LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
beetje moeite met lezen zeker tiptoo?
alles wat jij zegt heb ik al gedaan hoor.
en dat is nu wat ik het hele topic al bedoel, lezen is moeilijk en dan zo reageren.
en dat is dus een zielige vertoning.
discussie is dus bij deze gesloten. heb hier geen zin in.
ik ben trots op wat ik doe bij upc en dat doe ik goed. en dat is mensen met problemen echt helpen.
tot ziens en en fijne avond verder
alles wat jij zegt heb ik al gedaan hoor.
en dat is nu wat ik het hele topic al bedoel, lezen is moeilijk en dan zo reageren.
en dat is dus een zielige vertoning.
discussie is dus bij deze gesloten. heb hier geen zin in.
ik ben trots op wat ik doe bij upc en dat doe ik goed. en dat is mensen met problemen echt helpen.
tot ziens en en fijne avond verder
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
renegade66 schreef:
ik ben trots op wat ik doe bij upc en dat doe ik goed. en dat is mensen met problemen echt helpen.
wees jij maar trots ik ben blij dat ik UPC niet heb gelukkig en hoezo discussie gesloten? is het jouw topic dan?
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
mijn discussie is gesloten, tjonge wat kun jij slecht lezen zeg!!!!!!
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
dat heb ik hier al vaker van je gelezen dat je discussie gesloten is maar elke keer kom je toch weer terugrenegade66 schreef:mijn discussie is gesloten,
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
zou Tiptoe ook UPC klant zijn, hij/zij weet overal het fijne van met wat algemene kreten, de discussie krijg je niet gesloten met hem/haartiptoo schreef:dat heb ik hier al vaker van je gelezen dat je discussie gesloten is maar elke keer kom je toch weer terugrenegade66 schreef:mijn discussie is gesloten,
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
lang geleden had ik radio en tv van UPC maar ben dat allang weer vergetenHenri42 schreef:
zou Tiptoe ook UPC klant zijn, hij/zij weet overal het fijne van met wat algemene kreten, de discussie krijg je niet gesloten met hem/haar
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
tiptoo schreef:tiptoo bedoelde jeHenri42 schreef:;Tiptoe bedoelt het natuurlijk positief natuurlijk heeft elke provider manco,s , zelfs UPC, als ze het maar uiteindelijk oplossentiptoo schreef:jij wordt afgebrand??? je noemde TS een zielig mannetje wat een uitspraak van iemand die bij UPC werkt zeg , diep treurig.
Nog steeds niet van je eigenaardig trekje verlost, met het verbasteren van nicknamesHenri42 schreef:[zou Tiptoe ook UPC klant zijn
Het personeel van upc en upc als organisatie maken geen fouten, alleen de klanten maken fouten en dat zijn bovendien zielige figuren en sukkels die nergens verstand van hebben, vandaar dat een excuus naar een klant of het toegeven van een fout niet nodig is.wat zou je er van zeggen als je TS eens serieus neemt dat zou al een pluspunt zijn maar nee, hij krijgt te horen dat die een zielig mannetje is , gewoon je werk doen mensen helpen dan zijn ze dik tevreden , niks meer niks minder of in gewoon nl.... geef de fout gewoon toe,
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
dat is niet helemaal waar agro, upc maakt absoluut wel fouten. maar welk bedrijf doet dat nu niet?
wat wel vast staat is dat het merendeel van de klanten zelf de fouten maken. daarbij doel ik voornamelijk op de storingen. klanten veroorzaken die regelmatig tot vaak zelf en verwachten dat upc dat wel ff oplost.
wat de mensen niet weten is dat upc ondersteuning van het signaal bied tot aan de inkomende kabel, dat wil zeggen de AOP (abonnee overname punt ) in de meterkast en de WCD in de meterkast. tot daar is het ten alle tijden verantwoording en kosten voor UPC. dit zijn ook de voorwaarden waaraan UPC een abonnement verbind.
echter heel veel klanten hebben al eens een aanpassing gedaan door de WCD te vervangen of een versterker in de meterkast te plaatsen rechtstreeks op de groene kabel en bovendien ook niet retour geschikt. dan gaan ze UPC bellen dat de boel niet werkt en verwachten een monteur om dit te verhelpen. de helpdesk is er om dit er uit te filteren zodat er niet onnodig een monteur heen hoeft en zo alle kosten voor UPC of de klant te besparen.
tja en dan komen de klachten want die mensen vinden nu dat er zo moeilijk gedaan wordt en men wordt niet goed geholpen door upc.
