LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ben Hanssen

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Ben Hanssen »

Als diegene, die gewerkt hebben bij het NCFSA/Hamburg-Mannheimer nou eens net zoveel tijd hadden gestoken in het werk DOEN, dan hun tijd te verspillen in dit forum, hadden ze er nu zeker anders over gedacht. Er is niks mis met de maatschappij, het NCFSA of het product. Een prachtige kans voor mensen die willen WERKEN, bouwen aan een carrierre maar daar vaak nooit de mogelijkheid voor hebben gekregen. Ik kreeg de kans en heb hem met beide handen aangegrepen. Hard gewerkt en bereikte in anderhalf jaar iets, wat ik vroeger nooit gedacht had ooit te bereiken. En of ik er goed aan heb gedaan om wat minder te slapen, wat minder thuis te zijn etc.? Ja hoor, want vandaag kreeg ik, overigens geheel onterecht en niets met mijn werkzaamheden bij HM te maken, ontslag van mijn werkgever. 18 jaar dienstverband en terug bij af! Nee dan maar zelfstandig. Zelf mijn tijd indelen. Een perfect samaenspel tussen privé en werk. Een goed inkomen, wat wil een mens nog meer? Thuis zitten en veel geld krijgen terwijl je druk bezig bent met je PC of achter de TV: GET A LIFE. Indien er nog mensen zijn die willen WERKEN (regio Zuid-Limburg) en echt geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden i.p.v. de problemen, stuur dan maar een mailtje. Spijt krijg je als je niet de tijd neemt om de informatie eens aan te horen en op voorhand je al laat lijden (nee, geen spelfout) door vooroordelen. Groetjes, Ben.

Ben Hanssen

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Ben Hanssen »

Als diegene, die gewerkt hebben bij het NCFSA/Hamburg-Mannheimer nou eens net zoveel tijd hadden gestoken in het werk DOEN, dan hun tijd te verspillen in dit forum, hadden ze er nu zeker anders over gedacht. Er is niks mis met de maatschappij, het NCFSA of het product. Een prachtige kans voor mensen die willen WERKEN, bouwen aan een carrierre maar daar vaak nooit de mogelijkheid voor hebben gekregen. Ik kreeg de kans en heb hem met beide handen aangegrepen. Hard gewerkt en bereikte in anderhalf jaar iets, wat ik vroeger nooit gedacht had ooit te bereiken. En of ik er goed aan heb gedaan om wat minder te slapen, wat minder thuis te zijn etc.? Ja hoor, want vandaag kreeg ik, overigens geheel onterecht en niets met mijn werkzaamheden bij HM te maken, ontslag van mijn werkgever. 18 jaar dienstverband en terug bij af! Nee dan maar zelfstandig. Zelf mijn tijd indelen. Een perfect samaenspel tussen privé en werk. Een goed inkomen, wat wil een mens nog meer? Thuis zitten en veel geld krijgen terwijl je druk bezig bent met je PC of achter de TV: GET A LIFE. Indien er nog mensen zijn die willen WERKEN (regio Zuid-Limburg) en echt geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden i.p.v. de problemen, stuur dan maar een mailtje. Spijt krijg je als je niet de tijd neemt om de informatie eens aan te horen en op voorhand je al laat lijden (nee, geen spelfout) door vooroordelen. Groetjes, Ben.

Medewerker

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Medewerker »

Meisje,

Je hebt het over 2001 !!! Hallo wake up!!! We zitten in 2004. In 2001 was hamburg mannheimer 3,5 jaar op de nederlandse markt! De concurrentie heeft er toen alles aan gedaan hm onderuit te halen door eens flink onder de gordel te steken! Dat onder de gordel steken is ze gelukt! Beat them was de slogan! Maar Hamburg Mannaheimer heeft teruggeslagen!! Zefls adviseurs van ING waren argwanend! Beat them Beat them! Maar dat is ze niet gelukt!

If you can't beat them, join them! En dat is het grote verschil!

Mensen kom eens met feiten van deze tijd! Uit ervaring weet ik ook dat de meeste op dit forum mislukte medewerkers zijn geweest zijn gewoonweg geen succes hebben behaald! Die horen idd neit bij HM thuis maar op een mislukt forum zoals deze.

