LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door antileugens »

Hahaha, die is leuk!
@WillemV:
Dat kun je niet weten. Je hebt te weinig tijd gehad om voldoende resultaten aselect te bekijken om deze stelling in te nemen.
Ik heb van elk van de drie links de eerste 100 resultaten bekeken.
Maar juist wanneer het woord "klachten" aan de zoekopdrachten wordt toegevoegd, is het precies andersom. Bijna 8x zoveel resultaten voor AnderZorg dan voor OHRA.
Omdat je dan niet de verzekeringsklachten er bij krijgt maar klachten over de gezondheid. Als je nou eens je huiswerk had gedaan had je dat gezien. En je hebt er tijd zat voor gehad.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door WillemV »

@testcase,

Inderdaad grappig. :) Alleen ben jij degene die aan het liegen is. Die resultaten van jouw "google research" kloppen namelijk van geen kanten. :wink:

Maar heb je niks inhoudelijks te melden? Het wordt teveel chatten zo.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door WillemV »

antileugens schreef: Ik heb van elk van de drie links de eerste 100 resultaten bekeken.
Dat is dan niet aselect en 100 is veel te weinig om een representatief oordeel te vormen.
Omdat je dan niet de verzekeringsklachten er bij krijgt maar klachten over de gezondheid.
Zucht. Nogmaals, dat kun je niet weten. Zie ook mijn vorige commentaar in dit bericht.
Als je nou eens je huiswerk had gedaan had je dat gezien. En je hebt er tijd zat voor gehad.
Neeeee! Wil je dat gewoon niet begrijpen en het per definitie altijd met iedereen oneens zijn?

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door WillemV »

testcase schreef:Volgens mij is de meest inhoud nog bij mij vandaan gekomen, dan kan ik van jouw "wetenschappelijke" bijdragen niet zeggen.
Ik had inderdaad beter kunnen schrijven:
"Maar heb je niks inhoudelijks meer te melden? Het wordt teveel chatten zo."

Goed dat je wetenschappelijk tussen aanhalingstekens zet. Want er is inderdaad niks wetenschappelijks aan. Dat heb ikzelf in andere bewoordingen ook al diverse keren aangegeven.
Ik denk dat de verstandige mensen het nu wel duidelijk is.
Inderdaad...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb het Anderzorg Dokterspel gespeeld. En een Anderzorg polis afgesloten. Daarmee komt mijn maandpremie in 2010 per saldo uit op € 55,92 per maand. Om te gillen :)

Die € 41,67 extra eigen risico per maand (€ 500 per jaar) neem ik daarbij voor lief. Gecalculeerd risico.

geldig tot 1 januari 2010: http://www.anderzorg.nl/web/Overig/Dokterspel.htm geldig tot 1 januari 2010.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

Een hele verstandige keus!

Erik0566
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2009 11:55

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Erik0566 »

Ik wil toch nog even reageren op dit topic. Vandaag is namelijk de laatste dag dat je kunt overstappen van zorgverzekeraar. Zo ben ik enkele dagen van 'De Friesland' overgestapt naar 'Anderzorg'. Ik ga hiermee van 120,- euro per maand naar 59,- euro per maand.

Ook is dit de laatste dag van de actie. Hiermee kunnen we beide 25,- euro verdienen.
Als jij klant wordt, krijg ik 25 euro en jij ook. Doe twee dingen:
1. Meld je aan voor deze tip een vriend actie.
2. Vraag een zorgverzekering aan van AnderZorg.

