LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.snelstebieder.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
seagoing racer2

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste Witte Angora,

Klopt dat veel mensen fouten maken met -d, -t en -dt.
Echter het woord gevraagt met een t zie je niet zo vaak.
Viel me gewoon op.

Enfin zoals Jeanne ook al zegt , ik denk dat ze bij elkaar in de klas hebben gezeten.. :mrgreen:

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

bokje_likkepotje schreef:
wat mij wel erg opvalt is dat iedereen zich hier zo druk maakt om een site.
ga je lekker druk maken om 'rekeningrijden' dat kost pas een berg geld.
lijkt me dat de overheid en tellsell nog altijd de grootste oplichters zijn.
wat dacht je van sms diensten die zogenaamd voor 1,30 of meer kunnen laten zien waar iemand anders is. helemaal lariekoek eerste klas.

groetjes, ps haal die lijst ff weg, heb het ook al doorgegeven aan een andere speler dat hij er opstaat.
klopt.. daar heb je helemaal gelijk in, dat is nog grotere "legale oplichterij". Net als die reclames 's nachts voor een chatten met een jong mokkel. Nog sneurer is dat daar figuren intrappen.

Overigens staat die informatie gewoon op de website van snelstebieder, dus oei oei wat onrechtmatig... ik zie dan ook niks waarom hij die gegevens weg zou moeten halen, staat niks van privegegevens in.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

seagoing racer2 schreef:Beste Witte Angora,

Klopt dat veel mensen fouten maken met -d, -t en -dt.
Echter het woord gevraagt met een t zie je niet zo vaak.
Viel me gewoon op.

Enfin zoals Jeanne ook al zegt , ik denk dat ze bij elkaar in de klas hebben gezeten.. :mrgreen:
gevraagt... zou kunnen dat dat niet veel voorkomt, dat weet ik niet.

Maar dan bestond die klas zeker uit slechts 1 leerling terwijl die toch over- en overvol (minstens 50) was? :lol:

Zou een mooi thema voor een roman zijn: er waren 50 leerlingen, en toch was er maar één... :mrgreen:

witte angora

Weet je wat nu zo erg is?

We zitten nu lekker met zijn allen te bekvechten tegen meneertje 50-in-1, morgen komt de moderator, en die blaast het kaarsje uit.. Valt alles stil, alles weg... Niks meer... :roll:

Moeten we weer een ander topic zoeken om lekker los te gaan... :wink: :mrgreen:

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

gaan we gewoon doen toch :mrgreen:
Vandaag pakken ze ons niet meer af. :D

witte angora

jeanne-veghel schreef:gaan we gewoon doen toch :mrgreen:
Vandaag pakken ze ons niet meer af. :D
Helemaal mee eens :wink:

Gert Thomas

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Goedenavond,
Na zo veel berichten denk ik dat ik wel ga kijken of ik de website kan aanpakken aangezien ik zo stom ben geweest om er wel geld in te stoppen. Dat ik mijn geld kwijt ben is tot daar aan toe maar ik wil wel proberen andere mensen hiervoor te waarschuwen. Ik zou natuurlijk aangifte van oplichting kunnen doen maar wellicht is het ook een idee om de consumentenbond in te schakelen.

Het lijkt er sterk op dat het allemaal om 1 persoon draait gezien het taalgebruik wat deze persoon gebruikt.

Ik vraag me alleen af of er niet meer mensen zijn die er geld ingestoken hebben zonder dat ze iets gewonnen hebben.

Gr
Gert

witte angora

Ik vraag me alleen af of er niet meer mensen zijn die er geld ingestoken hebben zonder dat ze iets gewonnen hebben.
Vast wel. Dat zijn -buiten jou- de 4949 andere leden die niet in de lijst van 'internetonderzoeker' staan.

Ik heb medelijden met de rechercheurs die deze site mogen onderzoeken en al deze mensen mogen benaderen met de vraag of ze aangifte willen doen.

InternetOnderzoeker

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

En sinds vandaag hebben we ineens geheel nieuwe namen als bieders en winnaars...

witte angora

InternetOnderzoeker schreef:En sinds vandaag hebben we ineens geheel nieuwe namen als bieders en winnaars...
Had je wat anders verwacht dan?

InternetOnderzoeker

Nee, zeker niet! De informatie wordt omgezet in waardevolle tips.

En let nu op:

Snelstebieder.nl is geregistreerd op: 23-11-2009!

En wat zien we nu ineens, de eigenaar heeft een wijziging doorgevoerd, de naam is overgeschreven op een andere naam in België, en dat sinds gisteren 03-01-2010

Uiteraard is de oorspronkelijke registratie opgeslagen.

witte angora

Dus de site heeft nu formeel een andere eigenaar?

Zal wel een zwerver of een andere katvanger zijn of zoiets. In ieder geval iemand bij wie niks te halen is. Zo die iemand al bestaat.

Vraag me af hoe het mogelijk is dat die wijziging op zondag is doorgevoerd. KvK en dat soort dingen zijn dan meestal dicht, ook op de koopzondag voor zover ik weet.

jor

Ongelezen bericht door jor »

InternetOnderzoeker schreef:En sinds vandaag hebben we ineens geheel nieuwe namen als bieders en winnaars...
Beter bewijs kan je eigenlijk niet hebben dat de boel getild word.Hoe zou dit nu anders mogelijk zijn, al vele veilingen gelijke namen en na een stukje hierover zijn al deze namen ineens verdwenen.Maar goed, wie zijn/haar geld graag wil weggooien blijft geld bieden op artikelen op snelstebieder.nl :wink:

PS de vraag over de algemene voorwaarden heeft hij nu zo opgelost......
Deze algemene voorwaarden zijn standaard en worden vaker gebruikt. U kunt deze voorwaarden dan ook vaker op internet tegen komen.

