LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maandlasbeschermer van TAF

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
alert59
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2012 21:45

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door alert59 »

Bij het afsluiten van onze hypotheek in Mei 2009 stelde mijn tussenpersoon De Vries te Waspik een maandlasten beschermer af te sluiten bij TAF Eindhoven.
Mijn echtgenote verloor haar baan in Belgie door verschillende intrepetatie van de voorwaarden grensarbeid. In eerste instantie weigerde het UWV en later ook de Vlaamse instanties.
In overleg met onze tussenpersoon die van mening was dat Taf nooit zou uitbetalen stopte deze de maandlastenbeschermer van TAF m.a.w premievrij.
Vandaag ontving ik een brief van TAF ,een laatste aanmaning van premie over de periode Juli 2010 t/m
juni 2011. Op enerlei wijze ontving ik nooit brieven of via mijn tussenpersoon.
Als ik in deze brief de connectie lees met Intrum Justitia dan gaan bij mij de bellen rinkelen omdat dit incassobureau te Den Haag zaken aanneemt waar iets mee aan de hand is. Zelf heb ik daar meer ervaring
mee. Als ik dan de reacties lees op dit forum omtrent TAF dan motiveert dat mij om door te gaan.
Kortom , ik ontving geen brieven van TAF,geen meldingen wel opzegging/premievrij maken door tussenpersoon. De data van overschrijvingen langer dan 18 mnd is net overschreden daarom brief TAF nu.
Taf wenst een bedrag van 745,56 binnen 14 dagen. Alert is in stelling !
WIE HEEFT ER GELIJKWAARDIGE ERVARINGEN MET TAF EN/OF INTRUM JUSTITIA.

Ason
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2012 10:19

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Ason »

Zelfde ervaring als vorige melding. Premie verhogen, niet mee eens, gevraagd om ander voorstel. Dat is nooit gekomen. In mei premienota ontvangen, niet betaald omdat ik in de veronderstelling leefde dat de AOV was vervallen. Tussenpersoon komt ook niet in beweging, zegt niets te kunnen doen omdat Taf nergens op reageert. Uiteindelijk aan de stok gekregen met Interum Justitia, ook al zo'n boevenpack.
Kotsmisselijk word ik er van. Bekijk of ik aangifte kan doen van oplichting, diefstal, et cetera.
Heeft TROS Radar deze clubs (nog) niet in het vizier genomen?

Edwin64
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2012 10:35

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Edwin64 »

Maanden, laat me niet lachen jaren eerst langs de KiFid zogenaamd onafhankelijke ombudsman met een uiterst lange adem die je gewoon een jaarlang in het ongewis laat. Na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd zonder resultaat aan het lijntje gehouden te zijn is alles aan reserve opgeraakt en blijft er niets over dan de stekker eruit te trekken en je faillisement aan te vragen. Dan opeens is men heel snel in staat een eindraportage op te stellen die wederom kant nog wal raakt. Je al je laatste houvast een nieuwe toekomst op te kunnen bouwen onder je voeten wegslaanen menen daar mee weg te komen. Ach nu is het een zaak voor de curator en mocht het ooit tot betaling komen hebben mijn gezin en ik er niets meer aan. Of er mensen of instanties zijn dieje kunnen helpen nee je staat er alleen voor ondernemers risico wordt het door de buitenwereld genoemd. Ik noem het gelegaliseerde oplichtingdie hard werkende mensen kapot maken met het kapitaal wat we ze zelf hebben aangereikt.

Dezeep
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2012 18:47

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Dezeep »

Taf laat je in de steek met allerlei regeltjes

Ik ben na 88 dagen lidmaatschap met spoed geopereerd !
Voor een eventuele levens bedrijgende situatie te voorkomen
Maar nee wij keren pas uit na 90 dagen lidmaatschap !
Had ik dan dat risico moeten lopen ?
Is dit wettelijk toegestaan ?
Als ik mijn auto verzeker keren ze toch ook niet pas na 90 dagen uit bij schade ??

Iemand advies??

Mvg marcel

Ason
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2012 10:19

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Ason »

Laat aan iedereen in al je netwerken weten NIET met de boevenbende TAF in zee te gaan!
Blijf dat herhalen, zo vaak als je maar kunt. Vraag aandacht voor je zaak bij de krant. Waarschuw de Ombudsman. zet Radar op de zaak.
Kortom, doe alles waarmee je TAF kunt raken. Zorg er voor dat TAF een slechte naam krijgt en houdt.
Sterkte.

theo rodeo
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2012 11:54

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door theo rodeo »

Laat echt niemand hieraan beginnen !!!!!
Ben al vier jaar bezig, het is gewoon een drama, ze willen gewoon liever niet uitbetalen !!!
Heb het nu bij de Kivid aangemeld, ben zeer benieuwd.
Als ik niets krijg ben ik gewoon failliet, en om bij een baas te gaan werken, die vinden me te oud.
Mensen, BEGIN HIER NOOIT AAN !!!!!