De feiten zijn gewoon heel simpel: het product is de beste!
en de carriere kansen zijn er meer dan geweldig!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

herhaling is de kracht van de boodschap, maar verder...??!

Ben Hanssen

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Ben Hanssen »

Tja, dan neem ik de moeite mijn verhaal te doen en de mogelijkheid voor mensen, die aan een nieuwe uitdaging toe zijn mij te laten mailen, komt maijn adres niet mee :oops: . Nou dan nog even kort. Zijn er in de regio Zuid-Limburg nog mensen, die naast hun huidige baan nog wat extra's willen, of gewoonweg toe zijn aan een nieuwe carrière mail dan naar [email protected]
:idea: LET WEL ik kijk uit naar mensen die willen WERKEN, doeners en geen afwachters.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Feit is dat al die geweldige halleluja-verhalen hier van mensen komen die voor HM werken.

Feit is ook dat HM zich nog steeds (dus volgens Medewerker al sinds 1998) niet aan de Nederlandse wetgeving houd en zich ook niet in Nederland wenst in te schrijven.
Er is een heel goede reden voor dat verzekeringen niet aan deur of op zgn. party's verkocht mogen worden.

Wat mij betreft valt HM in hetzelfde rijtje als die andere oplichtersbende de Verenigde Verzekeringsmijen van America.
Het zou me niets verbazen dat deze bedrijven iets met elkaar te maken hebben.

Maar joh, zoals ik al zei: het kaf zal van het koren gescheiden worden en dat zal dit jaar nog gebeuren. Wat dat betreft brengt de WFD toch nog positieve zaken met zich mee voor het opkrikken van het imago van de verzekeringsbranche.

Want HM ontspringt de dans echt niet. En de mensen die voor HM werken al helemaal niet.

jongenmetrooieharen

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jongenmetrooieharen »

We hebben al 1 ding met elkaar gemeen. We hebben allebei rooie haren! Nog een feit is dat ik erg succesvol ben bij Hamburg Mannheimer en jij niet.

Ik zit nu ongeveer 5 jaar bij deze meer dan geweldige organisatie. Hamburg Mannheimer staat ingeschreven bij de SER en staat net zoals alle andere maatschappijen onde staatscontrole!

Ik weet niet of je het weet, maar Hamburg Mannheimer heeft al ruim meer dan 9 miljoen trouwe tevreden spaarklanten. Ik weet niet voor welk maatschappijtje jij werkt maar we zijn en blijven de grootste in nederland. En met leugens zoals deze kom je echt niet ver. Kom eens met feiten! Kom eens met een bedrijf wat een beter pruduct heeft. Laat eens resultaten zijn van een bedrijf die sterker is dan elke andere levensverzekeraar in NL.

Succes met je zoektocht!

dik trom 55

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door dik trom 55 »

Beste mensen,

Ik heb in Duitsland gewoond en toen bij de HM een verzekering afgesloten voor de periode van 25 jaar. Ik ben 7 dagen geleden aan het laatste jaar van betalen begonnen.
Een zak met duiten staat er dus aan te komen (gegarandeerd)

Elke levensverzekeringsmaatschappij heeft z'n voor en tegens. Ze willen wel allemaal van jou het beste: je geld.
Aan de andere kant moet je ook vertrouwen hebben in een maatschappij, die al jaren succesvol op de markt aanwezig is. :lol:

Spirit

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Spirit »

Hamburg Mannheimer strooit met SER-inschrijvingen en zaait faillissementen

Er is grote trammelant binnen de verkooporganisatie van Hamburg Mannheimer. Wanneer de Belgische directie niet snel met behoorlijke oplossingen komt, stort de verkooppiramide als een plumpudding in elkaar. Want, dat inderdaad sprake is van een piramide, staat voor ons als een paal boven water. Evenals het feit, dat assurantiediploma's aan op verzekeringsterrein ongeschoolden worden 'geleend' om daarmee een SER-inschrijving te kunnen krijgen.

