Uiteindelijk blijk je in totaal b.v. 195 minuten te hebben gebeld, alles dus binnen de bundel. Toch vermeld de factuur dat je 4 euro mag aftikken, ik heb ruim na het melden via een e-mail het onterecht afgeboekte bedrag gestorneerd. Ik zie net dat in de algemene voorwaarden vermeld staat dat er 1% rente per maand én 15 euro administratiekosten in rekening worden gebracht bij niet tijdige betaling, Simpel zal ongetwijfelt op het standpunt staan dat zij in hun recht staan! Hm, ik denk dat ik de niet beantwoorde e-mails op de fax zet, die wordt als rechtsgeldig beschouwd.
Na telefonisch kontact met de helpdesk is een e-mail zowaar beantwoord met het standaard zinnetje dat gesprekskosten vertraagd kunnen worden weergegeven, bla di bla. Ik spreek echter over de maand maart en de rekening van april en mei bedragen nul en dat klopt ook want ik bleef keurig binnen de 200 minuten belbundel. Niets vertraagd dus, de software bij Simpel rammelt aan alle kanten, uiteraard wel ten nadele van de klant...
Helaas zit je twee jaar vast aan deze bende, het moge duidelijk zijn dat ik daarna niets met met ze te maken wil hebben. Ik ga voor hetzelfde bedrag wel naar een gerenommeerde aanbieder, ik heb er goed van geleerd. Nu maar hopen dat de criminelen niet van ons geld op de Bahamas vertoeven...
Hoe luidt de slogan ook alweer? Simpel. Slimmer. Duidelijker. Goedkoper. Wat een giller
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)