LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keiten Schmitz in Bocholt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Keukenprinsss
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2009 00:07

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Keukenprinsss »

Hallo

Klopt, althans is mij ook verteld bij KS. Ik heb zelf echter een kookplaat uitgezocht die alleen door Siemens Duitsland kan worden geleverd, hiervoor geldt dan de nederlandse garantieverlenging tot 5 jaar niet...

Mvg

Anma
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:37

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Anma »

OK! Gaat deze 5 jaar garantie van Siemens dan alleen voor dit bedrijf op? En gaat het dan niet op voor andere keukenleveranciers in Duitsland. Of zijn er mensen die deze garantie ook bij andere duitse zaken hebben gekregen.

Ik heb gelijk nog een vraag die iemand mischien kan beantwoorden.
De ene keer lees ik dat ze bij Gerwens in Gronau geen nl. spreken en dan lees ik weer dat ze wel nl. spreken. Kijk,ik ga echt niet naar Duitsland als er geen ned. wordt gesproken. Ik denk dat meer mensen dit tegen houd om naar Duitsland te gaan.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

beste Anma,

bij KS weet ik in ieder geval zeker dat er nl gesproken word, en ze hebben een exclusieve suply-dealership met Siemens nederland.

verder zullen er zeker meerdere duitse grens leveranciers zijn met deze mogelijkheid.

Volgens mij kun je het zo beredeneren: Hoe verder in Duitsland hoe minder nl er gesproken word en GEEN 5 jaar garantie!!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door maxx »

ze hebben een exclusieve suply-dealership met Siemens
en de zin erna:
verder zullen er zeker meerdere duitse grens leveranciers zijn met deze mogelijkheid.
Weer eentje voor het grote forumboek..... :lol:

MVG

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Weer eentje voor het grote forumboek.....
Gohh.. een forumboek....hahahah ( Soort Sinterklas boek onder de verkopers?) :lol:

zo zie je maar weer dat de duitsers blijkbaar wel erg gevoelig liggen!!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door maxx »

Tuurlijk beste Oost188,

Als jij dat erin wilt lezen goed dan. Ik heb niet eerder gereageerd op dat eindeloze gezoek naar erkenning maar voor iemand die een supergoed gevoel heeft over zijn aankoop kom je wel erg zenuwachtig over.

Geen last van Duitsers. Integendeel. Als die Duitsers volgens jou zo gevoelig liggen dan moeten ze een beter matras kopen.......

MVG

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Zenuwachtig...nee hoor !

maar vind het erg leuk dat jullie deze sfeer steeds op gang brengen, als wij reageren op een vraag!!

en uhhh.. over die matras he' , ik denk dat je die zelf moet aanschaffen dan reageer je niet zo geprikkelt!!

fijne avond verder....

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Treasa77 »

als wij reageren op een vraag!!
Wij??? Juistem... zal wel aan de tijdstip dat ik dit lees liggen...

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Ja.... Komt indd niet veel zinnigs uit nee. weltrusten :D

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Wij??? Juistem... zal wel aan de tijdstip dat ik dit lees liggen...
Nee hoor,

Multiple Personality Disorder...........................

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door maxx »

Ja.... Komt indd niet veel zinnigs uit nee. weltrusten
Kijk, erkenning is altijd de eerste stap tot genezing. Er is dus nog hoop :lol:

Beste Oost,

Wat betreft jouw keuken zit niemand van de hier aanwezige vakidioten erop te wachten dat de levering verkeerd gaat. Of de keuken door Duitsers wordt geleverd of niet, de voortdurende discussie dat er toch altijd wat mis gaat is iets waar geen enkele keukenverkoper, -adviseur, -boer, etc op zit te wachten.

Weet je, ik ben zelfs wel blij dat je daar geld naar toe brengt. In het verleden is al gebleken wat een economische crisis doet met de expansiedrift van onze Oosterburen en ik zit niet te wachten op een hostile take-over :lol:

Het is alleen jammer dat de markt en dit forum vergeven lijkt van kortingjagers die de kwaliteit van het geleverde goed, geleverd advies etc niet voorop stellen. Wat ik al aangaf lijk je me niet echt gerust op een goede afloop.

Had je de keuken voor dezelfde prijs of een klein verschil in prijs dan wel in Nederland gekocht terwijl de NL-leverancier wel alles had aangesloten? Juist, de prijs gaf dus de doorslag want blijkbaar weet je werkelijk niets van de geleverde kwaliteit van KS. Een gewaagde stap want als er een conflict ontstaat dan zul je ook onder germaans consumentenrecht vallen.
dan reageer je niet zo geprikkelt!!
Ik reageer op wat ik zie en dat is een leuke contradictie in jouw bericht. Niks meer dan dat....

