Pagina 4 van 4

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 22 jul 2009 17:25
door BartS
fijn om te weten dat er mensen zijn die het geld al ontvangen hebben. Dit geeft aan dat de SGR zijn beloften na komt! Ik heb het helaas nog niet mogen ontvangen, maar ik blijf kijken of het erop staat.

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 22 jul 2009 21:22
door Jan941
Afgelopen donderdag 16 juli via de mail alles m.b.t. Tourplan naar het SGR gemaild, vandaag een brief ontvangen met de specificatie aangaande het uitbetalingsbedrag, en het is vandaag ook bijgeschreven.
Op een vraag via de mail geen reactie gekregen, op zich ook nog wel te begrijpen, daar schijnbaar alle beschikbare tijd wordt besteed om alle dossiers zo snel mogelijk af te handelen.
Iedereen veel succes

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 10:22
door dupootje
Ook wij kunnen weer gaan boeken. :lol:
Het geld van de SGR is vanmorgen teruggeboekt, dus we kunnen weer gaan genieten van een overheerlijke vakantie.
Nu nog een nieuwe bestemming zien te vinden, maar dat moet vast lukken.
Wij hebben overigens maandagochtend alle bescheiden ingediend, dus ze verwerken het idd in de 3 dagen termijn.
Verders iedereen nog veel succes met het vinden van een nieuwe vakantiebestemming.

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 14:04
door BartS
Wat vreemd dat ik het nog niet heb. Ik heb het vrijdag 12 uur ingeleverd en heb nog niets binnen. Hebben meerdere hier last van??

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 14:20
door Edjereloaded
***BartS***

Ik heb ook nog niets ontvangen.
Ook vrijdag alles ingediend.
Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.


:wink:
Ed

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 14:24
door dupootje
Wees er zeker van dat je alle bescheiden ingediend hebt, en dat het ontvangen is.
Als je een belletje geeft aan ze, kunnen ze nakijken of je in de verwerking zit. Ze verwerken namelijk eerst alles was compleet is!

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 14:27
door BartS
ik heb maandag gebeld of het over gekomen was en was al in behandeling. Als ik het over een uurtje nog niet heb, dan bel ik er wel even heen. Hopen dat ik dan een iets vriendelijke vrouw aan de telefoon krijg :oops:

ik heb trouwens ingeleverd:
De factuur van de aanbetaling
De factuur van de volledige betaling
Copie van mijn bankrekening van beide betaling
Formulier met de aanvraag erin

Dit is toch voldoende??

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 14:31
door dupootje
Als ik jou was zou ik wachten tot na 4en, volgens mij boeken ze telefonisch over, dus als ze het na 12-en geboekt hebben staat het er ook pas na 4 en op.
Voor 12-en na 13:00 uur en na 4en de volgende ochtend voor 11:00uur.

Dat is alles wat je in moest sturen.
Ook ik heb ze dinsdag gebeld, en kreeg een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn. Ze heeft alles nagekeken, en maakte nergens een probleem van. Maar ik begon ook al met: Ik snap dat jullie het druk hebben, en ik ben vast niet de enige die belt...... :wink:
Even begrip tonen, en ze kunnen niet meer nors doen :lol:

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 16:20
door johmar
Ik heb net naar SGR gebeld en kreeg een hele vriendelijke meneer aan de telefoon. Je moet inderdaad een beetje begrip tonen. Het is al in behandeling en het zal of morgen of maandag op de rekening staan.Dus het komt allemaal goed.
Dan kunnen we in ieder geval weer gerust op vakantie.Met wat zakgeld, haha.
gr

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 16:23
door BartS
heb ik ook gedaan, volgens hun zat er geen bewijs bij dat de restant betaling gedaan was, terwijl die er toch echt bij zat. Heb niet moeilijk gedaan maar gewoon opnieuw gestuurd.

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 16:38
door Edjereloaded
Zojuist heeft SGR het geld op mijn rekening overgemaakt.

Wel iets minder dan het bedrag wat ik had betaald, maar dat zal wel met de reis en annuleringsverzekering te maken hebben.

Grt
Ed

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 23 jul 2009 17:38
door laurena
Zaterdag claim ingediend. Dinsdag bleek 1 bewijsstuk niet te voldoen dus direct nieuwe toegevoegd. Vandaag geld gestort gekregen!! Heel erg blij, valt toch een last weg!

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 25 jul 2009 16:31
door BartS
Gelukkig heb ik het geld ook terug. Heb het meteen weer door kunnen sluizen naar het reisbureau voor mijn nieuwe vakantie. Wat mij opviel is dat de administratiekosten afgetrokken zijn, terwijl die eigenlijk niet betaald zijn. Dit omdat ik online geboekt heb en daarom geen administratie kosten hoef te betalen. Er staat ook op de factuur -20 internet korting. Ik ga er verder geen werk meer van maken, ik ben al lang blij dat ik mijn geld terug heb.

Fijne vakantie iedereen! :wink:

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 27 jul 2009 07:22
door vanderspank
Hi allen, nou, nieuwe vakantie boeken dusss

DTI travel, doen?????

Grtn
Rob

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 27 jul 2009 08:53
door G7
!!!! Vanderspank.......!!!!

Heel goed! Gewoon doen!!!!! 8) Niets mis mee.

Heel veel plezier met de voorpret en natuurlijk een hele fijne zorgeloze vakantie gewenst.

Grtn. :wink:

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 27 jul 2009 09:02
door vanderspank
Thanks!

Toch ga ik zo even SRG bellen om te vragen of ze vandaag aangesloten zijn...

Grtn.
R

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 27 jul 2009 09:14
door vanderspank
Net de heer Debets gesproken en DTI travel zit helemaal goed :-) Hij zei dat hij zich ECHT niet kon voorstellen dat DTI financieel onvermogen zou kunnen krijgen omdat dit een ontzettend grote organisatie is en helemaal in orde, dus gedekt :D

Net de reis bevestigd!!!! YESSSSS

vanaf 8 augustus 15 dagen lang Orient Palace :lol: here we come!!!

Wens jullie allemaal mega veel plezier en hoop dat ook jullie een fijne vakantie vinden/hebben!!

Grtz
Rob, Bri en de kids

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 28 jul 2009 11:28
door Femke1986
@ Veer99:

Heb jij ook je annuleringsverzekeingsgeld terug gehad? Ik heb ook via Tourplan geboekt en nog geen geld terug.. We hebben 23 juli het schadeformulier gefaxt en opgestuurd. Ik hoop dat ook wij snel ons geld terug krijgen.......

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 28 jul 2009 11:32
door vanderspank
Ik heb een mail gehad van de Europeesche dat mn klacht in behandeling is en ik binnen 7 dagen iets hoor?!
Voelt wel goed aan met die organisatie moet ik zeggen, en SGR heeft ook alles netje afgehandeld.

@Femke, ik zou even bellen, ze hebben het nu neem ik aan wat rustiger bij het SGR?!

Suc6

ps nog mensen naar Orient Palace :D

Re: Tourplan failliet

Geplaatst: 28 jul 2009 12:29
door Femke1986
Ok, ik heb even gebeld. Ik moet de boekinsbevestiging en het bewijs van betaling aanleveren. Dit doe ik via de mail. Er hoeft dus verder geen schadeformulier bij? De mensen bij de Europeesche klinken inderdaad erg aardig. Maar zoooooooo Amsterdams ;) niks mis mee uiteraard.