LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ervaring met deurwaarders van UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Maureen

Re: wie heeft er ervaring met deurwaarders van UPC

Ongelezen bericht door Maureen »

Badankt voor jullie reacties,

Ik wil niet meer reageren maar weet je ik ben bang. Bang dat ze langs de deur komen. En rare dingen proberen te doen...Dat is gewoon genant. Snap je????
Maar ik zal jullie raad opvolgen en niet meer reageren???
Thanks!!!

noud

Ongelezen bericht door noud »

Gewoon doen wat UPC ook doet; zeggen dat je geen brieven ontvangen hebt. :twisted:

bfc

Ongelezen bericht door bfc »

Waarom belt dan niemand naar de helpdesk als er problemen zijn?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat dat geen zin heeft.

Gast

Na tientallen telefoontjes, letterlijk honderden faxen heeft upc nooit de moeite genomen iets uit te zoeken. waarom zouden ze dat nu dan wel doen?

astor

Ongelezen bericht door astor »

Wij hebben diverse problemen met UPC gehad. Bel eens en zeg dat op je mobieltje een advocaat van de consumentenbond meeluistert, herhaal alles wat gezegd wordt voor je "advocaat". Wedden dat alles binnen een uur geregeld wordt.

soares

Ongelezen bericht door soares »

Ik snap werkelijk niet dat mensen geen contact met UPC kunnen krijgen
Uit onderzoek is namelijk gebleken dat wachttijd slechts 28,7 seconden is
Dus zijn ze prima te bereiken

Gast

Ik snap werkelijk niet dat mensen geen contact met UPC kunnen krijgen
Uit onderzoek is namelijk gebleken dat wachttijd slechts 28,7 seconden is
Dus zijn ze prima te bereiken
Ja, er neemt iemand de telefoon op, maar heb je ze dan ook bereikt? Dat er iemand met het IQ van een koolraap getraind is om op een geluidje te reageren betekent nog niet dat je probleem doordringt in de organisatie, laat staan adequaat wordt opgepakt.

Gast

Vandaag weer de zoveelste dreigbrief van Intrum Justitia ontvangen of ik zo snel mogelijk wil betalen voor openstaande UPC facturen. Maanden geleden heb ik ze al verzocht om mij te dagvaarden. Dat willen ze maar niet doen.

skippy

Ongelezen bericht door skippy »

:twisted: zo ikk vindt het goed dat er ddeze upc klaagsite bestaat ik
heb nou al zoveel ellende met ze mee gemaakt en zelfs van het incassobureu kreeg ik gelijk maar na verschillende gesprekken met intrum justitia eenjaar lang gehad te hebben en veel gelachen om upc en zelfs intrum had speciale telefoon lijnen voor upc klachten open gesteld want hun werden ook kots misselijk van upc en dus pas na 1jaar tijd durft upc te reageren op reacties en bewijs stukken van het incasso bureau enn klanten !!!nou vraag ik me toch af of upc niet eens gaat nadenken over hun gang van zaken als er zoveel misgaat!! ik herken ookheel veel dingen die hier geschreven worden :twisted: enn heb zelfs via een tvprogramma tel nrs gekregen en mijn kinderen zeggen het vlgende als het weer eens over upc gaat UPC WERKT LEKKER NIE!!digitall DOET HET aL!!! NOU ALLEEN DE VERBINDINGEN IN DE HERSENS NOG EVEN AANSLUITN!!!! :(

