Die raken inderdaad nooit defecten voortaan toch naar een heuse Japanner switch...
Overigens zijn LG en Samsung Koreanen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Die raken inderdaad nooit defecten voortaan toch naar een heuse Japanner switch...
Deze snap ik niet helemaal.PS heeft u de Miele stofzuiger al open gekregen?
Meer "lekkend" onder de noemer van ESR , niet letterlijk, als gevolg van de hogere temperaturen. Inderdaad hebben veel TV en Mobo fabrikanten daar last van.was een slecht jaar door lekkende electrolytische condensatoren bij veel TV en PC moederbord merken
Op grond hiervan heeft Philips me naar BCC gestuurd met de melding dat ze verwachten dat het wel goedkomt. Zit zelf nu al 2,5 week met ene kapotte TV omdat ik echt niet van plan ben EUr 213 reparatiekosten te betalen voor een TV van net 3 jaar oud (en vraagprijs destijd 1899). Met customercare kom ik niet echt verder. Hoop dat je TV na maandag gemaakt is.Nico uit Loenen schreef:Op grond van artikel 7:17 e.v. BW dient een verkoper een product af te leveren dat “aan de overeenkomst beantwoordt” (conformiteit). Een product beantwoordt niet aan de overeenkomst (non-conformiteit) indien het gezien de aard van het product en de mededelingen van de verkoper niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht verwachten. Een product dient op het moment van levering aan de overeenkomst te beantwoorden. Het feit dat een defect pas na levering ontstaat wil niet zeggen dat het product op het moment van levering aan de overeenkomst beantwoordde. In principe gaat de plicht om aan te tonen dat het gebrek bij levering reeds bestond na afloop van een periode van 6 maanden na levering over op de consument. Let op: een consument dient een gebrek binnen bekwame tijd aan de verkoper laten weten. Als een consument binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek heeft geklaagd, is hij volgens de wet op tijd. Consumenten kunnen onder meer aanspraak maken op kosteloze reparatie of vervanging indien een product niet aan de overeenkomst beantwoordt.