LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom mlm niet werkt
Re: waarom mlm niet werkt
Feit is dat de links die je geeft helemaal niet zo regulier zijn als jij ons probeert wijs te maken.Amway doet mij geen pijn en ik gebruik de spullen nog steeds met plezier.Neemt niet weg dat als je er via de mlm-methode wat wil verdienen je of flink moet investeren of je had er 40 jaar geleden aan moeten beginnen.80 uur per maand en dan de geweldige somma van €1.50.- per uur verdienen, mijn krantenjongen verdient en krijgt meer voor minder uren.Ik word ook moe van het feit dat je iedereen om bewijs vraagt maar die zelf Nooit geeft, of je wil die paar lullige niet eens onafhankelijke site's bewijs noemen?.
-
Wow, jij bent dus een actieve distributeur! Wat zal Maarschalk balen want jij bent het bewijs dat zijn rekensom niet klopt.
Of ben je geen actieve distributeur meer maar bewijs je enkel dat de producten van Amway beter zijn dan die je van de reguliere bedrijven kunt kopen?!
Hoe dan ook...Maarschalk zal balen want alweer help je een van zijn theorieeen om zeep. Net als bij dat NIke verhaal dat je geposted hebt en waarna je je ineens verbazingwekkend op de vlakte hield.
Misschien moet je je emotie wat onder controle houden voor je post...dit is nu al de tweede keer dat je jezelf en je maatjes in de vingers snijd.
En...wat is er niet regulier aan die sites?!
Kom op...geen geneuzel en mooie verhaaltjes maar bewijs het eens.
Of ben je geen actieve distributeur meer maar bewijs je enkel dat de producten van Amway beter zijn dan die je van de reguliere bedrijven kunt kopen?!
Hoe dan ook...Maarschalk zal balen want alweer help je een van zijn theorieeen om zeep. Net als bij dat NIke verhaal dat je geposted hebt en waarna je je ineens verbazingwekkend op de vlakte hield.
Misschien moet je je emotie wat onder controle houden voor je post...dit is nu al de tweede keer dat je jezelf en je maatjes in de vingers snijd.
En...wat is er niet regulier aan die sites?!
Kom op...geen geneuzel en mooie verhaaltjes maar bewijs het eens.
Nee hoor, sommige produkten zijn niet verkeerd, de verkoopmethode des te meer.Lever zelf eens bewijzen wil je, je vraagt letterlijk in tientallen reactie;s hetzelfde aan anderen.Het ontopic en niet op de persoon reageren is je weer te moeilijk??Geplaatst op 17 Aug 2008 17:29 door antileugens
Denk dat B@rts het prima verwoorde.Geplaatst op 16 Aug 2008 16:04 door B@rts
Maar goed.. Hier was ik dus al bang voor..
Lekker in een welles-nietes spelletje terecht komen met een startertje..
Welke netjes volgens zijn basistraining deeltje 1-5 de wijsheid in pacht denkt te hebben (aanname) en alles doet behalve concrete antwoorden geven (feit). Alleen maar wedervraagjes stellen en insinuaties maken (feit).
Als je dat spelletje wil doen, vraag ik wel wat meer per uur..(feit)
-
Precies, ik bewijs mijn welles en alles wat jij doet is schreeuwen "nietes".
Een adviesje: Reageer maar niet meer want je hebt nou al twee keer, in een poging de vermeende voorstanders onderuit te halen, juist de tegenstanders een tik om de oren gegeven en je weet het....3x is...
Daarom zien wij angel hier ook niet zo vaak meer.
Enne... waarom vraag je om bewijzen die ik net geleverd heb?! Een wanhoopspoging om te doen lijken alsof ik die bewijzen niet geleverd heb?! Oeps, nee laat maar, ik heb je net het advies gegeven jezelf niet nog verder in de problemen te brengen.
