Laat mij het nu eens zijn met Devious, zo los je niets op M Martens,ook bij jou nietdevious schreef:Nou, dit is echt het allerallerslechtste advies hier.M.Martens schreef: Snel van je Vodafone Abbo af.
1) Zet de betaling stop met de incasso strop.
2) Stuur een brief naar hun dat je zegt dat er iets niet klopt en dat jet het kunt bewijzen.
3) Binnen 1 week geen bericht terug op brief? Geschillencommissie brief.
4) Geschillencommissie voorkomen. (In mijn geval werd er van te voren geschikt.)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spook facturen Vodafone
Re: Spook facturen Vodafone
Re: Spook facturen Vodafone
[Nou, dit is echt het allerallerslechtste advies hier.[/quote]
Laat mij het nu eens zijn met Devious, zo los je niets op M Martens,ook bij jou niet
[/quote]
Nogmaals.
In mijn geval werkte het. [/quote]
Proficiat ermee
Laat mij het nu eens zijn met Devious, zo los je niets op M Martens,ook bij jou niet
[/quote]
Nogmaals.
In mijn geval werkte het. [/quote]
Proficiat ermee
Re: Spook facturen Vodafone
meestal zijn de telefoonrekeningen al torenhoog, dat consumenten ze niet eens kunnen betalen, laat staan willen. ik zou ook geen betalingsregeling afspreken, dus het enige juiste is de betaling stopzetten en direct met je provider in overleg.
consumenten zijn geen pinautomaat voor bedrijven. als er tig keer per dag(nacht) een onbekend nummer wordt gebeld vaak met wissel/groepsgesprek dan zijn de providers zelf ook verkeerd bezig.
consumenten zijn geen pinautomaat voor bedrijven. als er tig keer per dag(nacht) een onbekend nummer wordt gebeld vaak met wissel/groepsgesprek dan zijn de providers zelf ook verkeerd bezig.