd (als boete)
door de telefoon wordt verteld stuurt u de automaat maar meteen terug dan komt er geen rekening voor maar zodra ze de automaat binnen hebben krijg je wel een boete terwijl ze wel iedere maand gewoon de huur afgeschreven hebben (en die krijg je niet terug)
dit ruikt echt naar oplichting om toch nog maar zoveel mogelijk van je kunnen vangen
en als je de bedragen berekend kun je beter een automaat huren bij bijv de ing bank
dit alleen schilt al meer als 20.00 euro per maand
wat je in een jaar bij pinlinq betaald kun je er ook een voor kopen!
nee voor mij is pinlinq terwijl ze 5 jaar lang netjes iedere maand een bedrag van bijna 60.00 euro afgeschreven hebben (en de automaat al 5 keer betaald is) een bedrijf wat mij zeeeeeeer hard tegenvalt en wat ik ook aan iedereen bekend zal maken
een bedrijf waar service niet bestaat en service niet uitgesproken mag worden en ZEKER niet verleend
jan

Gerjan74
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2014 14:31

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door Gerjan74 »

Oplichters, dat is helaas het enige woord dat ik kan opgeven :( Zolang alles werkt en goed gaat geen problemen. Maar als je problemen krijgt....
Om het kort te houden; na een update werkte onze automaat op een zaterdagmorgen niet meer. Na telefonische melding kregen wij uiteindelijk te verstaan dat ze het te druk hadden met de updates en software en zodoende niet konden helpen. HALLO! Zaterdag is de drukste dag van de week!!! Geen automaat, geen omzet.
Beloofd om het maandag op te lossen. Mooi niet, niet gebeld, niets gehoord. Dinsdag zelf weer gebeld, maar nee, ze hadden het er nog niet aan toe gehad. Met onze eis om een snelle oplossing werd niets gedaan en boze brieven met verzoek om opzegging leveren enkel standaard antwoordbrieven op.
Uit pure ellende een andere automaat laten installeren van een andere provider. Maar van Sepay hoor je niets meer. Na een paar maanden de automatische incasso maar eens geblokkeerd. En ja, dan sturen ze wel een brief. Na een boze reactie kwam dan de mededeling om de automaat terug te sturen en het contract te beëindigen. Eindelijk! Zou je denken...
Komt er een maand later een brief met de mededeling om even €150 te betalen voor schade aan de automaat. Ja klopt hij deed het niet meer. Daar is het allemaal mee begonnen. Na de update.... en dan een hele smak foto's waarop de zg. schade te zien is. Apparaat zag goed uit, het waren allemaal normale gebruikssporen. Een knopje had slijtage-sporen, wat niet gek is na 5 (-7) jaar gebruik... Ze zoeken gewoon een reden om alsnog een rekening te sturen. Of beter, te incasseren. Dus niet vergeten om die te annuleren..... walgelijk :evil:
Dus, op zoek naar een (mobiele) PIN automaat? Vergeet SEPAY, ga snel ergens anders heen.

Ik zal maar even een factuur gaan opmaken voor de gederfde omzet voor de dagen dat we zonder PIN zaten...

roelof1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2015 18:43

Re: Pinlinq

Ongelezen bericht door roelof1967 »

Heb een eigen pinautomaat van sepay en die het eerst goed deed...na een tijdje begon het toestel steeds opnieuw gegevens binnen te halen (update denk ik) terwijl dat al was gebeurd. Toen wilde het toestel soms niet pinnen maar na het toestel aan en uit te hebben gezet was dat weer goed. De dag er naar deed ik het toestel aan en ging dat goed en had verbinding en in eens viel het toestel uit en kon ik hem niet meer aan krijgen. Maar even gebeld met sepay en een mevrouw stond mij vriendelijk te voor en naar wat testes en dat ik het klepje achter bij de batterij weg moest halen en kijken naar de lampjes en de uit knop even in te houden kwam ze tot de conclusie dat het toestel in de beveiliging was gesprongen en dat ik deze moet opsturen naar sepay kreeg ook netjes een leen toestel. toen kreeg ik ineens een mail dat het toestel het witte huis is beschadigd en dat de tamper(weet niet wat dat is) door val of stoot schade kapot is gegaan reparatie kosten €190,- exl btw. Het toestel is nooit gevallen en staat bij ons vast op het balie en met het vervoeren zit deze in een gekochte bruine sepay draagtas en in onze dikwandige koffer. Even te hebben gebeld met sepay en uitgelegd dat het toestel nooit kan zijn gevallen en stoten ook niet moest ik het even op de mail zetten. Gemaild dat ik er niet mee eens ben krijg ik een tweede mail dat de antenne kapot is weer gemaild dat ik er niet mee eens ben krijg ik ineens foto's met een deuk in de boven kant en een scheur bij de batterij klep.... moet ik nu ineens het leentoestel opsturen en krijg ik mijn eigen terug.....ongelooflijk stuur ik een toestel op in de oorspronkelijke doos onbeschadigd krijg ik hem beschadigd en niet werkend terug terwijl het alleen maar een beveiliging probleem was......en nu geen toestel die werk wel elke maand het betalen ... en nu

Gesloten