InternetOnderzoeker

Op zondag doorgevoerd.

Aangezien de eigenaar van snelstebieder.nl ook eigenaar is van webhostnoord.nl zal hij waarschijnlijk de mogelijkheid hebben om het realtime online te wijzigen.

Het technische contactpersoon is nog steeds de eigenaar zelf gebleven overigens, alleen van roepiestore.nl overgezet naar snelstebieder.nl. Het GSM! nummer is niet gewijzigd.

elmo43

Ongelezen bericht door elmo43 »

Of hij heeft dit gedaan met het feit dat iedere webwinkel etc etc zich per dit jaar moet registreren bij de KvK, zoniet volgt er een boete.
Dus mijn conclusie hij heeft hierover nagedacht :wink:

Gert Thomas

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Ik had nog credits over dus ik denk ik ga eens wat proberen.
Ik ben gaan bieden op een dvd van harry potter, winkelwaarde 30 euro.
Normaal gaan deze onder de winkelwaarde weg maar nu niet.
Ik heb geboden tot bijna 60 euro echter bleven er meerdere "personen" meebieden.
Het moment dat ik stopte was uiteraard ook meteen het einde van de veiling!!!

Ik ben nog steeds op zoek naar personen die geld hebben uitgegeven aan deze site zonder resultaat.

Gr
Gert
Bijlagen
ScreenShot059.jpg
ScreenShot059.jpg (145.69 KiB) 533 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

witte angora

Normaal gaan deze onder de winkelwaarde weg maar nu niet.
Ik heb geboden tot bijna 60 euro echter bleven er meerdere "personen" meebieden.
Het moment dat ik stopte was uiteraard ook meteen het einde van de veiling!!!
Dan weet je het wel... de computer(s) blijven meebieden met fictieve pesonen tot de echte personen het opgeven.

Cash is binnen, produkt hoeft niet geleverd te worden. Oplichting eerste klas dus. Je kunt het zelfs geen goksite noemen.

InternetOnderzoeker

Het lijkt op een geschreven programma. Als er niemand echt biedt dan start alsnog de veiling met de softwarematige bieders. Vandaar dat er nu ineens compleet andere namen gebruikt worden.

En wat zien we plotseling op : http://www.snelstebieder.nl/nieuws.html SnelsteBieder.nl is zogenaamd overgenomen door enen H. Zomers.

Google even op de term:

Hammermedia (H Zomers)

en kijk naar de CACHE in Google. Dit bericht is vandaag op de site geplaatst en niet op 15 december.

http://74.125.77.132/search?q=cache:dBf ... clnk&gl=nl

Dan zien we hoe de nieuwspagina er nog uit zag op 26 dec 2009 06:27:54 ! Maar toen waren de besprekingen natuurlijk nog gaande...

15 December 2009 - Overname door Hammermedia (H Zomers)

Onze veiling is zo populair geworden in Nederland dat het nieuwe bedrijf 'Hammermedia' ons een overnamebod heeft gedaan.

Fantasie ten top, na ongeveer 2 weken in de lucht te zijn!

Op dit bod hebben wij akkoord gegeven.

Natuurlijk...

Per Januari 2010 zal de overname plaats vinden. U zult niets van deze overname merken. Webhostnoord verzorgt de financiele kant als mede een deel van de technische kant. Binnenkort zal de nieuwe houder het betalingssyteem voor Belgie klaar hebben.

Natuurlijk, ze maken gebruik van Targetpay.com. Kortom, het is zeer eenvoudig om een online betalingssyteem toe te voegen! En hoe logisch is het dat hier sprake zou zijn van een overname als de financiële kant wél via Webhostnoord blijft lopen. Onzin, zie eerdere post met inschatting omzet. Er zijn een aantal zaken die eenvoudig zijn om te zetten zoals eigenaar van een domeinnaam, zeker als je een hosting bedrijf hebt met een account op TransIP. Het wordt wat moeilijker om even snel een rekening te openen in bijvoorbeeld België. Zeer gewiekst maar toch erg doorzichtig.

03 Jan. 2010 - Overname door Hammermedia (H Zomers)

De officiele overname is er door. SnelsteBieder heeft haar nieuwe eigenaar !
Feestje was een succes.

In je eentje gevierd zeker...

05 Jan. 2010 - Eindelijk maar toch volledig hersteld

Met de extra hulp zijn we er toch in geslaagd de gehackte database te herstellen. Al deze leden kunnen nu weer gebruik maken van hun account met hun nog openstaande credits. Wij hebben al deze leden ook 50 extra credits aangeboden vanwege de overlast.

Tja, en dat is het antwoord op de dan weer nieuwe namen natuurlijk die we ineens voorbij zien komen in de "veiling" en zien winnen...

Een kat in het nauw maakt rare sprongen!
Laatst gewijzigd door InternetOnderzoeker op 05 jan 2010 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.

InternetOnderzoeker

En door even googelen is dit op hetzelfde adres te vinden:

Webdesign Het verzorgen van chatdiensten Het leveren van chatapplicaties alsmede software-ontwikkeling Het ontwikkelen van internetscripts Het beheren en verstrekken van gebruikersprofielen

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

Misschien ben ik nu een beetje spuit 11 :lol: maar wat mij opviel was dat zowel de zogenaamde tevreden klanten als de persoon van de website consequent zelf een spatie tikten voor een uitroepteken.

Zoals dit !
De meeste mensen laten de spatie weg, zoals het hoort!

Gesloten