Pagina 4 van 8

Re: dynafix

Geplaatst: 22 okt 2010 09:20
door MikiT
Een handige weetje wat je geld kan besparen:

Je kunt contact hebben met dynafix via:
- live chat
- call me back/now (je wordt gebeld!)

Deze twee opties kun je op dynafixsite vinden onder
"klantenservice"

Ik beiden geprobeerd en ik had echt super snel contact.
Dus dat vind ik wel een zeer goede service!

Re: dynafix

Geplaatst: 04 nov 2010 10:53
door sjekkie64
Hey John,

Na enige radio stilte moet ik Bol.com toch ff de veer geven.

Er is telefonisch contact met me op genomen door Meryem en zij heeft vanuit Bol.com mijn probleem aangehoord en actie ondernomen.

Nadat ik de telefoon had terug gestuurd heb ik van Bol.com een nieuwe telefoon mogen ontvangen.

Geweldig toch!

Bedankt voor je hulp

Gr Sjack :D

Re: dynafix

Geplaatst: 04 nov 2010 11:06
door mich24
jlthkoch schreef:
mich24 schreef:Niet gelijk Dynafix uitkafferen!

Ik heb al eerder in een topic geplaatst dat de schuld voornamelijk bij RIM ligt, die leveren amper tot niet aan Dyna!
Nou en? Vele anderen hebben al in een topic geplaatst dat Dynafix onbetrouwbaar is!

Nou en? het is kansloos om een bedrijf helemaal de grond in te stampen als men er soms niet aan kan doen.

Zo maak je bedrijven kapot,nu zal je Dynafix niet treffen,maar een kleine onderneming kan er zomaar last van hebben!

Re: dynafix

Geplaatst: 04 nov 2010 11:09
door mich24
MikiT schreef:Sinds vandaag staat er "wachten op omruil". Nu heb ik op meerdere forums gelezen dat dit een hele lange tijd kan duren (4 weken), voordat de omruil plaats vindt.Heeft dit te maken met de levertijd van blackberry aan dynafix die dan de nieuwe toestel weer terug naar de phonehouse stuurt, waar ik het kan ophalen?Het is toch logischer om me een nieuw toestel vanuit the phonehouse aan mij te geven?

Ik ben nu heel benieuwd hoelang het gaat duren en waarom en wat voor toestel ik krijg na de reparatie. Alle verhalen die ik hier lees, heeft me niet veel hoop gegeven op een goede afloop...

Nee,dat is niet logisch om vanuit the phonehouse jou direct een nieuw toestel te geven. Het is een fabrieksgarantieprobleem,en je kan natuurlijk niet verwachten dat de leverancier jou dan maar een nieuw toestel geeft,terwijl de fabrikant aan heeft gegeven je krijgt een nieuwe van ons.

Hoe lastig het ook is.

Even geduld nog..

Re: dynafix

Geplaatst: 04 nov 2010 11:35
door jlthkoch
mich24 schreef:
jlthkoch schreef:
mich24 schreef:Niet gelijk Dynafix uitkafferen!

Ik heb al eerder in een topic geplaatst dat de schuld voornamelijk bij RIM ligt, die leveren amper tot niet aan Dyna!
Nou en? Vele anderen hebben al in een topic geplaatst dat Dynafix onbetrouwbaar is!

Nou en? het is kansloos om een bedrijf helemaal de grond in te stampen als men er soms niet aan kan doen.

Zo maak je bedrijven kapot,nu zal je Dynafix niet treffen,maar een kleine onderneming kan er zomaar last van hebben!
Dynafix is het bedrijf dat bij herhaling bewust verkeerde "diagnoses" stelt. Daar kan (alleen) Dynafix wat aan doen. Als de negatieve berichtgevingen over Dynafix aanhouden zullen zij daar uiteraard wel degelijk de gevolgen van ondervinden en terecht.

