Dus je uitspraak is niet over een bepaald netwerkmarketingbedrijf maar over netwerkmarketing.Een vrij positief artikel betreffende netwerkmarketing, tot je de laatste zin leest
Het clickx artikel http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf noemt Euphony de beste keuze maar omdat daar een opmerking in staat over een betaalnummer zonder dat vermeld wordt wat de kosten bij Euphony zijn noem jij het een negatief artikel. Een MLM bedrijf wordt als beste keuze genoemd maar toch is het negatief over een MLM bedrijf. Als je dan naar je KVK opmerkingen kijkt is hier toch wel een beetje sprake van "Ik kies mijn argumenten zoals ze me uitkomen, als het maar MLM een klap om de oren geeft".
En dan tot slot:
Dus je hebt minstens 2 x gezegd dat het positief was en bij de derde moet je niet onderbouwde uitvluchten bedenken.mlmangel
Reacties: 610
Bekeken: 22343
Categorie: Multi Level Marketing (MLM) Geplaatst op: 31 Jan 2008 15:23 Onderwerp: Euphony en die andere geweldige mlm telefoonaanbieder
Hoezo, ik kan mijn ongelijk niet toegeven, in mijn voorgaand bericht staat letterlijk: "Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony."!
Hoezo je kunt je ongelijk wel toegeven als je het toegeeft en het vervolgens weer intrekt.