LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement @home

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Wkl
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2008 17:04

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Wkl »

beste nijmegen, is het moeilijk om die bruine troep van je arm te krijgen?

bjadubois
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2006 22:03

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door bjadubois »

het zijn gewoon ordinaire dieven! het gaat om het principe. wat nou als ik bij mijn super AH ook ineens een maand te voren mijn boodschappen al moet betalen. Onze overeenkomst is: per maand betalen, en niet een maand vooruit punt. over hoeveel aansluitingen gaat het. lijkt me zeer vet om ineens maandelijks te kunnen beschikken over miloenen euro's zonder dat je je wat kost.
snel weg mij @home! dan maar naar kpn digitenne.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

@wkl

Waar slaat dat nou op, dus als je je gram niet kan halen ga je het op zo'n manier doen.
Dus als iemand wat uitlegt in dit geval over @home, dan zal die gene er ook wel werken. woehaaaaaa

Jimba
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mei 2008 10:07

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Jimba »

Kreeg onderstaand antwoord van @home
Lijkt me duidelijk genoeg

Geachte heer ,

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

De facturering in mei zal begin mei plaatsvinden. Dat houdt in dat er
dan voor twee maanden wordt geind. U geeft nu de suggestie om begin mei
voor één maand te betalen, eind mei voor juni en begin juni voor juli te
betalen. Indien u dit wenst kunnen we dit voorstel voorleggen aan onze
financiele afdeling die u dan bericht geeft of zij akkoord gaan. Kunt u
aangeven of uw suggestie ook uw voorstel is?

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Door het samengaan van @Home, Casema en Multikabel gaan verschillende zaken veranderen. Een daarvan is dat wij overstappen op 1 klantsysteem . Dit om in de toekomst een betere dienstverlening aan te bieden. Het overstappen op 1 klantsysteem heeft met name impact op de wijze van factureren. Om de betalingsdata uniform te laten verlopen is besloten om het abonnementsgeld vooraf te incasseren.
In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand worden geïncasseerd.
Voor u als klant betekent het in de praktijk dat in de maand mei eenmalig abonnementskosten voor mei en juni in rekening worden gebracht.
Wegens het overgaan naar het nieuwe systeem zullen de abonnementskosten voor juli ook nog begin juni worden geïncasseerd. Vanaf juli zal elke laatste week van de maand het maandbedrag in rekening worden gebracht.

Dat deze wijziging onverwacht komt begrijpen wij. Uiteraard is het mogelijk om de dubbele kosten van mei verspreid te betalen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

@Home web klantcontacten team
Laatst gewijzigd door Webcontact01 op 08 mei 2008 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Jimba
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mei 2008 10:07

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Jimba »

:D

Ja als @home al tegenstrijdige berichten stuurt dan snap ik er ook niets meer van.
Mijn vorige reactie is een mail die ik van @home kreeg vanmiddag.

Ze snappen het zelf niet meer denk ik :?

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

meneer webcontact01

jullie wisten toch al eerder van de fusie, waarom krijgen we zo laat hier bericht
over ? en overvallen jullie de abbonees ?
julle hadden toch eerder een schrijven kunnen geven met een fatsoenlijk voorstel?

maar nee, jullie geven de abbonees de verkeerde indruk hoe jullie de zaakjes even gaan regelen en wij moeten ons maar hier in vinden !
ook bij klantenservice krijg je geen fatsoenlijk antwoord over
want ze weten het zelf niet! en een mail terug krijgen ho maar.
kortom een beetje fatsoen had ook wel gekunnen, en in brieven mensen afschepen met sorry voor het ongemak kan iedereen

ik denk dat het kwaad al geschied is en vele bij @home weggaan waaronder ik
na meer dan 10 jaar zo behandeld te worden vindt ik niet correct.

dat dit u allemaal schrijft is dat jullie natigheid voelen ,
en waarom moeten wij contact opnemen voor wat jullie veroorzaakt hebben !

