Geachte heer / mevrouw,
Wederom een nietzeggend "computer generated" ?? antwoord met foute informatie, gelukkig is Ziggo tegenwoordig bereikbaar tegen lokaal tarief (hoewel dit gezien de lange wachttijd nog schandalig duur is)..
Zoals u noemt: "dat ik u sneller en effectiever kunnen assisteren met uw vragen en problemen", als je belt ?? Dat is zoals men dat noemt "vloeken in de kerk"
Als ik bel zoals u dat vraagt wordt ik helemaal niet geholpen, zoals u zelf ook wel weet is de klantenservice van Ziggo namelijk niet bereikbaar als je deze nodig hebt.
Als je belt wordt er telkens gevraagd het op een later tijdstip nog eens te proberen. Vervolgens wordt je eruit geknikkerd.
Daarnaast, fijn dat u er begrip voor heeft voor alle storingen maar ikzelf heb HELEMAAL GEEN begrip voor storingen van Ziggo..
Maar eind goed al goed, uiteindelijk heb ik wel een deskundig persoon aan de lijn gekregen, niet via de klantenservice want dit is echt onmogelijk, maar via het kiezen in het menu van "een installatieafspraak afzeggen/wijzigen", een goede tip voor allen die met het zelfde probleem te maken hebben.
Blijkbaar heeft Ziggo daar meer baat die te beantwoorden, vanwege het feit dat monteurs voor joker naar een klant te sturen een dure zaak is.
Daar wist men mij uiteindelijk te vertellen dat er wel degelijk een storing zat in postcodegebied 2611 op maandag 21-7 en dat er hard aan gewerkt werd deze te verhelpen. Ook wist deze persoon te melden dat deze storing al eerder was voorgekomen, o.a. op zaterdag 19-7 van ca. 9 uur tot ver in de middag.
Blijkbaar zijn er dus ook nog personen bij Ziggo die wel weten wat er gebeurd.
Nu alleen nog wachten op geldteruggave en/of minimaal een schriftelijk excuus voor het aantal uren niet bereikbaar zijn, en een onbetrouwbare telfoonverbinding hebben waar je niet van op aan kan.
Al met al, ik ben zeer teleurgesteld. De klant wordt bedonderd en niet geinformeerd. Het servicenummer is volstrekt onbereikbaar , het callcenter is niet capabel.
De website is traag en de informatie hierop is achterhaald, de teletekst meld pas een storing als deze al weer is verholpen.
Succes met de noodzakelijke verbeteringen, ik heb dit schrijven ook verzonden aan Tros Radar, misschien dat er dan wat sneller verbetering komt in de klachtenafhandeling want dit is een regelrechte schande.
Ondertekend... Siep
__________________________________________________________________
Geachte heer/mevrouw .......,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "Re: Re: PC2611 - Storing - Telefonie - Storing: Verbinding en ontvangst [
Het spreekt voor zich dat ik begrip heb voor storingen of andere problemen welke zich kunnen voordoen. Volgens de algemene voorwaarden dient iedere monteurafspraak telefonisch gemaakt te worden, dit is om misverstanden en miscommunicatie te voorkomen.
Ik vraag uw begrip voor deze handelswijze. Het heeft tot gevolg dat ik u sneller en effectiever kunnen assisteren met uw vragen en problemen. Ik verzoek u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice voor technische vragen om een afspraak met de monteur te maken.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.