LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorschotje.nl

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Voorschotje.nl

Ongelezen bericht door SJZ »

En die 21 dagen beginnen al te lopen op de dag van de toekenning van de lening. Het overmaken van het geld duurt daarna maximaal 5 werkdagen. Blijven er van de 21 dagen dus misschien maar 14 over. Bovendien moet het geld op die 21ste dag voor 12.00 binnen zijn. Voor alle zekerheid moet je het geld dus eigenlijk al op de 19 dag terugbetalen. Als daar een weekend tussen zit zou ik het dan op de 17e dag terugbetalen.

Als het een beetje tegenzit kun je deze €150 dus 12 dagen lenen .....

kesjade
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2008 19:10

Re: Voorschotje.nl

Ongelezen bericht door kesjade »

SJZ schreef:En die 21 dagen beginnen al te lopen op de dag van de toekenning van de lening. Het overmaken van het geld duurt daarna maximaal 5 werkdagen. Blijven er van de 21 dagen dus misschien maar 14 over. Bovendien moet het geld op die 21ste dag voor 12.00 binnen zijn. Voor alle zekerheid moet je het geld dus eigenlijk al op de 19 dag terugbetalen. Als daar een weekend tussen zit zou ik het dan op de 17e dag terugbetalen.

Als het een beetje tegenzit kun je deze €150 dus 12 dagen lenen .....
IK heb hierover een mail naar voorschotje gestuurd en zij zeggen dat het gewoon in gaat op de dag dat het je rekening staat.

`Geachte,



De 21 dagen gaan op het moment dat u het Voorschotje op uw rekening ontvangt.

Er dient dan ook na 21 dagen na ontvangst terugbetaald te worden.



Met vriendelijke groet,



Guido

Voorschotje.nl

0900-9007272`

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Voorschotje.nl

Ongelezen bericht door SJZ »

Nou, lees hun algemene voorwaarden dan maar eens. Daarin staat glashelder:

artikel 7.1
De looptijd bedraagt 21 dagen. De dag van acceptatie telt daarbij als de eerste dag.

Dus NIET de dag dat het op je rekening staat.

En bij de FAQ staat:
Wanneer krijg ik het Voorschotje op mijn bankrekening gestort?
"Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt u daar per gratis SMS bericht van. Het voorschotje staat dan binnen 5 werkdagen op uw rekening"



Leg maar uit wat ik dan verkeerd begrijp.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Voorschotje.nl

Ongelezen bericht door trebelski »

kesjade schreef: IK heb hierover een mail naar voorschotje gestuurd en zij zeggen dat het gewoon in gaat op de dag dat het je rekening staat.

`Geachte,

De 21 dagen gaan op het moment dat u het Voorschotje op uw rekening ontvangt.

Er dient dan ook na 21 dagen na ontvangst terugbetaald te worden.
Met vriendelijke groet,
Guido

Voorschotje.nl

0900-ikbentoch niet gek.`
Dit staat op hun website, denk je het beter te weten zou ik zeggen vooral doen! Maar niet achteraf zeuren oké?
De looptijd bedraagt 21 dagen. De dag van acceptatie telt daarbij als de eerste dag. De ontvanger van het Voorschotje is gehouden tot terugbetaling van het volledige Voorschotje uiterlijk voor 12.00 uur ’s middags op de laatste dag van de looptijd.

Gesloten