Pagina 4 van 4
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 11 aug 2009 12:38
door Toolboy
Allemachtig wat een gezever door personen die niet weten waar ze het over hebben,ga lekker door kleuters.
T
Geregistreerd op: 13-3-2006
Totaal berichten: 3145
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 11 aug 2009 22:18
door ties06
Juist ja......
Ik zag al Toolboy dat je ook al eens met BBCS in de weer bent geweest.....
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 18 aug 2009 12:53
door rick1982
Even een heel andere vraag waar hopelijk iemand mij mee kan helpen...
Als ik een programma op wil nemen dan kan ik niet naar een andere zender kijken hebben meer mensen problemen daarmee?
Zag gisteravond ook dat nu met digitene de uitzendingen zijn aangepast, maar daar kan ik gewoon door op de '0' van de afstandsbediening (van KPN) het beeldformaat aanpassen. Gaat dit ook gebeuren met de interactieve tv?
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 18 aug 2009 13:32
door BBCS
Als ik een programma op wil nemen dan kan ik niet naar een andere zender kijken hebben meer mensen problemen daarmee?
Kan alleen als je een dual-ontvanger hebt.
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 18 aug 2009 13:41
door rick1982
Okeey, relaxt dat zou ik dan wel niet hebben...
Bedankt iig!
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 07 sep 2009 16:01
door rick1982
Is er al meer duidelijk bij jullie of dit 'probleem' (voor sommige onder ons
) opgelost gaat worden? Of gaat dit zo blijven?
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 07 sep 2009 16:55
door BBCS
Als KPN de signalen onvervormd en onaangepast aanbiedt, is er niks aan de hand.
Re: KPN Past beeldformaat 4:3 zendingen niet maar aan
Geplaatst: 29 sep 2009 02:58
door kaarsje69
Ik heb geen problemen met de aanpassingen, doet mijn tv auto!
Verder heb ik een Experia box en deze werkt vaak heel erg goed, soms dus niet hé!
Geef ik aan bij de KPN en dan krijg ik een vergoeding, helemaal als ik films huur die ik dan niet kan kijken!
Soms is een harde reset van de router niet voldoende, helemaal de laatste tijd met al hun updates, wat dan wel kan helpen, is de tv kast uitzetten en bij de opstart op menu drukken, oke drukken en dan de die kast een harde opstart laten maken. Hang me er niet aan op hoor, maar ik dacht dat het zo ging. Anders bel even met de KPN, tot nu toe, veel minder klachten als bij Ziggo!
Verder ben ik gewoon dik tevreden over de KPN en nee ik werk er niet bij!
Ik heb sinds de overstap geen dag zonder telefoon gezeten, bij ziggo 8 maanden, die tv kast heeft het nooit gedaan, wel betalen! Dat ik kon bellen via ziggo, @home torenhoge rekeningen!
Laat mij maar gelukkig zijn met KPN!