Doe er met elkaar echt alles aan om nieuwe slachtoffers te behoeden !!!!!!
Ze hebben overal een regeltje voor, om je claim af te wijzen.

Kan dit allemaal gewoon doorgaan in Nederland ????? (ook Radar, krijgt niets voor elkaar ).

Groeten van Theo

Edwin64
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2012 10:35

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Edwin64 »

Hallo Theo,

Ook ik ben 3 jaar aan het knokken geweest en ben inmiddels 1 jaar failliet ondanks het feit dat ik nog goed in het werk zat. Geen enkele organisatie in Nederland is bekend met het begrip Hybride ondernemer en de Taf is een organisatie die zich heeft weten te ontwikkelen tot een organisatie van frequente oplichters. Ook ik heb mijn zaak twee jaar geleden aangemeld bij de Kifid en ben een jaarlang aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur verwezen zonder enig resultaat. Het permanente excuse is en was wegenss drukte en u bent niet de enige üw zaak is in behandeling". Tot op het moment dat het doek definitief valt want dan heb je binnen vier weken een antwoord waarnaar ik jeniet hoef te laten raden. Mijn advies leg het direct bij een goede advokaat neer. Nogmaals inmiddels ben ik met mijn gezin alles kwijt waar wejarenlang voor hebben gevochten en gewerkt en is het nu de curator die de zaak verder moet uitzoeken en niet zonder reden lijkt mij. Of het wat zal opleleveren, voor ons niet meer maar mijn recht laat ik niet aan mij voorbij gaan. Hou meop de hoogte wij zijn benieuwd.
Groet Edwin Stockmann

theo rodeo
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2012 11:54

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door theo rodeo »

Hallo, Edwin

Nog steeds aan het wachten op Kifid.
Uhmmm, een advocaat, mijn geld is aardig op na vier jaar tobben hoor.
Dus nog geen nieuws, ik hou je op de hoogte.
En ja, gewoon niemand helpt je verder... en ach laat ook maar ! ( ben moedeloos geworden ).
Groeten,

Theo

Edwin64
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2012 10:35

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door Edwin64 »

Hallo Theo,

Ja wachten en wachten en wachten als gezegt zijn wij inmiddels failliet en onder curatele en dan zou je verwachten dat de curator wel achter het geld aan gaat. Deze heeft geen haast met dit soort zaken immers wat zou ik ermee opschieten het komt bij uitbetaling toch aan de boedel toe. Dat ik wellicht mijn schuldbedrag cq restschuld hiermee zou kunnen aflossen en of een voorstel tot finale kwijting zou kunnen voorstellen is voor hem niet interesant laat staan van emotionele waarden. Kortom van ondernemer die altijd zijn bijdrage aan de maatschappelijke verplichtingen heeft voldaan wordt je na een faillisement op een onbetekende nul status geplaatst zonder rechten. Dat lijkt de lezing maar hoe dan ook ik / wij zijn en blijven Nederlands staatsburger met evenzoveel rechten als ieder ander. Overtuigt van mijn rechten en plichten heb ik dan ook een advokaat bezocht en zowel mijn faillisement als de zaak tegen de Kifid alsook het wel en wee van de curator voordeel hierbij nu is dat ik recht heb op een advokaat van onvermogen. Deze zit nu de curator op de hielen die vervolgens aktie moet ondernemen tegen de Kifid, wat hieruit voort gaat komen. Ik hou je op de hoogte. De tijd van moedeloosheid is ons gepasseerd en wij zijn ons er terdege van bewust dat het leven doorgaat, ons grootste goed zijn onze kinderen en verder adem blijven halen en vooruit blijven kijken. Hoor van je,

Groet Edwin

theo rodeo
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2012 11:54

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door theo rodeo »

Hallo, Edwin

Heel goed dat jullie nu in de eerste plaats voor de kinderen gaan.
En ja... de wonden helen soort van op den duur.
Sorry voor mijn late reactie, ben met omscholing bezig, kan mijn oude werk niet meer doen. ( zelfstandig blokkenlijmer ).
Wens jullie heel veel geluk en voorspoed in de komende tijd.

Mijn kids zijn groot, ben 55, zestig keer gesolliciteerd, allemaal niets opgeleverd. ( te oud )
Nu kan ik als ZZP,er op de taxi, verdien niet de hoofdprijs maar heb dan werk.

Enne..... nog steeds aan het wachten op Kifid, Genworth kan nog twee keer een maand verlenging vragen.
Voor ze definitief met een oordeel komen ( tja natuurlijk ).
De berichten over Kifid stemmen we weinig hoopvol eerlijk gezegd !
En dat kan allemaal gewoon in Nederland.
Groeten,

Theo

Gesloten