Re: dynafix

Geplaatst: 07 nov 2010 22:43
door adriaan2
mijn ervaring HTC/ Dynafix
Zaterdag 06.11.2010 mijn HTC HD2 retour ontvangen.
Teleurstellend! na de tweede reparatie helemaal geen beeld meer!
Mensen bij DYNAFIX lezen de bijlagen niet, controleren het toestel niet voor het verzenden,lossen het probleem niet op maar creëren er een probleem bij.
Het verhaal
Vanaf dag 1 roze vlek op gemaakte foto’s, wacht op ROM upgrade.
Voer ROM upgrade uit, helpt niets, dan maar insturen voor reparatie.
Verhaal in NL en Engels uitgelegd inclusief foto’s met roze vlek als bijlage meegestuurd.
Board swap gedaan – camera probleem is niet verholpen. Weer emailen, ja nu wordt er extra aandacht geschonken aan deze reparatie zegt men bij Dynafix.
Weer inzenden voor de 2e keer. Weer board swap uitgevoerd. Waarom?
Beeld zwabbert alle kanten op, je kan niet inloggen. Accu /simkaart etc. heb ik 3x verwijderd en opnieuw geprobeerd- geen resultaat.
Ruim 4 weken je toestel van 500,00 EUR kwijt, 5 emails, bellen en nog geen fatsoenlijk resultaat. Ik zeg het vertrouwen op in dit repair centrum Ik ga een klacht indienen bij Vodafone over deze werkwijze.

Re: dynafix

Geplaatst: 07 nov 2010 23:12
door lucien1980
Volgens mij werkt mich24 bij Dynafix, hij heeft de gewoonte het bedrijf op te hemelen...

Re: dynafix

Geplaatst: 08 nov 2010 12:53
door Roytheslayer
Trieste opmerking
Als je inderdaad al zijn posts gelezen had, dan had je kunnen concluderen dat hij in een winkel werkt.
En van daaruit dus regelmatig met dynafix te maken heeft en dus uit ervaring weet dat het niet altijd slecht gaat.
Alleen lees je de succesverhalen niet op dit forum.

Re: dynafix

Geplaatst: 08 nov 2010 15:30
door mich24
lucien1980 schreef:Volgens mij werkt mich24 bij Dynafix, hij heeft de gewoonte het bedrijf op te hemelen...

Leuk om al mijn berichten zo te lezen :roll: :wink:

maar ik werk inmiddels bij Dynafix,KPN, Vodafone en ga zo nog maar ff door...

En nee, ik hemel bedrijven niet altijd maar op, ik vind het alleen erg vervelend als mensen zo maar 1 2 3 van oplichting spreken, en daar zeg ik wat van.
En als je nou eens goed leest,wat je niet gedaan hebt, kan je zien dat ik ook wel eens negatief ben!

Dus Lucien beste jongen,meneer,zeikerd, hoe ik je ook mag noemen,
Je hebt al je eigen topic waar ik op je heb gereageerd.
Je bereikt er toch niks mee, believe me!!

Re: dynafix

Geplaatst: 08 nov 2010 21:17
door ronnn
Hoihoi,

Dynafix, ik heb zojuist een berichte bij telefonie-nokia geplaatst. Ik heb mijn nokia n97 al 5x terug gestuurd. super slechte service en wat doe je eraan!? Geen internet, geen sat. verbinding, vastlopen. Of gewoon je telefoon niet meer aan krijgen, inlog scherm komt niet! Een zeer irritante piep als je net een gesprek heb aangenomen, zo erg dat je op moet hangen, je verstaat echt niets. Goed voor zakelijke klanten!!
5 maal terugsturen op eigen kosten, 5 maal je toestel 2-3weken kwijt, 5 maal alles opnieuw instellen. enkele malen alles kwijt, telefoonnummers, afspraken,enz. Het vraagt heel veel van je, maar ook als je netjes blijft, krijg je met een smoes je oude toestel(gerepareerd weer terug). Dynafix laat het "fix" maar weg wat mij betreft. Als er iets gefixed word is het niet de zakelijke relatie(klant-leverancier),niet de telefoon, waarschijnlijk de eigen portomonee.
Wat doe je eraan, je zit vast aan een abonnement met dit toestel. Als iemand de oplossing heeft hoor ik het graag...misschien een nieuw onderwerp voor radar?

Re: dynafix

Geplaatst: 26 nov 2010 21:57
door patrick_breezer
Beste Dynafix

Zaak 1

Ben vandaag voor de 5 de keer mijn nokia N97mini wezen ophalen bij optie1 in Tegelen
Phoe wordt er zo moe van en dan ook elke keer ongeveer 2 weken wachten,dik 10 weken!!!
Wat bleek het was GEEN nieuw toestel!!!!!
Een 2de hands toestel waar het display van krom is als een banaan een 2 de hands achterklepje.
Ik heb voor reparatie van het toestel contact gehad met een van jullie medewerker ook de meneer van de winkel optie 1 in Tegelen.
Daarbij is ons medegedeeld en ook Nokia is daar van op de hoogte dat ik een nieuw toestel zou krijgen.
Ik eis daarom ook van jullie dat ik een nieuw toestel in de doos van julie ga krijgen.
Is dat niet het geval dat ga ik verder stappen onder nemen en ga ook contact opnemen met nokia.
Ik heb de oude spullen van de oude kapotte nokia N97 mini ook weggegooit omdat jullie medewerker tegen ons zei dat ik een geheel nieuw toestel krijg.
Waarom jullie dit niet voor elkaar krijgen is mij echt een raadsel.
Toestel komt nu alweer voor de 6 X terug dat wordt 29 november door winkel optie 1 in tegelen opgestuurd naar jullie Dynafix.
Ik geef nu ook jullie de laatste kans om dit op een fasoenlijke manier op te lossen met mij,en geef jullie tot en met 3 dec 2010 de tijd
om contact op te nemen met mij.
Verdere stappen zullen volgen indien daar GEEN gehoor aan wordt gegeven.
Zoals aangegeven in deze email kunnen jullie mij het NIEUWE toestel N97 Mini in een originele doos naar mijn eigen adres sturen.