MVG

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Beste maxx...

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik me eerst goed ingelezen en geinformeerd op te forum.
Mijn besluit is op de Systemat active gevallen, en dat met een bepaald budget in het achterhoofd ben ik eerst naar enkele nederlandse zaken geweest die met een belachelijk voorstel kwamen! (we werden niet serieus genomen!)

verder vind ik persoonlijk dat je je verkijkt op de kortingsjagers.
Ik denk dat er momenteel genoeg mensen zijn die op de kleintjes letten gezien de economische situatie...maar die wel graag een mooie keuken willen voor de daarbij horende prijs ( lees = geen hoofdprijs!!)

ten tweede de prijs is all-in de aansluitkosten nemen de oosterburen voor hun rekening...dus word door een erkent nederlands bedrijf (wie dan ook) aangesloten en de factuur naar KS!

En tuurlijk vind ik het hartstikke leuk dat de keuken straks komt, en de daarbij horende spanning...want iedereen is toch nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien??

verder ben ik het zeker met je eens..... :D

Hobbyistje
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 jan 2009 13:32

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

@ oostd188

komt jouw keuken dan ook in topic: show je keuken?

Als de gemeente mee wil werken kunnen wij onze foto's zo rond mei-juni daar plaatsen.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Uhm...nee

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Da's apart want je ziet wel graag andermans keukens, je trekt users haast door hun telefoonlijntje om een gemonteerde keuken van die KS lui te zien?

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Da's apart want je ziet wel graag andermans keukens, je trekt users haast door hun telefoonlijntje om een gemonteerde keuken van die KS lui te zien?
Hoe bedoel je CocaCola81

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Treasa77 »

Nee hoor,

Multiple Personality Disorder...........................
Jij schrijft het, ik dacht het LOL
Da's apart want je ziet wel graag andermans keukens, je trekt users haast door hun telefoonlijntje om een gemonteerde keuken van die KS lui te zien?
Gezien het feit dat hij:
a) zijn keuken niet wil showen tegen die tijd, wat hij overigens al eerder kenbaar heeft gemaakt
b) consequent mijn vraag blijft negeren welke zaken hij heeft bezocht in Nederland, waar ik nieuwsgierig naar ben i.v.m. zijn constante beweringen over Ned. zaken die hem naar Duitsland heeft gedreven
c) zijn fantastische beheersing van zijn schrijfvaardigheid (zal niet beweren dat de mijne foutloos is, want dat is zeker niet zo)
Ben ikzelf tot de conclusie gekomen dat er een kans bestaat dat de vermoedens van de heren niet ver van de waarheid af zit.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ oostd188

Wat gij zelf niet geschied, doe dat ook een ander niet 8)

p.s. heb mijn eigen keuken ook getoond en kritiek gekregen.....kan er niet om treuren hoor, ik kijk er tegen aan niet de critici !
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 17 feb 2009 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Gezien het feit dat hij:
a) zijn keuken niet wil showen tegen die tijd, wat hij overigens al eerder kenbaar heeft gemaakt
b) consequent mijn vraag blijft negeren welke zaken hij heeft bezocht in Nederland, waar ik nieuwsgierig naar ben i.v.m. zijn constante beweringen over Ned. zaken die hem naar Duitsland heeft gedreven
c) zijn fantastische beheersing van zijn schrijfvaardigheid (zal niet beweren dat de mijne foutloos is, want dat is zeker niet zo)
Ben ikzelf tot de conclusie gekomen dat er een kans bestaat dat de vermoedens van de heren niet ver van de waarheid af zit.

Naar boven
En dat is nou het leuke, ik heb die vraag al 2x beantwoord moet je maar ff terug lezen...(mandemakers,keuken max...etc...)
En ik ben erop terug gekomen dat ik mijn keuken wil showen, mensen die zo met ander forum gebruikers omgaan gun ik dit niet...

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Treasa77 »

Fries, teruggezocht hoor.
Maar waarschijnlijk ben je vergeten om op de verzend-knop te drukken, want geen antwoorden te vinden.
Voor jou gemak nogmaals de linkjes, wil jou niet weer laten zoeken zoals ik nu moest doen... Alleen even kopie/pasta doen

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=45

Gesloten