Een adviesje: Reageer maar niet meer want je hebt nou al twee keer, in een poging de vermeende voorstanders onderuit te halen, juist de tegenstanders een tik om de oren gegeven en je weet het....3x is...
Daarom zien wij angel hier ook niet zo vaak meer.
Enne... waarom vraag je om bewijzen die ik net geleverd heb?! Een wanhoopspoging om te doen lijken alsof ik die bewijzen niet geleverd heb?! Oeps, nee laat maar, ik heb je net het advies gegeven jezelf niet nog verder in de problemen te brengen.
Tuurlijk ventje, nu weer ontopic hoor.
Geplaatst op 16 Aug 2008 16:04 door B@rts
Alleen maar wedervraagjes stellen en insinuaties maken (feit).
Misschien hebben anderen meer te doen dan hier de Lone Ranger voor mlm uit te hangen.Geplaatst op 17 Aug 2008 17:56 door antileugens
Daarom zien wij angel hier ook niet zo vaak meer
-
Precies:
Insinuaties hebben we inmiddels wel voldoende gezien. Helaas komen de feiten niet van de tegenstanders maar de insinuaties wel (zelfs van B@rt). Of is bijvoorbeeld je Lone Ranger verhaal geen insinuatie?!
Gek hoe de tegenstanders niet inzien hoe ze keer op keer doen waar ze de ander van beschuldigen en keer op keer niet aan tonen dat de beschuldigingen die ze doen kloppen. Of raar?! Het is natuurlijk vrij normaal voor iemand die zijn fouten niet kan toegeven om zich te verschuilen achter "Maar jij bent begonnen!!!!! Ietwat onvolwassen maar dat zullen we maar door de vingers zien.
Je zou overigens haast denken dat ze zich zelfs beginnen voor te doen als neutraal om zo vermeende voorstanders onderuit te halen. Maar ook daar laten ze hun ware gezicht zien zodra ze in het nauw zitten.
Die tegenstanders toch....zo makkelijk te ontmaskeren.
Is elsevier overigens neutraal. Volgens Jor's redenatie niet, het plaatst immers een stuk over een ondernemer uit het reguliere bedrijfsleven:
http://www.elsevierretail.nl/1062370/Fo ... rleden.htm
Tja, als je zo redeneert heb je meteen de reden aangegeven waarom er zo weinig over netwerkmarketing in de reguliere pers wordt geschreven.
En dat is 3!!
Ben benieuwd wanneer M weer op rattejacht gaat.
Waar waren zijn feiten?! Waar waren jouw feiten?Alleen maar wedervraagjes stellen en insinuaties maken (feit).
Insinuaties hebben we inmiddels wel voldoende gezien. Helaas komen de feiten niet van de tegenstanders maar de insinuaties wel (zelfs van B@rt). Of is bijvoorbeeld je Lone Ranger verhaal geen insinuatie?!
Gek hoe de tegenstanders niet inzien hoe ze keer op keer doen waar ze de ander van beschuldigen en keer op keer niet aan tonen dat de beschuldigingen die ze doen kloppen. Of raar?! Het is natuurlijk vrij normaal voor iemand die zijn fouten niet kan toegeven om zich te verschuilen achter "Maar jij bent begonnen!!!!! Ietwat onvolwassen maar dat zullen we maar door de vingers zien.
Je zou overigens haast denken dat ze zich zelfs beginnen voor te doen als neutraal om zo vermeende voorstanders onderuit te halen. Maar ook daar laten ze hun ware gezicht zien zodra ze in het nauw zitten.
Is elsevier overigens neutraal. Volgens Jor's redenatie niet, het plaatst immers een stuk over een ondernemer uit het reguliere bedrijfsleven:
http://www.elsevierretail.nl/1062370/Fo ... rleden.htm
Tja, als je zo redeneert heb je meteen de reden aangegeven waarom er zo weinig over netwerkmarketing in de reguliere pers wordt geschreven.
En dat is 3!!
