Re: TNT Post komt aan de deur maar belt niet aan
Geplaatst: 04 sep 2008 18:33
Wil op deze manier ook mijn ongenoegen spuien over de pakketbezorging, maar nog meer over de klant onvriendelijkheid en eigenwijs gedrag van de telefonist(tes) bij TNT.
Door een verkeerd opgegeven postcode, 1 cijfer maar toch, aan de afzender is het helemaal misgelopen met de bezorging van een postpakket. Meteen toen we het op de bus gedaan hebben heeft mijn dochter meteen TNT gebeld om deze fout te melden en meteen de goede postcode doorgegeven maar dat zou door deze melding alsnog goed komen meldde betreffende medewerker. NIET DUS !!!
Om kort te gaan het pakketje is spoorloos, TNT zegt dat het pakketje op het goede adres is afgeleverd maar dat is dus pertinent niet waar omdat we de hele dag waarop het volgens TNT afgeleverd zou zijn de hele dag met 2 personen zijn thuisgeweest. Ook nadat de afzender een lang vragenformulier had ingevuld hielp dit niet en zeggen die medewerkers ??? van TNT met een staal gezicht is `uw eigen schuld, had u het maar verzekerd en/of aangetekend moeten versturen'.
Dit kan toch allemaal niet, wij als klant wortden onderhand als leugenaars bestempeld, aan TNT ligt het volgens hun in ieder geval niet.
We zullen het er niet bij laten zitten en gaan andere stappen ondernemen om alsnog dit pakketje boven water te krijgen. Daarom wou ik hier op dit forum vriendelijk vragen wat de mogelijkheden allemaal zijn om dit op te lossen, van TNT verwacht ik geen medewerking na al die telefoontjes, vragenlijsten en mailtjes waarop niet geantwoord wordt.
Door een verkeerd opgegeven postcode, 1 cijfer maar toch, aan de afzender is het helemaal misgelopen met de bezorging van een postpakket. Meteen toen we het op de bus gedaan hebben heeft mijn dochter meteen TNT gebeld om deze fout te melden en meteen de goede postcode doorgegeven maar dat zou door deze melding alsnog goed komen meldde betreffende medewerker. NIET DUS !!!
Om kort te gaan het pakketje is spoorloos, TNT zegt dat het pakketje op het goede adres is afgeleverd maar dat is dus pertinent niet waar omdat we de hele dag waarop het volgens TNT afgeleverd zou zijn de hele dag met 2 personen zijn thuisgeweest. Ook nadat de afzender een lang vragenformulier had ingevuld hielp dit niet en zeggen die medewerkers ??? van TNT met een staal gezicht is `uw eigen schuld, had u het maar verzekerd en/of aangetekend moeten versturen'.
Dit kan toch allemaal niet, wij als klant wortden onderhand als leugenaars bestempeld, aan TNT ligt het volgens hun in ieder geval niet.
We zullen het er niet bij laten zitten en gaan andere stappen ondernemen om alsnog dit pakketje boven water te krijgen. Daarom wou ik hier op dit forum vriendelijk vragen wat de mogelijkheden allemaal zijn om dit op te lossen, van TNT verwacht ik geen medewerking na al die telefoontjes, vragenlijsten en mailtjes waarop niet geantwoord wordt.