een beetje fatsoen bij elkaar rapen en de abbonees maar eens een brief met excuses te sturen ! zal wel op zijn plaats zijn

oh ja kijk ook ff op het forum van kassa kan je deze onzin er ook opzetten

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

tot mijn verbazig zie ik dat mijn factuur online klaarstaat met het dubbele
te betalen bedrag en zal binnen 2 werkdagen erafgehaald worden !

hoezo krijg ik geen voorstel dan ?
zie je waar jullie fatsoen is....ver te zoeken
maar geen probleem hoor ik storneer het bedrag wel

Jimba
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mei 2008 10:07

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Jimba »

Bij mij staat de factuur ook klaar , ik stoineer het niet . Maar zeg internet+telefonie op.
(tv gaat helaas niet heb de basis aansluiting nodig)

Per 01-07 stap ik over op tele2 of orange.
Geen kpn lijn meer voor nodig / tot 20 Mbit/s / eerste 6 maanden €14,95 / 12 maanden contract

Volgend jaar weer terug naar @home incl 3 maanden geen abonnementskosten en een leuke hd ontvanger erbij

Win win situatie en voor €70 aan kratten bier over :D :D

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

K.v.K. Groningen 02070653
BTW NL809168662.B01

FACTUUR

Factuurnummer:
Factuurdatum:01-05-2008
Klantnummer:

Voor geleverde diensten: € bedrag
(incl. 19% BTW)

Abonnementen
Internet Intensief 20000 01-05-2008 t/m 31-05-2008 69,95
Internet Intensief 20000 01-06-2008 t/m 30-06-2008 69,95
BasisBellen 01-05-2008 t/m 31-05-2008 9,95
BasisBellen 01-06-2008 t/m 30-06-2008 9,95

Kortingen / Correcties
Combinatiekorting BasisBellen voor Internet Intensief 20000 -19,90

Te betalen 139,90

Dit bedrag is inclusief € 22,34 BTW (19%), het bedrag exclusief BTW is € 117,56


Het factuurbedrag wordt binnen 2 werkdagen aan uw (Post)bankrekening XXXXXXXXXX ter incasso aangeboden.

Wilt u meer over onze producten weten of heeft u vragen, kijk op www.home.nl.

Heeft u vragen over Factuur Online, kijk dan voor meer informatie bij Klantenservice


DUS ECHT WEL 2 MAANDEN BETALEN
Laatst gewijzigd door biertje ? op 07 mei 2008 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Jimba
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mei 2008 10:07

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Jimba »

Rustig blijven Biertje mijn haren staan ook overeind.
Maar die snelheid krijg je bij tele 2 ook + telefonie voor €14.95 de eerste 6 maanden en €29.95 de laatste 6 maanden. (1 jaar contract)

Als je opzegt hoef je juni al niet meer te betalen en verdien je het geld direct terug.

Wkl
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2008 17:04

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Wkl »

Beste nijmegen. Tot nu toe heb ik commentaar geleverd op jouw gedrag. Ik heb je niet uitgescholden. Dat je mij uitscheld voor homo en wijfie geef wel aan op wat voor een niveau jij zit. Dit is een forum voor volwassen mensen, niet voor mensen met puberaal gedrag.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Joh *** niet volgens mij had jij het toch echt over een bruine arm.
En wat nou met niveau, nee jij heb niveau.
Goh en jij durft over volwassen te praten, ik herinner mij een uitspraak (bruine arm) weet je nog.
Trouwens ik wist niet dat er een leeftijdsgrens aan dit forum zit, (dus alleen te gebruiken door volwassenen) :lol:

eastsider
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2008 21:25

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door eastsider »

Ook ik heb de brief van @home gekregen en mijn geld is er dubbel afgehaald. Ik ben hierdoor nu in financiele problemen gekomen. Ik hou altijd goed bij wat mijn vaste lasten zijn, zodat ik weet wat mijn buffer is voor de rest van de maand. (ik ben een arme student, dus dat is soms lastig) Door dit geintje van @home zo kort dag moet ik de komende weken maar geld gaan lenen, aangezien er van deze kip nu niks meer geplukt kan worden.

