LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simyo is geen prepaid!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

Harrie Kierie schreef:
anand2012 schreef:Ik vond die aardig hoog, over de honderd euro! Ik was bezig met het opbellen van mijn tegoed, onwetend dat Simyo het laatste gesprek laat afmaken, ben ik ver in het negatief geraakt.
Opbellen van een tegoed wat waarschijnlijk niet meer geweest is dan een paar euro. Tarief van Simyo is 10 cent per minuut met een starttarief van 10 cent. En dan bel je voor meer dan 100 euro en vraag je niet af hoe dat nu kan met je beperkte verstand.
:wink:

Ik denk eerder dat TS hier en daar wat overdreven heeft om de zaak duidelijk te maken. Meer dan honderd euri zomaar kwijtschelden is wel HEEL royaal. Vooral omdat dat bedrag van 1 gesprek afkomstig zou zijn. Dubieus, maar klaarblijkelijk opgelost.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

@devious

Niet zo netjes om mij te citeren en dan het citaat even aan te passen, zodat het lijkt alsof het van mij komt. Vind ik normaal niet zo'n probleem, maar de moderatie hier werkt nogal willekeurig en toont niet echt enig inzicht heb ik gemerkt.

anand2012
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 aug 2013 23:48

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door anand2012 »

Het enig reden waarom ik nog informatie op dit forum deel is om een toekomstig lotgenoot van enig nuttig informatie te voorzien. Of ik hier geloof wordt of niet is een ieders goed recht. Een lotgenoot is al geholpen met de kleinste sprankje hoop, zoals ik enkele dagen geleden ook naar op zoek was. Aan allen...don't worry, be happy :D !

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

Harrie Kierie schreef:@devious

Niet zo netjes om mij te citeren en dan het citaat even aan te passen, zodat het lijkt alsof het van mij komt. Vind ik normaal niet zo'n probleem, maar de moderatie hier werkt nogal willekeurig en toont niet echt enig inzicht heb ik gemerkt.
Tja, ik weet er alles van. Overigens heb ik TS allang niet meer gezien

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

anand2012 schreef:Het enig reden waarom ik nog informatie op dit forum deel is om een toekomstig lotgenoot van enig nuttig informatie te voorzien. Of ik hier geloof wordt of niet is een ieders goed recht. Een lotgenoot is al geholpen met de kleinste sprankje hoop, zoals ik enkele dagen geleden ook naar op zoek was. Aan allen...don't worry, be happy :D !

En das een waarheid als een koe :mrgreen: Vandaar ook mijn vraag wat de oplossing was, maar ik blijf wel een lang gesprek vinden als je rekening meer dan 100,- is voor 1 gesprek.

Anway, tis opgelost.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Teunbosseman schreef:Vandaar ook mijn vraag wat de oplossing was, maar ik blijf wel een lang gesprek vinden als je rekening meer dan 100,- is voor 1 gesprek.
Reken het even uit. A 10 cent per minuut is dat een gesprek van meer dan 16 uur.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Harrie Kierie schreef:
Teunbosseman schreef:Vandaar ook mijn vraag wat de oplossing was, maar ik blijf wel een lang gesprek vinden als je rekening meer dan 100,- is voor 1 gesprek.
Reken het even uit. A 10 cent per minuut is dat een gesprek van meer dan 16 uur.

Had ik reeds gedaan vandaar mijn vraag of het wellicht een roaming gesprek is geweest.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo is geen prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

Teunbosseman schreef: Had ik reeds gedaan vandaar mijn vraag of het wellicht een roaming gesprek is geweest.
Ik denk dat het gesprek plaatsvond met TS in de Transiberie-Express, begon in Amsterdam CS en dan via een paar landen eindelijk op het Rode Plein...


Gesloten