LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio HEL

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mattie

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Allemaal.
Ik ben ook klant ij oxxio :(
In het begin(met overstappen bij Oxxio) heel veel ellende gehad.
Nu ben k de afgelopen maanden bestookt met brieven om 3-5 jaar Energie prijs vast te zetten.
Nu doe ik niets meer,zonder eerst het Radar forum te raadplegen,en heb dus niet gereageerd.
Nu heeft Oxxio dus mijn voorschotten verhoogd,Gas met € 40-electra met € 30 in totaal € 70 meer pm.
Bij het electra hoefde ik haast niets bij te betalen dit jaar,bij gas iets meer dan € 100.
Betaal ik nu niet te veel? nu de prijzen gaan zakken?
En hoe verande ik dat,ik huiver al bij het idee wat ik dan weer over me heen krijg :roll:
Bedankt vast voor advies
Groeten Mattie

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Mattie,

Uw forumbericht van 2 april jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de verhoging van uw voorschotbedragen voor stroom en gas.
Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

mattie

Beste Oxxio medewerker.

Bedankt voor uw aanbod.
Ik zal u een e-mail sturen.
Toch moet mij van het hart,de enige reden dat ik nog klant ben is,omdat de rest blijkbaar ook bagger is.
Anders was ik al lang weg geweest.

Met overstappen werd beloofd dat het goedkoper was,niets van gemerkt.
Alleen een hoop ellende,waar ik toch meer dan een half jaar zoet mee was.

Nu heb ik meer het idee,blijven zitten waar je zit,die paar € goedkoper ben je zo weer kwijt aan aangetekende brieven en telefoon kosten.
Of je nu door de hond of de kat....

Klantvriendelijkheid en service is blijkbaar iets van het verleden :shock:

Ik weet natuurlijk dat u gewoon uw werk doet,en reken u dat niet persoonlijk aan.
MVG Mattie

A.Warnaar

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

Enige tijd geleden heb ik hier ook een bericht neergezet over mijn ervaringen met oxxio.

Ik ben toen benaderd door 1 van hun medewerkers en zij beloofde mij dat ze alle problemen voor mij ging oplossen. We hebben samen wat afspraken gemaakt en die heeft ze voor mij op papier gezet die ik ook per post en per mail heb ontvangen.

Ik ben enige tijd zo ziek geweest dat ik niet meer op het forum ben geweest.

Maar wat ik nog even kwijt wil is dat de medewerkster van oxxio het prima heeft opgelost!

mattie

A.Warnaar,en anderen.
Ik heb zonet telefoon gehad van de Oxxio mederwerker.
Ook ik ben tevreden over de afhandeling van deze medewerker(eerlijk is eerlijk)als het uitkomt zoals nu beloofd.
Dat zal ik dan later melden.

Nog een punt van kritiek,waar ik best geïriteerd over raakte.

Na al het bestoken met brieven en telefoon om de prijs 3 jaar vast te zetten,waar ik niet op gereageerd heb,toch weer aanhoudend proberen om dat door te drukken!

Verder,klantvriendelijk zoals het hoort!
Groeten Mattie

Gesloten