Het is bepaald niet zonder gevaar om een plaats te verwerven binnen de verkooporganisatie van Hamburg Mannheimer. Wie start als juniorverkoper van servicepakketten kan de zon nog zien gloren. Voor ieder pakket ontvangt hij een lekker bedrag en datzelfde geldt voor zijn begeleider, de zogenaamde senior. Zo'n pakket is niet veel meer dan een lead naar de Belgische polis, het op deze plaats al meerdere malen besproken Zekerheidsplan. Wordt zo'n polis inderdaad afgesloten, dan is het opnieuw kassa voor de verkoper. Zijn honorering wordt uitgedrukt in 'eenheden', die gerelateerd zijn aan premie x duur. Maar ook degenen die hoger in de piramide zitten, worden beloond. Zij zijn de consulenten en algemeen consulenten, die groeien naar de niveaus drie tot en met zes. Er is één Nummer Zes: een groot-bv-bezitter in Noord Brabant. Nummers Vijf kennen we (nog) niet. Wel weten we dat, naast een paar door de maatschappij geparachuteerde kantoren, zeven mensen op eigen kracht zijn doorgedrongen tot het vierde niveau. Alle zeven verkeren inmiddels in grote financiële problemen. Zij dienen namelijk meer aan vooruit ontvangen provisie terug te betalen, dan ze ooit hebben ontvangen.

Dromen aan diggelen
"Wat is je droom?", is een standaardvraag aan aspirant-piramidebeklimmers. "Een eigen huis? Geen probleem bij ons. Het enige dat je hoeft te doen is voldoende 'adviseurs' onder je te krijgen, die genoeg servicepakketten verkopen. De eenheden volgen vanzelf, en je ontvangt via elke transactie weer geld." Het klinkt mooi, maar het is natuurlijk te mooi om waar te zijn. We hebben al meermalen duidelijk gemaakt dat de polissen op onverantwoorde wijze worden verkocht. Dat leidt ertoe dat het royement bijzonder hoog is. Dat heeft men in België goed voorzien en de maatschappij heeft zich tegen dit fenomeen aardig ingedekt. En wel door het risico van het royement te leggen op de verkooporganisatie, zeg maar vanaf niveau drie in de piramide. Zij ontvangen commissie voor iedere afgesloten verzekering. Twintig procent van het bedrag wordt ingehouden en gestort in de 'stornoreserve'. Wordt de polis door verzekerde geroyeerd of vindt geen premiebetaling meer plaats, dan ontvangen de consulenten een 'stornofactuur'. Het bedrag dat daarop vermeld staat is hoger dan de ontvangen commissie, want zij dienen ook de wat we gemakshalve tipgelden van de junior en senior zullen noemen, te retourneren. De schulden die deze consulenten aan de Belgische maatschappij hebben, liegen er dan ook niet om. Het geld dat in de 'stornoreserve' is gestort, vormt slechts een druppel op de gloeiende plaat.

Voor zover we weten is er onder zeven Nummer Vier-consulenten geen enkele die níet in de financiële problemen is geraakt. Ook in de Nummer Drie-categorie is sprake van schrijnende gevallen. Wie al een droomhuis heeft gekocht, heeft dat inmiddels moeten ontruimen.

Organisatie opschonen
Er is Hamburg Mannheimer veel aan gelegen een op het oog marktconforme organisatie in Nederland op te bouwen. Inmiddels is duidelijk dat enig pleisterwerk daarvoor ruim onvoldoende is. Toch is men daarmee begonnen en lijkt het daardoor allemaal alleen maar erger te maken. Zoals bekend is de strategie toegespitst op netwerkmarketing. Evenzeer is bekend is dat de meest hechte groepen veelal onder de allochtone bevolking zijn te vinden. Hamburg Mannheimer heeft er daarom alles aan gedaan, daar de nodige ingangen te krijgen. Natuurlijk is het wat makkelijker mensen te werven met mooie verhalen, die minder weten hoe onze verzekeringswereld in elkaar steekt. De maatschappij heeft dan ook succes kunnen boeken bij de allochtone gemeenschappen, waar dikwijls een groot onderling vertrouwen heerst. Actie één bij de opschoning: het afbouwen van het allochtone deel in de piramide. Een vorm van discriminatie wordt daarbij niet geschuwd: "Je mag alleen een landgenoot werven, wanneer je tegelijkertijd een Nederlander aanbrengt", kreeg een Nederlander te horen wiens ouders elders geboren zijn.

