LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belspellen op televisie: word je belazerd??

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gast »

ze laten alleen mensen door die het antwoord niet weten dus volgens mij huren ze daarvoor mensen in.....

als ze de prijs wel uit-zouden keren is de eerste beller met het goede antwoord een uur aan de lijn gehouden om vervolgens in de laatse minuut het antwoord te geven....alsof iemand die halverwege de show komt dom is.....

en wij maar bellen en smsen......hun halen makkelijk het 3dubbele van de prijs die ze uitkeren binnen....

Gast

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gast »

waarom zijn die sogenaamde logo's waarachter een prijs zou kunne zitten !!!!!!!!!digitaal !!!!!!!!!???????????
kunnen ze geen dozen neerzetten dan weet je zeker dat de comper niet liegt en dat alles eerlik gaat....

jullie geld-spel-shows worden met de dag faker!!!!!!!!!

rocky

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door rocky »

het is volgens mij echt allemaal nep ik heb ook wel eens gebeld en was dan een paar keer tiende beller maar ik ben nooit terug gebeld stomme gedoe ik doe daar niet meer aan mee . :twisted:

johan010

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door johan010 »

puur oplichterij dat dit nog mogelijk
alleen maar gedoemd voor eigen verrijking.
crimineel en uitbuitting

johan010

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door johan010 »

puur oplichterij dat dit nog mogelijk is
alleen maar gedoemd voor eigen verrijking.
crimineel en uitbuitting

natje

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door natje »

Ik heb ook wel eens gebeld naar zo'n belspel van RTL4 en nog NOOIT wat gewonnen. Ik doe dan ook absoluut niet meer mee aan die domme belspellen. Ik vind het ook te dom om naar te kijken. Die meiden die het presenteren doen alsof half Nederland achterlijk is! Ik zou zeggen voor iedereen: niet meedoen met die belspellen, des te sneller rotten ze van de buis!

Caveat Emptor

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Caveat Emptor »

:? ik denk dat iedereen hier weet dat die spelen op de TV niet helemaal kosher kunnen zijn.
8) Wie van ons gaat het aan de rest van de Nederlandse bevolking vertellen.

Wanneer ik relaxed TV kijk :) en ik zie een van die spelletjes verschijnen :shock: denk ik ah hier is een mooi zap moment :P

antonic
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2005 17:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door antonic »

mijn tante is laatst bij een opname geweest van lijn 4, dat werd op een andere dag (ik meen dinsdag) opgenomen en op vrijdag uitgezonden. dat bewijst hoe nep die programma's zijn.

Holiday

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Holiday »

En wat dacht je dan van die Postcodeloterij, al maanden van te voren is bekend waar de Grote prijs gaat vallen. Dit moet wel omdat ze bij de gemeente een vergunning moeten aanvragen om zo'n sraatfeestje te houden. Kennelijk is het in Rotterdam uitgelekt en hebben de mensen extra loten gekocht, want je maakt mij niet wijs dat een gewone arbeider maandelijks 10, er waren er zelfs bij met 20 loten koopt.
En dan nog iets, ik woon in Amsterdam, in deze stad wonen toch in verhouding de meeste mensen. Als je dan naar de prijzen kijkt, dan zijn er 10 prijzen gevallen in Amsterdam en wel 30 in een klein dorpje. Hoe kan dat nou.
Bij mij gaat deze loterij er uit.

Fool on the Hill

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Fool on the Hill »

Hahahahaha, is me dat lachen...
Elke keer als ik er langs zap valt mij de complete hysterie op van de dames of heren presentatoren.
Wordt Nederland aangevallen?
Wordt Balkenende wereldleider?

Nee?

Doe maar ff lekker gewoon dan, en hou op met dit vals voorgeschotel...

W Tailmen

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door W Tailmen »

Beste Hr. A Tolboom

citaat : de grootste idioot kan dat beantwoorden.

Sorry hoor, maar ik KAN DAT NIET.

