Per 4 maanden, dus 3 keer per jaar... doorlopend. Maar goed.
Bij deze, maar ik blijf het een smerige zaak vinden! Helemaal na het lezen van dit forum!
Als ik nou bij een volgende onmoeting met een van uw promotiedames merk dat uw werkwijze nog niet is veranderd, heb ik wel zin in een beetje stennis... Hier kunt u toch niet mee doorgaan??
Fijn je brood verdienen zo, toch?! Ik vraag me af of u goed slaapt!
________________________________________________
Geachte mevrouw xxx,
Het betreft een eenmalige machtiging per 4 maanden.
Uw gegevens zijn inmiddels al uit ons systeem verwijderd.
Misschien dat u deze correcte afhandeling ook op het forum kan plaatsten
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
C&Z Media Kids Club
------------------------------------------------------------
Van:xxx
Verzonden: donderdag 19 augustus 2010 12:07
Aan: infoCenZ
Onderwerp: RE: Welkomstbrief
Goedemorgen,
Ik heb zojuist mijn bank gebeld en de situatie voorgelegd... (ik ben niet in de gelegenheid om binnenkort langs te komen).
Zij hebben de betaling inmiddels gestorneerd en zagen dat er een automatische herhaalde machtiging aan gekoppeld was (?!) Dit was toch een eenmalig gebeuren?? Kunt u deze herhaalde machtiging in uw administratie nakijken en ongedaan maken... Anders vermoed ik dat ik over een tijdje weer vanalles moet gaan rechttrekken.
Vriendelijke groet,
xxx
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Thu, 19 Aug 2010 11:20:29 +0200
From:
[email protected]
Subject: RE: Welkomstbrief
To: xxx
Geachte heer/mevrouw,
Uiteraard kunnen wij het ook terugstorten op uw rekening.
Dit kan echter pas +/- eind september. Als dit geen probleem is zullen wij het terugstorten.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
C&Z Media Kids Club
-------------------------------------------------------------
Van: xxx
Verzonden: woensdag 18 augustus 2010 21:24
Aan: infoCenZ
Onderwerp: RE: Welkomstbrief
Kunt u het niet gewoon terugboeken?? Ik vind het allemaal maar lastig, (ik dacht het net 'even' met internetbankieren te laten storneren, maar zie dat ik hiervoor bij de bank langs moet!), terwijl het echt niet mijn fout is... toch?!
Vriendelijke groet,
xxx
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Wed, 18 Aug 2010 12:46:43 +0200
From:
[email protected]
Subject: RE: Welkomstbrief
To: xxx
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag het geïncasseerde bedrag zelf laten storneren bij uw bank.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
C&Z Media Kids Club
----------------------------------------------------------
Van: xxx
Verzonden: maandag 16 augustus 2010 11:42
Aan: infoCenZ
Onderwerp: Welkomstbrief
Urgentie: Hoog
Goedemorgen,
Op advies van xxx even een schriftelijk berichtje m.b.t. de welkomstbrief die ik zaterdag van u heb ontvangen.
Ik heb inderdaad een dame van het promotieteam gesproken op het plein bij Kindervakantieland in Ahoy, vrijdag 6 augustus j.l.. Zij deed voorkomen dat het abonnement mij eenmalig 9,95 zou gaan kosten. Ik heb mijn gegevens gegeven, die zij heeft genoteerd. Toen ik het inschrijfformulier in handen kreeg, zag ik dat het totaalbedrag op het 4-voudige zou komen. Toen ik dat zag, heb ik direct tegen haar gezegd af te zien van de aanbieding. Uiteraard heb ik mijn handtekening niet gezet.
Nu heb ik dus een brief van C&Z Media dat ik toch lid zou zijn geworden...?!
Ik neem aan dat u dit voor mij ongedaan kunt maken.
Ik hoor het graag!
Vriendelijke groet,
xxx
(Heb op verzoek van Tros Forum de contactgegevens van CenZ Media verwijderd)