Dit verhaaltje is dus werkelijkheid en gebeurd bij 6 op de 10 klachten.
en dan is het heel makkelijk om als klant upc en zijn medewerkers leker af te branden.
want ja, je gaat toch niet vertellen dat je zelf met je poten aan de spullen van UPC hebt gezeten en een aanpassing hebt gemaakt of een goedkoop flutkabeltje in elkaar hebt gedraaid!!!!!
nee, UPC pest dan zijn klanten weg.
en dit zijn dingen die ik dagelijks van de 10 á 12 opdrachten zeker voor de helft van meemaak. geloof het of niet.
wat wel vast staat is dat het merendeel van de klanten zelf de fouten maken. daarbij doel ik voornamelijk op de storingen. klanten veroorzaken die regelmatig tot vaak zelf en verwachten dat upc dat wel ff oplost.
wat de mensen niet weten is dat upc ondersteuning van het signaal bied tot aan de inkomende kabel, dat wil zeggen de AOP (abonnee overname punt ) in de meterkast en de WCD in de meterkast. tot daar is het ten alle tijden verantwoording en kosten voor UPC. dit zijn ook de voorwaarden waaraan UPC een abonnement verbind.
echter heel veel klanten hebben al eens een aanpassing gedaan door de WCD te vervangen of een versterker in de meterkast te plaatsen rechtstreeks op de groene kabel en bovendien ook niet retour geschikt. dan gaan ze UPC bellen dat de boel niet werkt en verwachten een monteur om dit te verhelpen. de helpdesk is er om dit er uit te filteren zodat er niet onnodig een monteur heen hoeft en zo alle kosten voor UPC of de klant te besparen.
tja en dan komen de klachten want die mensen vinden nu dat er zo moeilijk gedaan wordt en men wordt niet goed geholpen door upc.
Dit verhaaltje is dus werkelijkheid en gebeurd bij 6 op de 10 klachten.
en dan is het heel makkelijk om als klant upc en zijn medewerkers leker af te branden.
want ja, je gaat toch niet vertellen dat je zelf met je poten aan de spullen van UPC hebt gezeten en een aanpassing hebt gemaakt of een goedkoop flutkabeltje in elkaar hebt gedraaid!!!!!
nee, UPC pest dan zijn klanten weg.
en dit zijn dingen die ik dagelijks van de 10 á 12 opdrachten zeker voor de helft van meemaak. geloof het of niet.
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
Als 0,1% van de klanten een klacht heeft heb je het over 2000 mensen als 10% daarvan iets op internet fora gaat schrijven heb je al 200 verhalen. Maar dat staat natuurlijk totaal niet in verhouding tot het aantal klanten waarbij het wel goed gaat. Er zijn maar heel weinig mensen die op fora gaan schrijven hoe tevreden ze zijn. Kortom: klachten op een forum als dit zegt niks over de kwaliteit van een leverancier.jor schreef:Dat is natuurlijk een dooddoener van de bovenste plank! Als een bedrijf een paar miljoen klanten heeft zijn er uiteraard veel klachten maar hoe het bedrijf daarmee omgaat is uiteindelijk terug te vinden op forums als deze.Zelf heb ik al jaren internet/digitale TV/HD DVR/bellen van UPC en de meeste tijd gaat het goed. Wel verander ik zo weinig mogelijk want ik ben nog steeds bang om iets te wijzigen waardoor er iets verkeerd gaat. Slechtste deel is en blijft de Waardeloze helpdesk waar de bellers alleen maar standaard-antwoorden worden afgescheept en je ziet dat het daar ook heel vaak fout gaan.Henri42 schreef:Ron en straks Agro:
Tellen is niet jullie sterkste punt, vlg onafhankelijke onderzoeken blijkt dat UPC de grens van 2.000.000 klanten overschreden heeft, vreemd he na jullie gejammer als ex UPC klanten, jullie kunnen nog altijd proberen bij UPC binnen te komen
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
renegade66 schreef:
Dit verhaaltje is dus werkelijkheid en gebeurd bij 6 op de 10 klachten.
en dan is het heel makkelijk om als klant upc en zijn medewerkers leker af te branden.
want ja, je gaat toch niet vertellen dat je zelf met je poten aan de spullen van UPC hebt gezeten en een aanpassing hebt gemaakt of een goedkoop flutkabeltje in elkaar hebt gedraaid!!!!!
nee, UPC pest dan zijn klanten weg.
en dit zijn dingen die ik dagelijks van de 10 á 12 opdrachten zeker voor de helft van meemaak. geloof het of niet.
tjonge wat een taal gebruik je zeg en dat voor iemand die bij UPC werkt tis gewoon allemaal onzin wat je zegt..... het ligt gewoon aan de waardeloze service van upc en niet aan de klanten, trouwens dacht dat je niet meer zou reageren
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
Goed verhaal. Hoe vaak zie je niet dat mensen een goedkoop versterkertje bij gamma halen en dan gaan klagen vanwege het slechte beeld. Een goede HF-versterker is al duurder om te maken dan die rommel die ze in de bouwmarkten verkopen.renegade66 schreef:dat is niet helemaal waar agro, upc maakt absoluut wel fouten. maar welk bedrijf doet dat nu niet?
