LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abonnement bij Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
standertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2009 18:29

Re: Opzeggen abonnement bij Online

Ongelezen bericht door standertje »

Abonnement opgezegd tot 6 Aug jl. maar moet betalen tot september :shock:

wij hebben jaren met plezier bij wannadoo/orange/online gezeten. In juli kregen wij een mooie aanbieding van kpn en daar zijn we op in gegaan.(daar hebben we nu veel plezier van) Maar nu valt op 20/09/2009 een brief waarin staat dat ik achter sta met betalingen van online. (augustus en september???) In de brief stond dat wij meerdere keren een acceptemail hebben gehad, terwijl wij er geen een hebben gezien. Nu blijkt dat die op het oude e-mail adres zijn aangekomen terwijl zij van tevoren wisten dat wij een andere provider kregen. hier op online gebeld en gehoord dat wij het maar moesten betalen en als wij dat niet deden dat wij werden afgesloten. hierop antwoord gegeven: ik heb toch geen internet en telefoon van jullie.

En nu wouden wij weten wat wij hiermee moeten toen :?:

Het is jammer dat een bedrijf waar wij met veel plezier bij hebben gezeten, ineens zo de zaken gaat doen


Fam. stander

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: Opzeggen abonnement bij Online

Ongelezen bericht door oppie11 »

@Ron en Standertje. Stuur een brief tav de klachtenafdeling van Online. Algemeen adres van online is op de site te vinden.

Gesloten