LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Mei 2008 18:18 door Lurreg

Vol aandacht volg ik dit Forum en ik ben het met de vastgoedhandelaar eens. Er komt eind mei een nieuwe MLM . Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot. Maar het milieu gebeuren was toen niet aan de orde en de brandstofprijzen maakte het ook niet zo interesant. In China wordt het van overheidswege, in bepaalde gebiedsdelen al aan de brandstoffen toegevoegd bij de benzine pomp. In Nederland komt eind mei de toevoegingen, welke alleen via de distribiteur aan te schaffen is. Een klein tipje: Het werkt echt en de MLM ook. Binnenkort zijn de advertenties te volgen in de div. autorubrieken. Ik werk nu zo`n 15 jaar als distribiteur in 9 verchillende MLM-branches en reken mezelf tot een MLM-Junk.
We zitten allemaal te wachten op deze geweldige aanbieding maar het is knap stil aan de kant van onze MLM-junk. ( zegt hij zelf hoor ).Zomaar wat roepen kan natuurlijk iedereen maar als bewijzen of links worden gevraagt blijft het akelig stil, hoe zou dat nu mogelijk zijn.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Ik denk dat Vastgoedhandelaar en Lurreg er achter zijn gekomen dat het hele verhaal niet klopt. Of zij gaan door met MLM, verkopen die hap aan bekenden en vrienden! Maar hier, op dit forum, wordt men bang om bepaalde dingen die niet bestaan toe te geven. Ai, hebben wij het door? Zijn wij geen sukkels die er zomaar blind intrappen? Willen wij teveel informatie?

Was het Vastgoedhandelaar die in 9 MLM business heeft gezeten? Nou, fijn voor zijn familie en vrienden, komt er alweer een nietszeggend product wat hij in zijn "netwerk" moet afzetten. Ben blij dat hij geen familielid is van mij, daar wordt een mens toch moe van!

Dus zwijgen, de ultieme tactiek van MLM. Wordt het te heet onder uw voeten, zwijgen. Het is haast sektarisch.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Waar blijft het succes nu dan?

Met een auto en twee motoren, zie ik het wel zitten om een wondermiddeltje te gebruiken om brandstof te besparen. Zeker als het een certificaat van TNO heeft.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Mei 2008 22:00 door Lurreg

Tot zondag, want dan heb ik weer tijd en weet ik meer. Krijg iedere dag e-mails uit de VS met de nieuwste ontwikkelingen en naar het er uitziet is de pre launche toch over een paar weken.
Het is morgen dus de eerste van de maand. Of je komt nu met de info waar om gevraagd is of niemand zal jou hier in ieder geval nog serieus nemen ( is vervelender dan je denkt want dit blijft heel lang vindbaar via bv google.nl )en komt vreemd over bij je nieuwe klanten die je hier jezelf in 100 bochten wringt om de vragen te ontwijken.Met zo een geweldig produkt zou je gezien de huidige benzine-prijzen een enorm verkoops-succes in handen hebben dat dan ook via ELK tankstation in Europa verkocht kan worden!! Waarom zou iemand dat in vredesnaam via mlm willen doen???

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als deze jongens (m/v) inderdaad een product hebben wat echt zoveel brandstof kan besparen dan hebben ze goud in handen. Het gekke is echter dat ze ervoor kiezen om dit via mlm te gaan verspreiden.
mlm bestaat nu zo'n 60 jaar en ondanks alle beloftes maakt mlm nog steeds een verwaarloosbaar deel van de wereldeconomie uit.
Wel is het mlm gelukt om grotendeels onder de interesse van de consumenten organisaties uit te komen en aldus echte testen die de werking van de producten kunnen aantonen nog niet hebben ondergaan.
Middels propaganda in zaaltjes kon men aldus zieltjes winnen om mee te doen. Maar commerciele successen bleven uit. Zelfs amway wat de grootste mlm toko is haalt een groot deel van zijn omzet niet uit haar producten maar uit de motivational products eromheen.
Bron:
http://www.iwillteachyoutoberich.com/bl ... rs-so-much

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 06 Mei 2008 23:04 door Lurreg