SER-inschrijving
Actie twee in de opschoning: wie de Nummer Drie-status bereikt, ontvangt commissie. Deze beloning riekt verdacht naar provisie. Daarom moeten deze consulenten een bedrijf, doorgaans een vennootschap onder firma, oprichten en die laten inschrijven in het Handelsregister. Verder dienen zij te beschikken over een SER-inschrijving. Ze moeten dus een assurantiediploma gaan halen? Nee, dat wordt ze bespaard. De organisatie blijkt te beschikken over een arsenaal van B diplomabezitters die graag als feitelijk leider van de vers opgerichte vennootschap willen optreden. Zo zijn er inmiddels ruim honderd Hamburg Mannheimer-consulenten actief die op deze wijze zijn ingeschreven in het Wabb-register van de SER!

Royementen
Er is nog een reden waarom deze consulenten met een inschrijving zijn verblijd. Hamburg Mannheimer laat zich erop voor staan dat servicepakketten weliswaar door iedereen verkocht mogen worden die een basisopleiding HM-marketing heeft gevolgd, maar dat de verzekeringen door een SER-ingeschreven tussenpersoon worden geadviseerd. Het komt nogal eens voor dat zo'n adviseur zijn taak als volbracht beschouwt wanneer de polis is uitgereikt. We vinden dat ook niet zo gek, omdat van portefeuillerecht geen sprake is. Krijgt de Belgische maatschappij van een verzekerde erg veel klachten, dan is het makkelijk het dossier naar Nederland te transporteren, ook wanneer de oorspronkelijke adviseur zich heeft teruggetrokken. In dat geval wordt een nieuwe 'agent' op de bescheiden genoemd, en dat is de inmiddels met een inschrijving getooide consulent. Krijgt die consulent teveel probleemgevallen op het bord, dan is die zelf ook rijp voor royement. Bij zo'n polis is namelijk veelal een 'KD-dossier' gevoegd. Een afkorting die aangeeft dat er geen premiegelden meer binnenkomen. De verantwoordelijke consulent kent de verzekerde niet, doorgaans de pakketverkoper ook niet en heeft geen zeggenschap over de verkopend adviseur. Het enige dat voor die consulent wel duidelijk is, is de groeiende debetstand in de rekening-courant. Een stand die de maatschappij wel eens wil bevriezen, maar dan onder de voorwaarde dat men de piramide niet verlaat.

Extra probleem voor deze consulenten: niet alleen de verzekerden, ook zij zijn gecontracteerd krachtens Belgisch recht. Een probleem dat zij proberen te ondervangen door de krachten te bundelen.

Het ziet er naar uit, dat de verkooporganisatie van Hamburg Mannheimer van binnenuit wordt opgeblazen.
Het laatste woord over de maatschappij is dus nog niet gezegd en ook nog niet geschreven.

spirit

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door spirit »

Hamburg-Mannheimer reageert in persbericht

Letterlijke weergave persbericht:
Geldermalsen/Brussel, 16 februari 2001.
Reactie op artikel Polis party's in het Verzekeringsblad van 8 februari 2001.
Weerwoord Hamburg-Mannheimer op aanval J. Aiken

"Twee weken geleden schreef Jan Aiken in negatieve zin over verkoopmethoden waarvan Hamburg-Mannheimer zich zou bedienen.

