Klopt dat veel mensen fouten maken met -d, -t en -dt.
Echter het woord gevraagt met een t zie je niet zo vaak.
Viel me gewoon op.
Enfin zoals Jeanne ook al zegt , ik denk dat ze bij elkaar in de klas hebben gezeten..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
klopt.. daar heb je helemaal gelijk in, dat is nog grotere "legale oplichterij". Net als die reclames 's nachts voor een chatten met een jong mokkel. Nog sneurer is dat daar figuren intrappen.bokje_likkepotje schreef:
wat mij wel erg opvalt is dat iedereen zich hier zo druk maakt om een site.
ga je lekker druk maken om 'rekeningrijden' dat kost pas een berg geld.
lijkt me dat de overheid en tellsell nog altijd de grootste oplichters zijn.
wat dacht je van sms diensten die zogenaamd voor 1,30 of meer kunnen laten zien waar iemand anders is. helemaal lariekoek eerste klas.
groetjes, ps haal die lijst ff weg, heb het ook al doorgegeven aan een andere speler dat hij er opstaat.
gevraagt... zou kunnen dat dat niet veel voorkomt, dat weet ik niet.seagoing racer2 schreef:Beste Witte Angora,
Klopt dat veel mensen fouten maken met -d, -t en -dt.
Echter het woord gevraagt met een t zie je niet zo vaak.
Viel me gewoon op.
Enfin zoals Jeanne ook al zegt , ik denk dat ze bij elkaar in de klas hebben gezeten..
Helemaal mee eensjeanne-veghel schreef:gaan we gewoon doen toch![]()
Vandaag pakken ze ons niet meer af.
Vast wel. Dat zijn -buiten jou- de 4949 andere leden die niet in de lijst van 'internetonderzoeker' staan.Ik vraag me alleen af of er niet meer mensen zijn die er geld ingestoken hebben zonder dat ze iets gewonnen hebben.
Had je wat anders verwacht dan?InternetOnderzoeker schreef:En sinds vandaag hebben we ineens geheel nieuwe namen als bieders en winnaars...
Beter bewijs kan je eigenlijk niet hebben dat de boel getild word.Hoe zou dit nu anders mogelijk zijn, al vele veilingen gelijke namen en na een stukje hierover zijn al deze namen ineens verdwenen.Maar goed, wie zijn/haar geld graag wil weggooien blijft geld bieden op artikelen op snelstebieder.nlInternetOnderzoeker schreef:En sinds vandaag hebben we ineens geheel nieuwe namen als bieders en winnaars...
Deze algemene voorwaarden zijn standaard en worden vaker gebruikt. U kunt deze voorwaarden dan ook vaker op internet tegen komen.
Dan weet je het wel... de computer(s) blijven meebieden met fictieve pesonen tot de echte personen het opgeven.Normaal gaan deze onder de winkelwaarde weg maar nu niet.
Ik heb geboden tot bijna 60 euro echter bleven er meerdere "personen" meebieden.
Het moment dat ik stopte was uiteraard ook meteen het einde van de veiling!!!