Zaak 2

Nokia 8800 carbon ingeleverd bij Vodafone shop in Venlo
Na 3 bij jullie geweest te zijn blijkt toestel niet in orde te zijn.
Ik hem van Vodafone op 25-11-2010 een sms gekregen van ik een nieuwe nokia 8800 carbon krijg thuis gestuurt.
En wat blijkt op 26-11-2010 om 16.45 uur staat de postbode voor de deur met een pakketje van Dynafix.
Helaas moet ik concluderen dat er een verkeerd toestel in zit en dat is de nokia 8800 black.
Ik heb een nokia 8800 carbon ingeleverd en wil die ook terug.
Ik heb een duur abonnement afgesloten bij Vodafone en heb bijna 550 Euro bij moeten betalen.
Dus ga ik NIET akkoord met deze omruiling!!!!
Ik heb ook tevens Vodafone gebeld om dit te melden.
Natuurlijk weet ik niet of het aan jullie ligt of dat vodafone een fout gemaakt heeft.
Uw kunt zich natuurlijk voorstellen hoe ik me voel.
2 dure telefoon van nokia en alleen maar pech pech pech met die toestellen.
Daarom hamer ik erop dat beide zaken tot een goed einde moeten komen,want ik ga maandag 29-11-2010 mijn rechtbijstand verzekering in de armen slaan.
En ik wil uw nog mededelen dat de doos van de nokia 8800 black zeer vochtig/koud was,toestel zat onder het condens.
Ook dat vind ik niet normaal vooral dat er dan gezegt wordt als er problemen met een toestel zijn er zit condens in.
En een koper het raar vind condens omdat hij/zij toestel in zak of handtas hebt.

Re: dynafix

Geplaatst: 27 nov 2010 10:19
door Roytheslayer
Denk dat je wat betreft de 8800 carbon arte pech gaat hebben.
Voor zover ik weet is dat toestel niet meer leverbaar.

Re: dynafix

Geplaatst: 27 nov 2010 15:56
door SaritaX
Na een update deed bij mijn HTC Wildfire de wifi functie het niet meer. Na wat googlen kwam ik erachter dat ik niet de enige met dit probleem was. Toch zei HTC eerst dat ze hier niks vanaf wisten. Uiteindelijk gaven ze het wel toe en werd ik gebeld door iemand van HTC dat de telefoon de volgende opgehaald zou worden en naar Dynafix zou gaan. Dit is gebeurd en na ongeveer 3 weken werd mijn telefoon gerepareerd weer thuisbezorgd.

Ik heb zelf geen rechtstreeks gehad met Dynafix, dit ging allemaal via HTC (erg snel trouwens).

Het enige wat wel minder was is dat ik op de telefoon buitenlandse software had staan en dat er na de reparatie de Nederlandse software op stond, inclusief Vodafone logo, Vodafone updates, Vodafone shop etc terwijl ik helemaal geen vodafone heb.

Re: dynafix

Geplaatst: 27 nov 2010 16:36
door mich24
jlthkoch schreef:
Dynafix is het bedrijf dat bij herhaling bewust verkeerde "diagnoses" stelt. Daar kan (alleen) Dynafix wat aan doen..
Onzin!

Re: dynafix

Geplaatst: 29 nov 2010 15:57
door robb1
De defecten aan mijn HTC touch pro 2 op woensdag de 24 gemeld aan HTC. Werd goed te woord gestaan en er werd meteen een afspraak gemaakt voor het oppikken van mijn telefoon.

Zo gezegd zo gedaan, koerier stond keurig netjes op tijd aan de deur. Kreeg ook een kaartje van het bedrijf waarvoor hij werkte; Dynalogic.

Zoals ik ben, meteen even gegoogled en zo bij Dynafix en dit forum uitgekomen.

