LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort oplichting

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

De incasso staat gepland op 27-10-10, morgen dus. Reset van het modem is niet nodig.

Hugo

thundergod
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mar 2010 00:20

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door thundergod »

riddert schreef:dat doet Telfort om ons te laten zien dat ze echt aan oplossingen werken. Als men alles via pb doet, zien wij alleen het negatieve bericht, en de oplossing kunnen we dan niet zien. Op deze manier probeert Telfort zich positief te presenteren.
een oplossing?

Ze sluiten me weer aan omdat er wegens hun fout niet geincasseerd is, wat hier ook gewoon toegegeven wordt, en een al al tegen spraak in hun berichtgeving. Maar ze gaan ondanks alles wel aansluitkosten berekenen...
Ik vind het nou niet bepaal d een "oplossing" :cry:

thundergod
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mar 2010 00:20

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door thundergod »

en het is weer zover,

Geen notificatie,
Geen Email,
GEEN INTERNET...
Ik ga er voor het gemak maar weer van uit dat Telfort voor de 3e keer is "vergeten" me op automatische incasso te zetten?
Ik ga me toch eens orienteren op een andere provider, want dit is teleurstelling na teleurstelling :x

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Er is niets mis met uw betalingen, u bent niet afgesloten. In uw buurt is geen storing maar ik meet geen modem op uw lijn, alsof deze uit staat. Uw lijn heb ik al doorgemeten en die is nergens onderbroken.

Branden er lampjes op uw modem en zo ja; welke?

Hugo

thundergod
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mar 2010 00:20

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door thundergod »

Telfort webcare schreef:Er is niets mis met uw betalingen, u bent niet afgesloten. In uw buurt is geen storing maar ik meet geen modem op uw lijn, alsof deze uit staat. Uw lijn heb ik al doorgemeten en die is nergens onderbroken.

Branden er lampjes op uw modem en zo ja; welke?

Hugo
Na een 7tal resets, had ik gister besloten de modem maar een hele dag uit te zetten.
Nu staat hij weer aan en heb ik verbinding??
Is mijn modem niet gewoon verouderd ofzo?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Vreemd, uw modem is nu weer keurig stabiel verbonden. Als hij defect zou zijn had u nu ook problemen moeten ervaren. Mocht er in de toekomst weer iets voorvallen kunt u direct aan de bel trekken, u weet ons inmiddels te vinden :wink:

Hugo

thundergod
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mar 2010 00:20

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door thundergod »

Wellicht gewoon een vraag,
hoelang duurt het voordat het contact formulier op de site wordt beantwoord?
Ik heb namelijk op korte termijn mijn contractnummer nodig? :?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Binnen 10 werkdagen ontvang u daarop een reactie maar ik heb uw contractnummer nu al naar u verzonden via een PB op dit forum. :)

Hugo

happyangie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2011 12:42

Re: Telfort oplichting

Ongelezen bericht door happyangie »

Hmmm Ik had een betalings achterstand...en ineens nr geblokt (eerste keer) kreeg wel een sms
nu een spoedbetaling gedaan en gelijk gebeld naar klante service Ja mevrouw 5 Werkdagen duurt het voordat u weer aangesloten word...kortom zonde van me 4eu 50 van spoedoverboeking
kan het echt niet eerder?? mn klantnr is 4298427
pleaseeee help vind het zo vervelend dat ik niet kan bellen aangezien ik een baby van 5 maanden heb ..... :?

Gesloten