-
Die rat hebben we allang gevonden. Een telecom boertje van euforie wat hier nu onder een andere naam post en pretendeert neutraal te zijn en eerlijkheid hoog te waarderen.Ben benieuwd wanneer M weer op rattejacht gaat.
Totaal offtopic en de anderen uitlokken om iets te roepen zodat ons NS*,ertje weer bij de redactie kan gaan klagen.Geplaatst op 17 Aug 2008 18:32 door antileugens
Naar boven
-
Hahaha, bewijzen ho maar, antwoorden ho maar, insinuaties....jajaja.
Het is duidelijk dat ze geen antwoorden hebben en precies doen waar B@rt mij van beschuldigde (zonder dat hij daar ook maar een spatje bewijs van gaf).
Maarschalk verschuilt zich zodra hij geen antwoorden heeft en Jor helpt, zonder het te beseffen de argumenten van de tegenstanders om zeep. Waar zou het * overigens voor staan in zijn post? Zou het werkelijk zijn dat hij mij ook nog eens uitscheld voor iets waar hij zichzelf schuldig aan maakt?
Ben overigens benieuwd of angel de links op zijn site plaatst.
Het is duidelijk dat ze geen antwoorden hebben en precies doen waar B@rt mij van beschuldigde (zonder dat hij daar ook maar een spatje bewijs van gaf).
Maarschalk verschuilt zich zodra hij geen antwoorden heeft en Jor helpt, zonder het te beseffen de argumenten van de tegenstanders om zeep. Waar zou het * overigens voor staan in zijn post? Zou het werkelijk zijn dat hij mij ook nog eens uitscheld voor iets waar hij zichzelf schuldig aan maakt?
Ben overigens benieuwd of angel de links op zijn site plaatst.
Andere naam, zelfde verhaal. De rest om bewijzen vragen waar hij zelf al jaren geen antwoord op geeft/heeft?.Geplaatst op 21 Mei 2007 11:20 door mrtelecom
Wederom het bewijs dat het de tegenstanders zijn die geen graantje fatsoen en ethiek hebben. Wat is het toch heerlijk he, met feiten kunnen smijten. Zouden de tegenstanders ook eens moeten doen (helaas, hier vraag ik het onmogelijke).
Naar boven
Ik heb tenminste nog de eerlijkheid om te zeggen dat sommige Amway-produkten best in orde zijn ( al is de prijs kunstmatig te hoog )dit word gewoon veroorzaakt door het mlm-systeem. Een paar van de produkten zou het op de vrije markt goed doen voor een lagere prijs.
-
Wow, omdat er twee mensen zijn die tot dezelfde conclusie komen zijn het dezelfde persoon?!
Heb het wel geweten: Jij bent Jor...én Maarschalk...én Econometrist...én Ad....én B@rt....én MLMangel.....
bingo, weer een idiote conclusie.
En wat eerlijk zijn betreft...wanneer ben je zo eerlijk om toe te geven dat al je argumenten met feiten om zeep zijn geholpen?!
Ik ben tenminste zo eerlijk ook de punten die me niet aanstaan op te noemen. Jullie houden vast aan 'MLM is oplichterij' ondanks alle feiten die je op je pad tegenkomt.
Misschien moet je eens ff goed nagaan wat je wilt bereiken?! Mensen starten toch met MLM; zou het dan niet verstandig zijn om ze in elk geval de goede richting op te sturen in plaats van alles maar op één grote hoop te gooien?!
Ik vind het geen probleem hoor dat je gefrustreerd bent met je gebrek aan succes bij Amwat, maar is dat nou een reden om de feiten niet onder ogen te zien?!
Heb het wel geweten: Jij bent Jor...én Maarschalk...én Econometrist...én Ad....én B@rt....én MLMangel.....
bingo, weer een idiote conclusie.
En wat eerlijk zijn betreft...wanneer ben je zo eerlijk om toe te geven dat al je argumenten met feiten om zeep zijn geholpen?!
