Ik heb intussen een klacht neergelegd tegen deze website bij het FOD Economie, die bevoegd is.
Ik heb een aantal situaties meegemaakt waarbij ik denk van: "Hoe kan zo'n grote website zo makkelijk frauderen." Die bonussen zijn een lachertje, en de bijhorende voorwaarden volledig onwettig.
Ik hou jullie op de hoogte van wat de uitkomst van mijn klacht is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spelletjessite King.com
-
Re: Spelletjessite King.com
king.com claimt dus zodra er geld gewonnen is dat men niet eerlijk zou zijn?!. Is het niet zo dat King zelf de oplichters is? En is het niet zo dat er internetregeltjes en wetjes zijn waar ook King zich aan behoort te houden! Is het niet zo dat men dan aangifte kan doen wegens oplichting , diefstal en misleiding? Ze doen heel erg aardig en liefjes in de antwoorden die men de mensen stuurt maar het komt alleen maar onprofessioneel over natuurlijk. dit was de hele opzet van de website. Mensen besodemieteren en het geld inpikken. Dit is een manier om in 1 dag rijk te worden want hoeveel mensen zijn er in meegegaan zonder te weten wat er komen zou? dit dus. dag geld en hallo frustratie en verlies