Wat een verhalen zeg, toen ik deze topic las baalde ik goed hard van waar ik aan begonnen was...

Ik ben helemaal geen forum 'gang-er' maar wilde jullie - gezien ook mijn to-be ervaring met Dynafix - toch wel even op de hoogte stellen en daarom maar lid geworden.

Ik moet jullie zeggen dat ik tot op heden nog niets negatiefs heb op kunnen merken... Alles verloopt keurig netjes volgens plan en kan online precies alles volgen. As we speak wordt mijn telefoon dus ontleed.

Order - Volledig ingevoerd 24-11-2010 13:17:44
Order - Bevestigd 24-11-2010 13:17:45
Transport - Product succesvol afgehaald 26-11-2010 8:14:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 29-11-2010 4:48:41
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 29-11-2010 4:48:42
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 29-11-2010 13:59:54
Reparatie repair center - In behandeling 29-11-2010 15:30:47



In eerste instantie wist ik niet met welke gegevens ik de status van mijn reparatie kon volgen. Ik dynafix gemaild, en aan de hand van het IMEI dat ik hun mailde, perfect de link en gegevens gekregen voor het volgen van de status.

Vervolgens gemaild dat er een fout stond in de 'fout-beschrijving', dit is door HTC niet goed ingeklopt wss.

Daarop keurig de mail gekregen: "Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas kan ik dat in de voor u zichtbare gegevens niet wijzigen. Echter heb ik een aantekening gemaakt in uw dossier met hoge prioriteit met de juiste klachtomschrijving. De monteurs zullen deze klachtomschrijving zien en uw toestel juist repareren."


Met andere woorden; tot op heden nog geen lof voor Dynafix, maar zeker ook geen vervelende ervaringen... Wilde ik toch even mededelen...


Status 29-11-2010 - 15:59 http://i56.tinypic.com/2uy69zr.jpg

Re: dynafix

Geplaatst: 29 nov 2010 16:16
door jlthkoch
mich24 schreef:
jlthkoch schreef:
Dynafix is het bedrijf dat bij herhaling bewust verkeerde "diagnoses" stelt. Daar kan (alleen) Dynafix wat aan doen..
Onzin!
Dynafix zal zelf moeten zorgen dat er goede diagnoses worden gesteld, wie anders?

Re: dynafix

Geplaatst: 30 nov 2010 12:10
door robb1
Het wordt spannend..

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 24-11-2010 13:17:44
Order - Bevestigd 24-11-2010 13:17:45
Transport - Product succesvol afgehaald 26-11-2010 8:14:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 29-11-2010 4:48:41
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 29-11-2010 4:48:42
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 29-11-2010 13:59:54
Reparatie repair center - In behandeling 29-11-2010 15:30:47
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 30-11-2010 11:32:30
Reparatie repair center - Voltooid 30-11-2010 11:32:30



We gaan 't meemaken of 't daadwerkelijk is opgelost; keep you posted :)

Re: dynafix

Geplaatst: 10 dec 2010 14:15
door Chantal90
WAAARROOMM lees ik deze berichten pas nadát ik m'n telefoon heb opgestuurd.. ik ben erg benieuwd wat ze met mijn telefoon gaan uithalen (ik denk dat jullie wel begrijpen, dat ik hem anders noooit had opgestuurd!!)

Ik google gewoon Dynafix omdat ik gebruik wilde maken van hun track and trace service, en ik zie gewoon direct tientallen sites, pagina's vol met klachten klachten klachten over dit, schijnbaar, k*t bedrijf.. Lekker dan..

Ben echt al uren aan het lezen en sommige dingen zijn gewoon te belachelijk voor woorden.. er is bijv. niets of weinig aan dit hele probleem omdat dynafix en solid vision 'alleen heersers' zijn op dit gebied van electronicareparaties...? Mooi dan.. Echt..

Ik durf nu al een gokje te wagen dat ik hem terug krijg met waterschade...
Overigens nu al 11 dagen status; wacht op onderdelen..

we wachten maar aff!

Re: dynafix

Geplaatst: 10 dec 2010 14:30
door Chantal90
Er bestaat ook gewoon een hyves van dit bedrijf.. blijkbaar allemaal mensen die het daar naar hun zin hebben?!
en wat voor mensen daar ook werken zeg...

Re: dynafix

Geplaatst: 10 dec 2010 15:28
door Roytheslayer
Als ze aan het wachten zijn op onderdelen hoef je niet bang te zijn voor waterschade.
Bij waterschade doen ze er niks aan en hoeven er dus ook geen onderdelen besteld te worden