wat wel vast staat is dat het merendeel van de klanten zelf de fouten maken. daarbij doel ik voornamelijk op de storingen. klanten veroorzaken die regelmatig tot vaak zelf en verwachten dat upc dat wel ff oplost.
wat de mensen niet weten is dat upc ondersteuning van het signaal bied tot aan de inkomende kabel, dat wil zeggen de AOP (abonnee overname punt ) in de meterkast en de WCD in de meterkast. tot daar is het ten alle tijden verantwoording en kosten voor UPC. dit zijn ook de voorwaarden waaraan UPC een abonnement verbind.
echter heel veel klanten hebben al eens een aanpassing gedaan door de WCD te vervangen of een versterker in de meterkast te plaatsen rechtstreeks op de groene kabel en bovendien ook niet retour geschikt. dan gaan ze UPC bellen dat de boel niet werkt en verwachten een monteur om dit te verhelpen. de helpdesk is er om dit er uit te filteren zodat er niet onnodig een monteur heen hoeft en zo alle kosten voor UPC of de klant te besparen.
tja en dan komen de klachten want die mensen vinden nu dat er zo moeilijk gedaan wordt en men wordt niet goed geholpen door upc.
Dit verhaaltje is dus werkelijkheid en gebeurd bij 6 op de 10 klachten.
en dan is het heel makkelijk om als klant upc en zijn medewerkers leker af te branden.
want ja, je gaat toch niet vertellen dat je zelf met je poten aan de spullen van UPC hebt gezeten en een aanpassing hebt gemaakt of een goedkoop flutkabeltje in elkaar hebt gedraaid!!!!!
nee, UPC pest dan zijn klanten weg.
en dit zijn dingen die ik dagelijks van de 10 á 12 opdrachten zeker voor de helft van meemaak. geloof het of niet.
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
Renegade66!! weer even ontopic. Jij beweert toch dat UPC je werkgever is? Ik wist niet dat deze firma failliet was?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=86344
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=86344
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
Inderdaad een heel goed verhaal maar dat gaat bij mij dus niet op. Alles is geïnstalleerd door een gecertificeerde firma die weet hoe een versterker, kabel, aansluiting eruit moet zien. De boel aflevert met een meetrapport dat de demping illustreert en alles is prima in orde. En het gaat hier niet om de beeld beleving maar om doodgewoon eens zonder uitval INTERNET te hebben.GJvdZ schreef:Goed verhaal. Hoe vaak zie je niet dat mensen een goedkoop versterkertje bij gamma halen en dan gaan klagen vanwege het slechte beeld. Een goede HF-versterker is al duurder om te maken dan die rommel die ze in de bouwmarkten verkopen.renegade66 schreef:dat is niet helemaal waar agro, upc maakt absoluut wel fouten. maar welk bedrijf doet dat nu niet?
wat wel vast staat is dat het merendeel van de klanten zelf de fouten maken. daarbij doel ik voornamelijk op de storingen. klanten veroorzaken die regelmatig tot vaak zelf en verwachten dat upc dat wel ff oplost.
wat de mensen niet weten is dat upc ondersteuning van het signaal bied tot aan de inkomende kabel, dat wil zeggen de AOP (abonnee overname punt ) in de meterkast en de WCD in de meterkast. tot daar is het ten alle tijden verantwoording en kosten voor UPC. dit zijn ook de voorwaarden waaraan UPC een abonnement verbind.
echter heel veel klanten hebben al eens een aanpassing gedaan door de WCD te vervangen of een versterker in de meterkast te plaatsen rechtstreeks op de groene kabel en bovendien ook niet retour geschikt. dan gaan ze UPC bellen dat de boel niet werkt en verwachten een monteur om dit te verhelpen. de helpdesk is er om dit er uit te filteren zodat er niet onnodig een monteur heen hoeft en zo alle kosten voor UPC of de klant te besparen.
tja en dan komen de klachten want die mensen vinden nu dat er zo moeilijk gedaan wordt en men wordt niet goed geholpen door upc.
Dit verhaaltje is dus werkelijkheid en gebeurd bij 6 op de 10 klachten.
en dan is het heel makkelijk om als klant upc en zijn medewerkers leker af te branden.
want ja, je gaat toch niet vertellen dat je zelf met je poten aan de spullen van UPC hebt gezeten en een aanpassing hebt gemaakt of een goedkoop flutkabeltje in elkaar hebt gedraaid!!!!!
nee, UPC pest dan zijn klanten weg.
en dit zijn dingen die ik dagelijks van de 10 á 12 opdrachten zeker voor de helft van meemaak. geloof het of niet.