Sorry dat ik reageer i.p.v. De vastgoedhandelaar,
Zo nu even een reaktie op de 32% van Jor. Er is geen sprake van 32% brandstofbesparing, maar van 30% emissie. De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat. alleen te verkrijgen via de distribiteur. Daar kan ik nix aan doen, Jor. Maar het werkt echt.
Ook de MLM.
Logies als je een produkt aan kan bieden waar je, en geld op kan verdienen en je klanten op kunnen besparen, dan moet de MLM werken of je wilt of niet. Ik denk dat deze MLM geen "losers " kan tegenkomen. En dat met het mooiste comp.plan wat ik ooit heb gezien.
En nu is het dan 1 juni. Zoals helaas voorspeld geen nieuws behalve dat het door booming-business in verre landen het nog niet hier verkocht kan worden, en dat terwijl de brandstofprijzen de pan uit rijzen en als dit produkt werkelijk bestond ( en ook nog werkte/TNO? ) je het niet zou kunnen aanslepen!!. Niets via mlm, maar gewoon bij elk pompstation en de bedenkers verdienen miljarden. Opnieuw genept dus voor de zoveelste keer.

Mvg Jor.

fektief
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 jun 2008 17:35

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door fektief »

iedereen die een beetje verstand heeft van brandstofmotoren weet dat het hele verhaal pure onzin is, zoals MLM stijf staat van de onzin.

Waarschijnlijk mag je binnenkort een aardig bedrag storten en krijg je een stuk papier met een TNO logo. Truc is bekend van Euphory van onze patient MrTelecom waar ze meer met dit soort schijn documenten de slachtoffers blijven zoet houden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Het alleenrecht voor Europa van dit produkt ligt in handen van een Hollands bedrijf en mijn upline is bezig om het in de MLM te krijgen, wat wel gaat lukken. Je kunt je wel voorstellen wat de drive en motivatie is. Of het nu uit een schap verkocht wordt of dat er een paar duizend MLMers het aan de man gaat brengen.
Het is een TNO gecertificeerd produkt en het komt eind mei vrij voor de MLM. Het wordt reeds gebruikt door mijn vrienden en ik heb het zelf in mijn Dodge `85 en een Renauld Master zitten. Je kunt het in je carter en in je(elke) branstof doen. Maar de handleidingen zitten erbij.

Ik heb een envelop staan, zodat je me eventueel een mailtje kan sturen, dan kunnen we misschien telefonisch contacten, en de linken geven.
Dit forum is immers niet bestemt voor commerciele linken en bovendien eind deze maand komt het los.
Daarom is het even veiliger om er zeer zorgvuldig mee om te springen. Tot die tijd is er een gelegenheid voor een free inroll.
Die lurreg toch, slaap je nu nog lekker met dit soort wilde dromen?

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Op 24 mei schreef Lurreg:
Morgen kom ik met de laatste ontwikkelingen van ons produkt, want die ga ik er wel bij houden, net zoals die andere produkten die ik heb.
Maar nu, twee weken later nog steeds niets over die laatste ontwikkelingen gelezen.

Ik blijf benieuwd naar dit wondermiddeltje, al heb ik een vermoeden hoe dit zal aflopen. Of is het al afgelopen?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Mei 2008 18:18 door Lurreg


--------------------------------------------------------------------------------

Vol aandacht volg ik dit Forum en ik ben het met de vastgoedhandelaar eens. Er komt eind mei een nieuwe MLM . Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot. Maar het milieu gebeuren was toen niet aan de orde en de brandstofprijzen maakte het ook niet zo interesant. In China wordt het van overheidswege, in bepaalde gebiedsdelen al aan de brandstoffen toegevoegd bij de benzine pomp. In Nederland komt eind mei de toevoegingen, welke alleen via de distribiteur aan te schaffen is. Een klein tipje: Het werkt echt en de MLM ook
Ook ik begin nu te gloven dat vastgoedhandelaar en Lurreg 1 persoon zijn geweest, ondanks de andere mailadressen zijn de reactie's volkomen gelijk en de 1 volgt de ander op. Het verhaal is overduidelijk, gewoon het zoveelste l*l-verhaal van een op geld belust figuur die sprookjes verzint. Mlm is niets en zal ook nooit iets anders worden dan een hele slechte prijsopdrijvende methodiek.