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ja en het zijn prutdingen, die de spookrekeningen nog extra op laten lopen ook nog. Ik zit er ook mee en ik kan je vertellen......bij de KPN was ik vele malen goedkjoper uit dan de FreeTime van prioritry. Het zit hem bij hun. Want een IP adres is heel hackgevoelig. Daar werken ze mee tot aan de lijn van KPN. Ik kan je vertellen, dat dit systeem nooit zal lopen. Medewerkers binnen UPC kunnen even je IP adres `gebruiken' voor hun eigen doeleinden en dat op kosten van de klant. De administratie van UPC geeft niet mee, zoals je weet en je hebt heleboel kosten bij het bewijzen en dergelijke ervan en het aangetekend opsturen van de nota's en nog meer van dit soort flauwekul en vervolgens moet je toezien, dat je dan die spookrekening voor alsnog dient te betalen anders komt Meneer de Deurwaarder even je inboedel beklijken wat alles nog waard is en bij niet betaling (omdat je het gewoon niet eens bent, natuurlijk) kan je dan nog veel meer problemen verwachten. Geen inboedel meer; huis weg; en nog meer van dit soort ongein. Ik heb het voor mijn ogen meegemaakt. Dat is UPC ten top. Kijk ze mogen wel verdienen wat mij betreft, maar niet stelen totdat ze dakloos worden!!

Vriendelijke groet,

Jan Prins.

jaajaa

Ongelezen bericht door jaajaa »

Ja, er neemt iemand de telefoon op, maar heb je ze dan ook bereikt? Dat er iemand met het IQ van een koolraap getraind is om op een geluidje te reageren betekent nog niet dat je probleem doordringt in de organisatie, laat staan adequaat wordt opgepakt.
Stoer hoor om iemand af te gaan zeuren die er niks aan kan doen en de mensen alleen maar probeert te helpen.
Vertel mij eens wat voor werk jij doet dan, kansloos hoor om zo te reageren.

neptunus1963

Ik werd dit weekende gepest met Spookrekening 2. Heel fijn. Het ging goed toen ik alleen internet had, maar toen de telefonie erbij kwam; weet ik nu waarom ze op de telefonie zo zwqaar gekolporteerd hebben. Eerst een rekening van 368,83 en daarna een rekening van 543,53. Goed daar heb je dan een heel fijn weekend mee. Maar ik laat me niet gek maken. Ik heb het radicaal aan een advocaatr overgelaten. Geen discussie..... meteen een advocaat inschakelen; zonder een incasso of aanmaningen af te wachten. De aanval is immers de beste verdediging.

Wat moet ik nu werkelijk betalen aan die rekeningen? € 20,06 voor rekening 1 en € 14,60 voor rekening 2. Ze wilde me € 325,53 aan vaste lasten toeschrijven die bij het begin van het contract gezegd werd dat het gratis was en wilde ze dat toch nog even in rekeing brengen, want 325,53 is leuk omm er even extra binnen te hebben. En er is goed gespookt. Of ze hebben telefoonnummers erbij verzonnen of één van de medewerkers daar heeft even een lekker portie zitten bellen op mijn kosten door de IP adressen van de telefoonnummer te hacken. Hoezo?? Priority is goedkoper dan PTT. Finanancieel technisch gezien wel, maar UPC is heel creatief in de boekhouding. "Ja, we doen ons best hè?! Word er gezegd.

De aanval is de beste verdediging. Duis dan hebben ze ook niets te miauwen meer.

Zo doen we dat.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963

Ja Marcel. Je zaakjes even op orde maken. Een verklarimng van Onvermogen halen bij het Buro van rechtshulp, wanneer je de rechtshulp niet kan betalen. Daarna meteen een advocaat in armen nemen en klaar ben je. Immers de aanval is de beste verdediging. Dan ben je voor altijd van al dat gezeik af.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963

Agentje mijn e-mailadres is [email protected]. Geef me die adressen please!! Dan heeft mijn advocaat ook wat te doen.

Wanneer je me een mailtje stuurt zal ik in dat mailtje mijn telefgoonnummer geven.

Bedankt alvast.

Jan Prins.

neptunus1963

Beste Bapsas,

De aanval is de beste verdediging. Ook ik zit met spookmnota's. Vers van de pers en ik heb slechts maar 2 maanden UPC telefonie en ik schijn nu al een bedrag van 543,53 te hebben opgebouwd terwijl ik overdag en door de week gewoon aan het werk ben. Ik heb een gespecificeerde nota aangevraagd waar alles opstond en gekregen. Wat blijkt...... In de tijd dat ik alleen internet van ze had (dat was voor 09-02-2005) hebben ze mijn modem niet verrekend. Ik heb een degelijke telefoonrekeing opgebouwd naar UPC zonder resultaat vn maar liefst 100,=, maar die betaal ik niet. Meteen een advocaat in de armen genomen en hij is er mee bezig. De aanval is de beste verdediger.