Ik ben tenminste zo eerlijk ook de punten die me niet aanstaan op te noemen. Jullie houden vast aan 'MLM is oplichterij' ondanks alle feiten die je op je pad tegenkomt.
Misschien moet je eens ff goed nagaan wat je wilt bereiken?! Mensen starten toch met MLM; zou het dan niet verstandig zijn om ze in elk geval de goede richting op te sturen in plaats van alles maar op één grote hoop te gooien?!
Ik vind het geen probleem hoor dat je gefrustreerd bent met je gebrek aan succes bij Amwat, maar is dat nou een reden om de feiten niet onder ogen te zien?!
De mazzel.
Laatst gewijzigd door B@rts op 26 aug 2008 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Volgens mij....
Volgens mij....
Precies, dat zijn aannames. De werkelijkheid is dat ik niks insinueer.
die kneus.....da's een insinuatie.
En dat egotripje....hm, wat zegt dat over jezelf.
Maakt niet uit hoor, ik weet wie het zegt.
Volgens mij....
Precies, dat zijn aannames. De werkelijkheid is dat ik niks insinueer.
die kneus.....da's een insinuatie.
En dat egotripje....hm, wat zegt dat over jezelf.
Maakt niet uit hoor, ik weet wie het zegt.
-
Ik heb even op de site van MLMangel gekeken (zowel zijn site als zijn blog): Weer laat een tegenstander zien onbetrouwbaar te zijn met zijn zogenaamd onafhankelijke site. De links die ik hier heb geplaatst staan er nog steeds niet op en het is ineens doodstil in het kamp van de tegenstanders.
Misschien omdat de rest nog een leven heeft buiten het mlm-topic?. Je probeert gewoon het topic aan de gang te houden .Geplaatst op 22 Aug 2008 07:26 door antileugens
het is ineens doodstil in het kamp van de tegenstanders.
-
Nee, er zijn een aantal posts geplaatst die de argumenten van de tegenstanders finaal onderuit halen. Die worden niet geplaatst op de zogenaamd onafhenkelijke site van mlmangel (de vorige keer deed hij alsof andere links er al op hadden gestaan, wat niet zo was, maar niet meer te bewijzen viel). En er wordt niet inhoudelijk op ingegaan.
Ik vraag me af waarom; Stilte voor de storm om na een paar weken weer te doen of hun neus bloedt?!
Waar is jouw inhoudelijk commentaar op die sites?!
Ik vraag me af waarom; Stilte voor de storm om na een paar weken weer te doen of hun neus bloedt?!
Waar is jouw inhoudelijk commentaar op die sites?!
Opnieuw toch het bewijs dat verzadiging wel degelijk kan optreden.Dit is in tegenspraak met de belofte's op de site's van diverse mlm-bedrijven als Amway/Herbalife.Het heeft dus kennelijk weinig nut om aan een dood paard te gaan slepen.Many people start home-based businesses via Network Marketing companies (aka MLMs). There are good reasons for that: low cost of entry, lots of training and support, and lots of promises. One of those promises is often something along the lines of: Everyone wants to buy this product so you'll have no trouble selling it. But Supply and Demand governs the products and services of Network Marketing companies as well.
Only so many people are going to be interested in that product or service the Network Marketing company is offering. At some point, it will reach the level of Market Saturation. Once that level has been reached it will become difficult (if not impossible) to sell the product or service after that point. Yet many Network Marketing companies ignore this simple fact and continue to focus on recruiting new people into the business (to sell yet more of the saturated product or service).
-
Je gaat dus door met theorietjes verkopen en gaat niet inhoudelijk in op de sites die ik geplaatst heb of de vragen die ik zojuist gesteld heb?! En je gaat door met stukjes tekst plakken waarbij je de belangrijke stukken weglaat?!
Typisch. Blablabla maar inhoud?! Ho maar.
Typisch. Blablabla maar inhoud?! Ho maar.
Laatst gewijzigd door antileugens op 24 aug 2008 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-