LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
johnnieboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2007 16:46

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door johnnieboy »

Ik heb een dvd van windows 8 besteld bij surfspot.nl, ik wacht hier al 2 weken op en ik heb hem nog niet op emails wordt zeer sporadisch op gereageerd door te sugureren dat mijn naaste bewoners of inwonenede bewoners misschien die dvd uit de brievenbus gehaald kunnen hebben,ik heb alleen maar een vrouw die 60 jaar is en een dochter die als onderwijzeres werkzaam is op school,dus welk voordeel zouden wij kunnen hebben om zoiets aan te horen alsof de post nooit geen fouten maakt en altijd op tijd en juist bezorgd,voor mij hoef ik niets meer van surfspot.nl.

SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

Beste SURFspot.nl Klant,

Vervelend te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt.
Het kan helaas soms voorkomen dat de bezorging van onze producten per post wat vertraging oploopt. Mocht je de bestelling op 11 november aanstaande (wij hanteren een termijn van 14 dagen na verzending) nog niet ontvangen hebben, dan horen we graag van je. Dan zullen we je, mits je een correct adres hebt opgegeven, kosteloos een nieuwe dvd/cd opsturen.

Met vriendelijke groet,

SURFspot.nl klantenservice

Berry Schaefer
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2012 11:10

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Berry Schaefer »

Beste Surfspot klantenservice:

Ik heb op 22-11-2012 een Adobe CS6 Master collection bij jullie besteld
deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen
mijn adresgegevens zijn prima
ik heb ook al een mail naar jullie verstuurd maar nog geen reactie gehad
mijn vermoeden is dat deze is verdwenen bij de post
zouden jullie zo spoedig mogelijk kunnen reageren

m.v.g. Berry Schaefer

Jacob T
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2013 13:41

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Jacob T »

Ik heb ook op dit moment ook een vervelende ervaring met de klantenservice van Surfspot. Bij het bestellen van een Office pakket bleek bij de bevestigingsmail dat het adres niet goed was (adres bestaat niet meer). Ik heb direct een mail er achteraan gestuurd, maar door de reactietijd van Surfspot kwam dit dus te laat door. Gevolg: de DVD is naar het verkeerde adres gestuurd en ik krijg pas mijn geld terug als het pakketje wordt terug gestuurd. Hier baal ik echt enorm van, te meer daar ik moet wachten tot er misschien iets gebeurd vanuit PostNL en ik mijns inziens adequaat heb gereageerd op een geconstateerde fout.

Als er nu een telefoonnummer van Surfspot bekend was geweest...

charl1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2013 09:08

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door charl1970 »

Op 6 augustus 2013 een Surface RT tablet besteld en betaald en nog steeds niet ontvangen! Eerst kreeg ik een mail met een bezorg datum. Vervolgens mail dat ik niet aan de beurt zou zijn en ik dat ik nog geen recht zou hebben de Surfase terwijl deze betaald is! Verder heb ik nog meerdere mails gestuurd maar krijg hierop geen antwoord.
Ik vindt het gewoon belachelijk dat je in deze tijd meer dan 6 weken op je product moet wachten, terwijl bij andere leveranciers je product de volgende dag al in huis hebt. Ik wil gewoon mijn Surface RT tablet met spoed hebben!!

Groet, Charl

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

charl1970 schreef:Op 6 augustus 2013 een Surface RT tablet besteld en betaald en nog steeds niet ontvangen! Eerst kreeg ik een mail met een bezorg datum. Vervolgens mail dat ik niet aan de beurt zou zijn en ik dat ik nog geen recht zou hebben de Surfase terwijl deze betaald is! Verder heb ik nog meerdere mails gestuurd maar krijg hierop geen antwoord.
Ik vindt het gewoon belachelijk dat je in deze tijd meer dan 6 weken op je product moet wachten, terwijl bij andere leveranciers je product de volgende dag al in huis hebt. Ik wil gewoon mijn Surface RT tablet met spoed hebben!!

Groet, Charl
Koop ontbinden wegens wanprestatie, en ze vriendelijk doch dringend verzoeken om binnen 2 weken het reeds betaalde terug te storten. 6/8 t&m 3/9 = 30 dagen redelijke levertermijn - en van 3/9 t&m nu (11/9) ook al weer een week, beetje veel om geld zonder tegenprestatie tegen te houden.

frank1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:32

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door frank1964 »

Inmiddels zijn we een jaar verder en ook surfspot reageert hier niet meer...... de website ook niet trouwens... Ik wilde er vandaag Adobe CC bestellen omdat mijn CS6 licenties verlopen zijn, maar het is totaal onbereikbaar.... ze hebben wel een twitter account, maar ook daar zijn sinds mei weinig updates te lezen geweest......

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Prolix »

Adobe CC kun je beter via Adobe zelf bestellen. En wel erg vreemd dat je CS6 is "verlopen" en je het blijkbaar wil vervangen voor CC...

Gesloten