LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kesteren medical factoring

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
priscilla58

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door priscilla58 »

Beste Tom,
Ondanks alle (terechte) negatieve reacties op van Kesteren Medical factoring, vermoed ik dat ze in jouw geval correct gehandeld hebben.
Tot 1 juni 2009 kreeg je voor een bezoek aan de kaakchirurg 2 rekeningen:
1 wordt direct door het ziekenhuis bij de zorgverzekeraar gedeclareerd (in jouw geval Anderzorg)omdat het hier gaat om de instellingskosten (gebruikte apparatuur, anaesthesie, etc. - zie het als overheadkosten)

1a wordt gezonden aan de patiënt zelf omdat het hier het honorarium van de kaakchirurg betreft

Dat de bedragen vrijwel hetzelfde zijn klopt in sommige gevallen ook, maar het betreft hier echt 2 verschillende rekeningen.

Je ziektekostenverzekeraar is hier van op de hoogte en behoort de rekening van de kaakchirurg (van Kesteren Medical factoring) dan ook in zijn geheel aan jou te vergoeden (minus je eigen risico) aangezien behandelingen door de kaakchirurg vanuit de basisverzekering betaald worden.
Ik hoop je hiermee enige duidelijkheid verschaft te hebben.
mvrgr.
Priscilla

haven543

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door haven543 »

i v m belasting de laatste mogenlijk voor 2008 heb ik mijn tanden laten trekken voor een gebit,en niet alle rekeningen kwamen binnen ,toen heb ik in maart gevraagd voor alle rek ,en volgens hun was alles binnen en betaald ,nu 7 maanden later komt er een rekening binnen van 194,17 +herinnering en dreiging terwijl ik niet eerder een brief of rek heb en had gehad van dat ondeskundig zootje en die ik nu niet meer in kan dienen voor belasting aftrek,hen duidelijk gemaakt dat ze maar ander werk moeten gaan zoeken maar niet van mij 194 euro moeten stelen door hun ondeskundig werk ,hen enige reactie is (uw reactie in goede orde ontvangen) maar er staat wel een rekening open die u nog moet betalen.natuurlijk moet ik een rek betalen ,maar het scheelt mij 194 euro en hoop dat ze erge krampen krijgen

Gesloten