Erg he.

Bryan23

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Bryan23 »

Ik denk dat ik net als velen nooit heb proberen te bellen naar zo een belspel, omdat de vragen en oprachten zo simpel voor de hand liggend zijn dat je niet van deze wereld moet zijn om ze niet te kunnen beantwoorden. Aan de andere kant de vragen zijn zo makkelijk zodat je gaat bellen. Om met de woorden van Louie van Gaal te spreken: Ben ik nou slim of zijn jullie nou zo dom? Deze belspellen is een nutteloze dagvulling van comerciële zenders en over het gebel en gesms tijdens uitzendingen heb ik het nog niet eens. Want daarna kunnen we programma's maken over mensen (lees jeugd) die schulden hebben....... Verder zijn die belspellen wel leuk :lol:

Ivatjes

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Ivatjes »

Ik erger me ook groen en geel aan die nutteloze belspelletjes en aan die vervelende presentatrices die niets zinnigs kunnen zeggen. Hoe kunnen ze zo lang een dezelefde nutteloze text herhalen ?
Natuurlijk doen ze dat niet omdat ze zo "gul" zijn en omdat ze zomaar veel geld weg kunnen geven.
Hoe durven ze zo veel geld in een spel-programma te noemen, terwijl er overal bezuinigt op alles moet worden ?
Jammer dat zo`n stom programma te lang duurt, dan moet ik naar iets anders kijken...

Ps. sorry voor mogelijke taalfouten

Gast

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gast »

Die blondjes vullen de tijd met de grootste onzin tijdens belspellen. Van de zomer had een blondje het over een paradijselijk eiland waar mensen zo arm zouden zijn maar zei ze "de zon schijnt en ze kunnen vruchten plukken van de bomen, meer hebben ze eigenlijk niet nodig"!!!
Het verschil tussen de telefoondames en ****en is dat zij je willen verleiden tot gokken en de anderen tot je weet wel wat. Maar de h.oer.en verdienen hun euro's eerlijker vind ik. Een eerlozer beroep dan belspeltrut is nauwelijks voor te stellen.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door woman4life »

nou dr is toch altijd 1 ding dat ik me afvraag en dat is worden die mensen nu niet moe van al dat gepraat en dat overhalen en zeggen dat er nog geen winnaar is e.d hoe houd iemand dat zo lang vol zit ik me wel eens met verbazing af te vragen

Gast

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gast »

Ze hebben anders een bovengemiddeld salaris.

Gast

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gast »

als je dom bent ga je naar een belspelletje, kan je lekker een end weg teuten terwijl er niemand echt naar je luistert. Hebben die dommies ook nog t idee dat ze iets zeggen weliswaar volledig nutteloos maar dat weten zij niet. :wink:

Gemberkoekje

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Gemberkoekje »

ha ha ha... Ik zap er wel eens langs en dan denk ik altijd - zo zielig he... zouden ze nou echt wachten tot de 500ste beller (we moeten wel de TV kosten eruit halen) terwijl er maar 50 mensen kijken? ach ja...

phas3r
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2005 21:56

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door phas3r »

Sommige spelletjes moet je niet al te serieus nemen.
De loterijen zijn idd niet live maar worden van te voren opgenomen.
Bij de belspelletjes moeten ze de GEHELE uitzending mensen trekken en pas aan het eind bellen ze iemand terug.
Ik heb zelf een tijdje terug € 750,= gewonnen.Maar stond pas 7 weken later op me rekening en niet zoals ze zeggen dezelfde dag.Ook gaat hier nog kansspelbelasting vanaf dus is het nooit porecies hetzelfde als dat ze zeggen.

Groetjes van Patrick

tp

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door tp »

bij rtl4 belazeren ze je waar je bij staat.. zo ook op 19maart werd er een vraag gesteld bij telegames.."hoeveel eurocent ziet u hier" dit bleek dus een herhaling te zijn van een aantal weken geleden..

Gesloten