Gezonde achterdocht heb ik ook wel, blijkt wel uit het feit dat ik sinds 2003 dagelijks op het internet te vinden ben en slechts 1 keer een zooitje spam over mezelf heb afgeroepen(met dank aan de magneetverkopertjes ). Ook geef ik op heel weinig forums (juiste ) info prijs, echter mijn aanwezigheid hier sinds 2003 ( eerst onder een andere gebruikersnaam ) hebben ze hier allang al mijn juiste gegevens en nog nooit gaf dat ook maar 1 probleem. Integendeel zelfs, doordat men mijn telefoonnummer had en ik reeds langere tijd op het forum kom/kwam kreeg ik van de beheerders afgelopen jaar een uitnodiging om mee te denken over de site met onkosten+ reisvergoeding. (wegens ziekte kon ik helaas niet )WarZir schreef:
@jor: vertrouwen hebben in je medemens is natuurlijk een goed ding, maar op internet heb je toch écht ook een gezonde dosis achterdocht nodig, om niet in problemen te geraken. Slechts een vriendelijk advies, je hoeft er niets mee te doen
Het topic ging over de fouten in de site en deze zijn intussen allemaal opgelost, de gegevens zijn niet meer zichtbaar, het inloggen werkt nu wel goed, de activatie-email is bij degene die ik kan nu wel gelijk na aanmelden aangekomen.