Mvg Jor.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Wat een bluffer die vastgoedhandelaar&co. Hieronder zou hij/zij dit probleem wel even oplossen in 2007, nodeloos om te zeggen dat dit probleem voort duurt tot op vandaag.


Geplaatst op 24 Nov 2007 19:57 door Vastgoedhandelaar

Deze boel wordt opgelost. Volgende week krijgen ze bezoek van ons.
Gaan we gelijk even bij Intermaro langs.

De stumperts hebben de fout gemaakt om mij ook te bellen met een deal die ik 6 maanden geleden zou hebben gemaakt.

Foute boel daar in het noorden.

De zaak zal door ons gestopt worden.

Naar boven

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Wat heerlijk om al die aannames te lezen.
Er komen geen pillen voor in de tank!

De business gaat starten, zónder pillen of poeders in de tank. Gewoon pasje tonen en klaar!

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Intermaro heeft ons bezoek al gehad! Wij hebben ons geld retour.

Het brandstof verhaal gaat niet via mlm.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik hoop voor je dat het inderdaad een succes wordt. Alles om te zorgen dat de grootste oplichter waar vrijwel iedereen voor werkt (en niet zo'n klein beetje ook) aan te pakken!

Grappig overigens dat Pruim 4.5 uur moet zoeken naar een link die ik in 1.5 minuut gevonden had door te lezen wat Lurreg had geschreven.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Jul 2008 20:53 door Vastgoedhandelaar

Intermaro heeft ons bezoek al gehad! Wij hebben ons geld retour.

Het brandstof verhaal gaat niet via mlm.

Naar boven
Dit is toch wel grappig. Het lijkt inderdaad een goed en zeker verkoopbaar produkt te zijn, de link ( met dank aan antileugens ) leid naar de site van TNO en is op zijn minst interessant te noemen. En dat zal de reden zijn dat het produkt via de detailhandel aan de man/vrouw zal worden gebracht, de mlm-methode is hier onnodig omdat het ( als het goed werkt ) geen enkel probleem zal geven dit op elk pompstation te verkopen.In de toekomst zal dan moeten blijken of het produkt zijn ( dure ? ) prijs echt waard is.
http://wewantless.com/downloads/TNO_summary_dutch.pdf

http://wewantless.com/

Met dank aan antileugens voor de links.

Mvg Jor

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Het heeft met de licentie in Europa te maken, die staat MLM niet toe. In Amerika wordt het via MLM op de markt gezet: http://www.nanotechfuelsaver.nl/

Wederom slaat Jor in zijn wanhoopspogingen gelijk te krijgen de plank mis.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Jul 2008 20:53 door Vastgoedhandelaar

Intermaro heeft ons bezoek al gehad! Wij hebben ons geld retour.

Het brandstof verhaal gaat niet via mlm.
Ben ik kennelijk niet de enige.Als het werkelijk zo een goed produkt is zal het in Nederland nooit via mlm gaan.Leg me nu eens uit waarom ( als het bij elk pompstation verkocht kan worden )het via de meest nutteloze manier verkocht moet worden!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat heeft te maken met de licentiehouder voor Europa. Hij ziet MLM echt wel zitten maar wil dat het product aan bepaalde concentraties blijft voldoen terwijl ze het in Amerika versnijden. En om zijn eigen MLM organisatie op te zetten ziet hij niet zitten.
Dus niet allerlei conclusies trekken terwijl je het verhaal niet kent. Op die manier ben je al een paar keer onderuit gegaan (wat je natuurlijk gaat ontkennen) in dit verhaal. Maar ja....een kat in het nauw....

En je luistert echt niet he?! Het is allang uitgelegd waarom het via MLM goedkoper in de markt te zetten is maar ja, luisteren heb je ook bij Amway al bewezen niet te kunnen. Natuurlijk ligt het aan MLM en niet aan jou.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Jul 2008 10:29 door antileugens
maar ja, luisteren heb je ook bij Amway al bewezen niet te kunnen. Natuurlijk ligt het aan MLM en niet aan jou.

Naar boven
Tuurlijk ventje, allemaal losers.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Ok Jor, ik hou op met op jou te reageren tenzij je weer onzin verkoopt omdat je niet in staat blijkt inhoudelijk te reageren en probeert chatgedrag uit te lokken.

Gesloten