Wij betreuren het dat Aiken zich niet goed heeft geïnformeerd en daardoor conclusies trekt die onjuist zijn. Wij gunnen Aiken zijn eigen mening maar kunnen niet toestaan dat feiten onjuist worden weergegeven. Hamburg-Mannheimer Consulting heeft op de Nederlandse markt nooit gewerkt via een piramide-organisatie of colporteurs.
De mening van Aiken dat de verkoopmethoden van Hamburg-Mannheimer zwaar onder de maat zouden zijn en zouden indruisen tegen de (geest van de) Wabb wordt niet gedeeld door de SER of de Economische Controle Dienst. Deze verkoopmethoden zijn uitvoerig besproken met zowel de SER als de Economische Controle Dienst.
Aiken suggereert dat Hamburg-Mannheimer polisparty's zou organiseren. Dit is onjuist. De verkoop van een servicepakket verloopt via een persoonlijk gesprek tussen een adviseur van het NCFSA - het Nederlands Centrum voor Fiscaal en Sociaal Advies - en een potentiële klant. Het druist tegen de werkwijze van het NCFSA en van Hamburg-Mannheimer Consulting in dat er polisparty's georganiseerd zouden worden. Ook in het door hem genoemde voorbeeld is hiervan geen sprake.
Overigens is reeds vanaf 1997, toen het NCFSA werd opgericht, de verkoopstrategie van Hamburg-Mannheimer ongewijzigd. De freelance medewerkers van het NCFSA verkopen uitsluitend servicepakketten. Het is hen niet toegestaan om verzekeringsproducten te verkopen. Van ongenode polisverkopers is dan ook geen sprake.
Het NCFSA heeft overeenkomsten met ca. 500 freelance adviseurs. Het merendeel mannen. Slechts 25% van de adviseurs is vrouw. Aiken beweert dat deze mensen (hij gaat er van uit dat alle adviseurs vrouwen zijn) slechts aan twee eisen dienen te voldoen: een dagdeeltje opleiding volgen en een vriendinnenkring. Deze bewering is volstrekt uit de lucht gegrepen. Hoe hij dit heeft vernomen, is Hamburg-Mannheimer onbekend.

Voordat een adviseur een overeenkomst met het NCFSA mag aangaan, dient hij te voldoen aan de volgende eisen:

tenminste in het bezit zijn van een MAVO-diploma of gelijkwaardig diploma;
tenminste 23 jaar oud zijn;
het volgen van alle opleidingen, die verplicht gesteld zijn door het NCFSA. Deze opleidingen worden verzorgd door het opleidingsinstituut IVKA. Deze bestaan onder meer uit een meerdaagse Basisseminar en een initiatie-opleiding. Deze opleiding wordt afgesloten met een examen. Indien een adviseur niet voor dit examen slaagt (in maximaal twee pogingen) wordt de overeenkomst met het NCFSA onherroepelijk verbroken. Ook de op de initiatie-opleiding volgende vervolgopleiding met het bijbehorende examen zijn verplicht gesteld voor alle adviseurs. Dit op straffe van onherroepelijke uitschrijving bij het NCFSA.

Aiken schrijft dat indien iemand lid wordt van het NCFSA (hetgeen niet mogelijk is!) hij of zij met één handtekening van alle verplichtingen verlost is. Zoals reeds is aangegeven, houden de adviseurs van het NCFSA zich niet bezig met het verkopen van verzekeringen. Zij verkopen uitsluitend een servicepakket. Onderdeel van dit pakket is de gratis hulp bij het invullen van de belastingaangifte. Inderdaad, gratis en niet bijna gratis, zoals hij stelt in zijn artikel.
De heer P. van Geldorp, een voor Hamburg-Mannheimer optredende assurantie tussenpersoon, wordt in het artikel van de heer Aiken afgeschilderd als een charlatan, tegen welke visie wij krachtig stelling willen nemen. De heer P. van Geldorp beschikt over alle benodigde diploma's en papieren, waaronder een persoonlijke SER-inschrijving. Inderdaad heeft hij een standaardbrief bij zich waarmee klanten, indien zij dit wensen, een lopende polis kunnen afkopen of premievrij maken.
Dergelijke standaardbrieven zijn in de Nederlandse verzekeringsmarkt gebruikelijk. De in Nederland opererende verzekeringsmaatschappijen hebben gewoonlijk een kant-en-klare voorgedrukte kaart waarop de klant alleen nog een handtekening hoeft te zetten om van een bestaande polis af te komen. Het feit dat één van de Nederlandse agentschappen optredend voor Hamburg-Mannheimer eenzelfde service verleent, bewijst niets anders dan dat hij zich aanpast aan de Nederlandse gebruiken en gewoonten. Voor de heer van Geldorp overigens geen probleem. Hij is namelijk Nederlander.