Dat het volgens Renegade66 bij veel mensen gebeurt is leuk maar dat had niets van doen met dit topic. De "helpdesk" aldaar maakt fouten, plant verkeerd, is/was niet bereikbaar. Meneer Renegade66 ziet dat als een aanval op zijn domein. Raar want hij is monteur.
Paar keer uitgelegd, met als conclusie dat ik volgens hem een zielig mannetje ben.
Sorry hoor maar nu blijkt ook nog eens dat Renegade66 helemaal niet bij UPC werkt, hij wordt gedetacheerd via allerlei firma's die infra-techniek in hun portefeuille hebben. Is toch wezenlijk wat anders dan wat meneer neerplenst op dit forum!
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
mmichel schreef:Renegade66!! weer even ontopic. Jij beweert toch dat UPC je werkgever is? Ik wist niet dat deze firma failliet was?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=86344
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
tiptoo schreef:mmichel schreef:Renegade66!! weer even ontopic. Jij beweert toch dat UPC je werkgever is? Ik wist niet dat deze firma failliet was?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=86344
Tiptoe, je vergeet en lijntje bij te typen, knippen en plakken is je hobby ???
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
is jouw hobby verkeerd typenHenri42 schreef:
Tiptoe, je vergeet en lijntje bij te typen, knippen en plakken is je hobby ???
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
toch raar dat mensen toch alleen maar lezen wat ze willen lezen, in het andere topic wat naar voren wordt gehaald staat toch heel duidelijk dat dit mijn EX- werkgever is.
trouwens, ja ik werk voor een infrabedrijf, maar dat neemt niet weg dat ik via die werkgever(s) al 12 jaar voor UPC en andere internetproviders werk.
is dat soms verkeerd? maakt dat iemand minder geschikt?
dan het volgende, @mmichel,
een gecertificeert bedrijf wil nog niet zeggen dat ze het goed doen, wat voor splitters, versterker, kabels, connectoren zijn er gebruikt? wat waren de signaalwaardes, hoeveel ruis zat er op het signaal?
misschien kun je me dat vertellen aan de hand van dat rapport?
UPC is ook gecertificeert.
alle onderaannemers moeten ook nog eens gecertificeert zijn door de provider anders kom je er niet eens in.
Ik ben ook gecertificeert. en niet alleen door UPC. tevens heb ik ook FttH en FttO
als laatste, ik heb nooit ontkent dat er fouten gemaakt worden. en dat verhaaltje van mij is geen onzin verhaal het is de realiteit.
maar ja negativiteit van een groot bedrijf is beter te verkopen dan iets positiefs of foutje van een consument.
trouwens, ja ik werk voor een infrabedrijf, maar dat neemt niet weg dat ik via die werkgever(s) al 12 jaar voor UPC en andere internetproviders werk.
is dat soms verkeerd? maakt dat iemand minder geschikt?
dan het volgende, @mmichel,
een gecertificeert bedrijf wil nog niet zeggen dat ze het goed doen, wat voor splitters, versterker, kabels, connectoren zijn er gebruikt? wat waren de signaalwaardes, hoeveel ruis zat er op het signaal?
misschien kun je me dat vertellen aan de hand van dat rapport?
UPC is ook gecertificeert.
alle onderaannemers moeten ook nog eens gecertificeert zijn door de provider anders kom je er niet eens in.
Ik ben ook gecertificeert. en niet alleen door UPC. tevens heb ik ook FttH en FttO
als laatste, ik heb nooit ontkent dat er fouten gemaakt worden. en dat verhaaltje van mij is geen onzin verhaal het is de realiteit.
maar ja negativiteit van een groot bedrijf is beter te verkopen dan iets positiefs of foutje van een consument.
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
het is en blijft een balle bedrijf
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
ja, net als alle andere providers.
het probleem met ons nederlanders is dat we nooit eens positief kunnen zijn en allemaal kuddedieren zijn die allemaal in de richting van de minste weerstand lopen als degene die zijn gal spuwt. ook al heb je er nooit mee te maken gehad.
het probleem met ons nederlanders is dat we nooit eens positief kunnen zijn en allemaal kuddedieren zijn die allemaal in de richting van de minste weerstand lopen als degene die zijn gal spuwt. ook al heb je er nooit mee te maken gehad.
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
het probleem is dat providers denken dat ze alles mogen met geld innen doen ze niks verkeerd ...tja als mensen weg zijn nog eens proberen om te innenrenegade66 schreef:
het probleem met ons nederlanders is dat we nooit eens positief kunnen zijn en allemaal kuddedieren zijn die allemaal in de richting van de minste weerstand lopen als degene die zijn gal spuwt. ook al heb je er nooit mee te maken gehad.