Die vaste kosten hoefde ik niet te betalen bij een FreeTime telefonie van UPC. Heel slinks hebben ze ervoor gezorgd dat ik een jaarcontract krijg, waarvoor niet getekend waar ik bij deze niet af kan, dus wel via de rechter, want ik heb er geen accoord voor gegeven.

Dus, ze kunnen lachen met Neptunus. Die lacht het hardst en ;UPC heb ik bij hun strot gepakt. Meteen afslachten die handel.

Verder heb ik bij de SP dit probleem voorgedragen en die gaan kamervragen stellen aan de Minister van Economische Zaken Laurens Jan Brinkhorst. Dus ik heb het wat hoger aangepakt.

Ik hoop dat dit werkt. Betalen doe ik wel maar welk wat ik werkelijk voor kosten heb gemaakt. Namelijk 34, 60.

Neptunus.

neptunus1963

Beste Bapsas,

De aanval is de beste verdediging. Ook ik zit met spookmnota's. Vers van de pers en ik heb slechts maar 2 maanden UPC telefonie en ik schijn nu al een bedrag van 543,53 te hebben opgebouwd terwijl ik overdag en door de week gewoon aan het werk ben. Ik heb een gespecificeerde nota aangevraagd waar alles opstond en gekregen. Wat blijkt...... In de tijd dat ik alleen internet van ze had (dat was voor 09-02-2005) hebben ze mijn modem niet verrekend. Ik heb een degelijke telefoonrekeing opgebouwd naar UPC zonder resultaat vn maar liefst 100,=, maar die betaal ik niet. Meteen een advocaat in de armen genomen en hij is er mee bezig. De aanval is de beste verdediger.

Die vaste kosten hoefde ik niet te betalen bij een FreeTime telefonie van UPC. Heel slinks hebben ze ervoor gezorgd dat ik een jaarcontract krijg, waarvoor niet getekend waar ik bij deze niet af kan, dus wel via de rechter, want ik heb er geen accoord voor gegeven.

Dus, ze kunnen lachen met Neptunus. Die lacht het hardst en ;UPC heb ik bij hun strot gepakt. Meteen afslachten die handel.

Verder heb ik bij de SP dit probleem voorgedragen en die gaan kamervragen stellen aan de Minister van Economische Zaken Laurens Jan Brinkhorst. Dus ik heb het wat hoger aangepakt.

Ik hoop dat dit werkt. Betalen doe ik wel maar welk wat ik werkelijk voor kosten heb gemaakt. Namelijk 34, 60.

Neptunus.

neptunus1963

Ik zie dat jullie allemaal te laat zijn al. Maar doe het volgende. Neem zelf een advocaat in handen voordat zij met dreigbrieven en alle teringshit aankomen. Dat werkt beter. Dan kunnen ze helemaal niets beginnen.

Is de aanvaller niet de beste verdediger........ de zaken worden eerlijk en goed opgelost en er is niets aan de hand. Was een goede tiup van een vriend van me.

Zijn ze zo mak als een lammetje.

Groet, Neptunus.

neptunus1963

Beste Betty,

Wanneer je een advocaat wellicht niet kan betalen; gewoon even een Verklaring van Onvermogen halen en dan meteen naar een advocaat ermee met al je papieren. De aanvaller is de beste verdediger. Dan ben je er zo van af. Weet dat je dan hun een koekje van eigen deeg geeft. Zonder scrupules. Meteen doen en dan meteen naar een advocaat. Twee faxjes van een advocaat naar UPC en de zaak is opgelost.

ZO PAK JE UPC AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes,

Neptunus.

Gesloten