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

gewoon storneren bank bellen of er na toe gaan
het is en blijft je geld

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

nu blijkt dat je ook voor digitale tv enz dubbel moet betalen
het gaat gewoon verder, stelletje rovers

opel12
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2008 17:39

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door opel12 »

@Home web klantcontacten team zegt:


Webcontact01 Geplaatst op 07 Mei 2008 13:58 door Webcontact01

Door het samengaan van @Home, Casema en Multikabel gaan verschillende zaken veranderen. Een daarvan is dat wij overstappen op 1 klantsysteem . Dit om in de toekomst een betere dienstverlening aan te bieden. Het overstappen op 1 klantsysteem heeft met name impact op de wijze van factureren. Om de betalingsdata uniform te laten verlopen is besloten om het abonnementsgeld vooraf te incasseren.
In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand worden geïncasseerd.
Voor u als klant betekent het in de praktijk dat in de maand mei eenmalig abonnementskosten voor mei en juni in rekening worden gebracht.
In de laatste week van juni zal het maandbedrag voor juli in rekening worden gebracht.

Dat deze wijziging onverwacht komt begrijpen wij. Uiteraard is het mogelijk om de dubbele kosten van mei verspreid te betalen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

@Home web klantcontacten team

Waar staat dat in uw schrijven naar alle klanten @ Home??? Juridisch gezien gaan wij( klanten en trosradar) u hieraan houden: `In de laatste week van juni zal het maandbedrag voor juli in rekening worden gebracht.` Dus er wordt geen 13 keer betaald!! de betaling van begin juni komt te vervallen.

Voor de goede orde: U dient tegen de wettelijke vastgestelde percentage rente die vergoeding te betalen/verrekenen. Of moeten wij de top van essent sponsoren voor een vakantie van een paar miljoen!!!

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

Geachte heer, Het is over het algemeen gebruikelijk dat vooraf wordt betaald voor een dienst die nog geleverd moet worden. Denkt u maar aan een vliegreis, opleiding of krantenabonnement. Het komt minder vaak voor dat achteraf wordt betaald. Het ontvangen van salaris is een voorbeeld. @Home, Casema en Multikabel worden samen een nieuw bedrijf. Daarom komt er één klantsysteem. Vanwege de werking van dit klantsysteem factureren wij voortaan vooraf. Wij vragen nogmaals uw begrip voor de hinder die u kunt ondervinden van deze wijziging. Komt u door deze wijze van facturering in mei in een lastige financiële situatie terecht? Dan kunnen wij u wellicht een betalingsregeling aanbieden. U kunt hiervoor contact opnemen met de Klantenservice van @Home via www.home.nl/klantenservice/contact. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet

vandaag deze mail gekregen 8.30 uur + mail dat mijn factuur online klaar staat , en het geld is inmiddels vanmorgen vroeg afgeschreven

hoe in godsnaam kan ik hier een betalingsregeling krijgen als het al afgeschreven is, in de maand juni ofzo

Fam.Balk
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:59

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door Fam.Balk »

Ook bij mij is op 08-05-08 het abonnementsgeld afgeschreven van mijn rekening. Ik heb het bedrag gelijk laten storneren en zal alleen het bedrag van mei voldoen. Aangezien athome mij volgens hun algemene voorwaarden 4 weken van te voren hadden moeten inlichten voel ik mij niet gebonden .
Ook als het abonnementsgeld van internet/telefoon zal worden afgeschreven zal ik ook dit bedrag laten storneren om dan alsnog over te gaan tot betaling van de maand mei.
Ik heb per 01-06-08 het gehele pakket van athome beëindigd.
:evil: :evil:

biertje ?
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2008 20:35

Re: Abonnement @home

Ongelezen bericht door biertje ? »

ook ik heb vandaag het hele dubbele bedrag gestorneerd, en het bedrag van mei handmatig overgemaakt,

nu allen dit zo doen dan wordt het bij @home een regelrechte administratieve ramp

Gesloten