Zie hiervoor: http://tipeenvriend.anderzorg.nl/erik19/

Laat even weten of het gelukt is.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Zo'n lage premie betaal je ook bij andere verzekeraars als je een extreem hoog eigen risico betaald. Behoorlijk misleidend om de premie van een andere maatschappij (zonder extra eigen risico) te gaan lopen vergelijken met Anderzorg (met zeer hoog eigen risico)

In werkelijkheid is Anderzorg niet (veel) goedkoper dan andere verzekeraars, maar heeft wel een flink slechtere service. Verstandige mensen stappen dus niet over naar Anderzorg.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

jlthkoch ga elders klagen en liegen, je begrijp er niets van,alleen de basis is al goedkoper dan elders, nog maar niet te spreken van de aanvullende verzekeringen. Anderzorg is met de premie's minimaal gestegen ong.€ 2,00 en een goed pakket. ga jij lekker naar een andere zorgaanbieder kan je over enkele maande daarover mekkeren.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

Ben je weer aan bashen koch

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

Ik heb wel gelijk dat je er niets van begrijp en weet, want anderzorg is een zorgverzekeraar voor MENSEN en NIET voor DIEREN vandaar dat er 25000 MENSEN zijn bij gekomen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

testcase schreef:Ben je weer aan bashen koch
Ben je weer onzin aan het uitkramen? Heb je nu nog niet door dat niemand in je verhaaltjes trapt?

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

gtp schreef:Ik heb wel gelijk dat je er niets van begrijp en weet, want anderzorg is een zorgverzekeraar voor MENSEN en NIET voor DIEREN vandaar dat er 25000 MENSEN zijn bij gekomen.
Je hebt kennelijk weinig verstand. Ten eerste lijkt het me wel heel stug dat ze 25000 aanmeldingen erbij hebben gekregen, want we hebben al vastgesteld dat je voor de premie niet hoeft over te stappen, voor de slechtere service al helemaal niet. Daarnaast, als het wel zo zou zijn maakt dat het nog geen goede verzekeraar.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

Wat een stel aannames, je hebT kennelijk weinig verstand, ik zou een grote mond hebben en een ezel zijn en wat al niet meer.Feit is dat de basis verzekering (wettelijk geregeld allemaal gelijk)bij anderzorg € 82,00 kost zonder korting met verhoging van eigen risico.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Henk25 »

De basis is niet gelijk. Zo zag ik bij een verzekeraar dat die een belangrijke vergoeding alleen in Europa gaf en bij een andere verzekeraar stond een andere beperking. Helaas heeft niemand de tijd om die polissen zo gedetailleerd te vergelijken en weet ik ook geen website die dat voor je doet.
Het lijkt mij logisch dat je alleen overstapt naar een verzekeraar die beter is, anders heeft het toch geen zin?

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

gtp schreef:Wat een stel aannames, je hebT kennelijk weinig verstand, ik zou een grote mond hebben en een ezel zijn en wat al niet meer.Feit is dat de basis verzekering (wettelijk geregeld allemaal gelijk)bij anderzorg € 82,00 kost zonder korting met verhoging van eigen risico.
Nou, 82 euro is dus heel wat anders als de eerder genoemde 59. En daar reageerde ik op. Jij meende daarop bijdehand te moeten doen. Nogmaals, 82 euro is niet een lage premie, zeker als je dan een verzekering aangaat met een slechtere (dan gemiddeld) verzekeraar.............

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

heb jij psychiater vergoeding in je pakket zittten? zoja maak er dan gebruik van en verder succes in je kortzichtige en armzalige leven.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

gtp schreef:heb jij psychiater vergoeding in je pakket zittten? zoja maak er dan gebruik van en verder succes in je kortzichtige en armzalige leven.

Je hebt weer een veel te brutale mond en weet weer niet waar het over gaat. Als zo'n forum nu zo ingewikkeld voor je is waarom kom je hier dan nog?

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

ach gut, leer eerst eens lezen en rekenen en kom dan terug.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

gtp schreef:ach gut, leer eerst eens lezen en rekenen en kom dan terug.
Slome, wat is er niet duidelijk voor je? Het is zo simpel: Anderzorg is niet goedkoper, het scheelt hooguit een paar euro. Een normaal denkend mens gaat zich dan dus niet verzekeren bij Anderzorg omdat het een minder goede (slechte) verzekeraar is. Behalve jij, want jij bent een ezel en denkt alleen maar aan die paar euro die je goedkoper uitbent.
Wie moet er hier leren lezen en rekenen? Jij bent degene die het verschil niet ziet tussen 82 en 59 euro!

Gesloten