Dat komt omdat mensen lekker cdtjes illegaal gaan zitten fikken met winblows,... heb je een beter idee dan???????
Mensen zeuren als dat ze moeten betalen voor een nieuwe versie (98 naar 2000 bijvoorbeeld) als je een Opel Astra koopt krijg je na 3 jaar toch ook geen nieuwe als er een ander type is? Mensen gebruik uw verstand toch eens en loop je niet zo op te winden.
Voor 90% van de gebruikers is het geen enkel probleem! En wat dan nog, dan copieer je toch lekker dat bestandje waardoor je hem niet hoeft te activeren? Als je toch zo'n computernerd bent, moet je dat ook wel lukken. Mij lukt het ook
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Win XP activeren
Re: Win XP activeren
Moet je gewoon de stekker van je telefoon eruit trekken en je ADSL of kabel modem even uitzetten en per telefoon activeren krijg je vanzelf je activatiecode .Die zet je in de crack en dan weer kopieren die nummers.Geplaatst op 05 Oct 2004 13:06 door M.M.L.
waarschuwing
Ook de meeste Norton 2005 producten kennen productactivation, dus u bent gewaarschuwd!!
Waar gaat het naar toe?
Wel kopieerbeveiligigen uitdenken, maar klantvriendelijkheid en goede software kun je tegenwoordig vergeten. Bedrijven zoals symantec en microsoft kunnen wat mij betreft kapotvallen
Xp is helemaal eenvoudig als je maar goede serials hebt.
Kan gewoon alles updaten want die ik heb zijn erg exclusief
Illegaal software komt door de hoge prijzen .
Als bedrijf wordt je wel gecontroleerd . Linux is leuk maar niet voor iedereen weg gelegd .
Re: Win XP activeren
Dus wel.Jij hebt geen verstand van cracks .Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
En ook nog nooit van google gehoord daar is deze informatie ook volop te vinden .
Het is allemaal onzin dat activeren .Mensen die er echt geen verstand van hebben krijgen nu problemen .(Dat zijn vaak de legale kopers) Diegene de erg veel illegale sofware verspreiden vinden toch wel een oplossing voor het activeren.