Van een 'spoor van kapitaalvernietiging' is evenmin sprake. Uitsluitend in situaties waarin dit voor de klant gewenst is, adviseren tussenpersonen polissen premievrij te maken of af te kopen. Dus als dit gebeurt, dan is dat uitsluitend in het belang van en in overleg met de klant. Het blijft de klant die beslist of hij al dan niet een polis wil stopzetten.
In het programma Kassa! bleek Aiken zich te hebben gebaseerd op informatie van horen zeggen. Aiken: 'Ik heb gehoord dat ….'. Wij betreuren het dat Aiken zich voorafgaand aan het schrijven van zijn artikel niet tot ons heeft gewend om zijn informatie te controleren. Niemand hoeft zich zorgen te maken over de verkoopmethoden en de produkten van Hamburg-Mannheimer. Degenen hierover vragen hebben verwijzen wij graag naar het gratis nummer van Hamburg-Mannheimer in Nederland: 0800 - 4 266 266.

Drs. E. Keizer, Adjunct-directeur Hamburg-Mannheimer Consulting N.V."

(Het Verzekeringsblad, 8 maart 2001)

spirit

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door spirit »

Mijn excuses voor de bovenstaande 2 artikelen. Helaas kan ik niet met feiten van deze tijd komen maar oude roddelverhalen om dot forum eens lekker te verzieken!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Excuus aanvaardt EchteMeisje.

Roelof[[email protected]]

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Roelof[[email protected]] »

Voor diegenen die dit interessant vinden: kopie van emailverkeer.
Voorbeeld van manier waarop nieuwe medewerkers worden gepaaid.
Langs deze weg wordt ik frequent benaderd door o.a. Hamburg Mannheimer, maar evenzo door Wellnes International, Euphony & andere exoten. Verkoop is een number-game, net als het vinden van idioten die het voor je doen.
Trap er niet in !


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: DATS Consulting [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 7 januari 2004 20:55
Aan: Roel
Onderwerp: Re: Aanbod samenwerking

Kan zijn, het aanbod is éénmalig, ik wens u suc-6 met uw zoektocht.


----- Original Message -----
From: Roel
To: 'DATS Consulting'
Sent: Wednesday, January 07, 2004 4:16 PM
Subject: RE: Aanbod samenwerking

Te vaag.
Roel


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: DATS Consulting [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 7 januari 2004 11:20
Aan: Roel
Onderwerp: Aanbod samenwerking

Geachte Roel,
Enige tijd geleden heb ik Uw CV van het internet gedownload.
Hamburg-Mannheimer is een grote Europese financiele dienstverlener. Sterk groeiend. In het kader van deze groei heb ik een carrièrekans voor de juiste kandidaat.
De openstaande functies zijn adviseur of assurantiedeskundige of verkoopmanager.
Momenteel biedt Hamburg-Mannheimer deze kans aan in bijberoep, dus de juiste kandidaat start naast zijn huidige baan.
Indien U open staat voor een vrijblijvend gesprek voor U maar ook voor mij, stuur dan een email met Uw motivatie (en vergeet Uw telefoonnummer niet te vermelden) naar ******@12move.nl t.a.v. de heer ********
Wat verwachten wij van U?
U bezit een flinke dosis inzet, een grenzeloos enthousiasme en bent in het bezit van auto en rijbewijs.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Meneer ******* ik voldoe aan deze eisen mag ik u mijn CV faxen ?

Neeltje Groenestijn.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 03 Sep 2002 16:00 door hotlilchick


--------------------------------------------------------------------------------

Timesharing is verboden in Nederland. Op basis hiervan zou je al van het contract afkunnen. Of is het een buitenlandse aanbieder?
Dat was een leuke tijd toen je nog onder die naam schreef. Je bent nog steeds aktief zie ik als EM :D :o

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Jan 2004 21:44 door miss_yoki21


--------------------------------------------------------------------------------

We hebben een vrij nieuwe (plm 1-1,5 jaar) Philips breedbeeld tv. Sinds kort hebben we het volgende probleem: de tv gaat plotseling spontaan op de stand-by mode en springt daarna gelijk weer aan. Dit gebeurt heel regelmatig: soms wel 5-6 keer per avond!
Wie heeft soortgelijke problemen? Wie weet wat het probleem is?

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 08 Jan 2004 21:51 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Dan wil de TV een poosje spelletjes doen. Het beste is hem voor het 8-uur Journaal even uit te laten.

goed

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door goed »

Ik denk dat je eens tegen dat ding moet praten ipv dat ding tegen jou!!!

Gesloten