LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jerade
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jul 2010 21:06

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door Jerade »

Ziggo Webteam Jelle schreef:Beste Tros radar Forum gebruikers,

De reden waarom wij de zenders Pro Sieben en kabel 1 uit ons aanbod halen is omdat deze zenders slecht bekeken worden en laag gewaardeerd worden door de meeste kijkers. Ziggo streeft ernaar een hoogwaardig zenderpakket aan te bieden waar veel mensen met plezier naar kijken. Om genoemde reden past Pro Sieben niet meer in het aanbod. Tevens maakt Ziggo daarmee ruimte op de kabel voor de zenders van RTL en SBS in HD-kwaliteit. Ziggo heeft maar liefst 8 Duitstalige zenders in het aanbod (waaronder de in Duitsland meest populaire). De verblijvende zenders zijn: ARD, ZDF, RTL, SAT.1, NDR, WDR, SWR en Arte.
Opvallend om te zien dat Ziggo wel de tijd neemt om fora door te lezen van Radar maar haar eigen gebruikersforum negeert over de telefoon opnemen en mensen helpen zal ik zwijgen. (45 minuten wachttijd a 0,10 cpm = 4,50,- aan extra inkomsten)

Kom op hoe kun je NDR en SWR nu serieus als populair betitelen. Dat zijn regionale zenders die in de grensregio's en in hun eigen gebied populair zijn. Arte is weliswaar een Frans/Duitse zender maar ook nauwelijks populair. ProSieben voegde iets toe omdat ze eigen Duitse producties maakten die ik makkelijk kon gebruiken in de les.... Toch maar eens een schoteltje kopen....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door tennis »

Jerade schreef: Toch maar eens een schoteltje kopen....

Oops, wat een wijs besluit!
Ik heb er al zeker 17 jaar een schotel, en bepaal zelf, welke zenders ik wil zien, of niet.

Provider valt uit, geen beeld.
Satelliet valt nooit uit, dus altijd beeld, en in digitaal!
Suc6

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door flepp »

Aan Jerade,

prosieben is net zomin populair nooit iemand gehoord vanavond een geweldig progamma, komt je toevallig uit het is geen onderwijs zender. Waar haal je het vandaan dat de duitse regionale zenders alleen in de grensstreek populair zouden zijn deze hebben net zo als veel zenders goede en minder goede progamma s het is maar waar de belangstelling naar uit gaat.

Jerade
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jul 2010 21:06

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door Jerade »

flepp schreef:Aan Jerade,

prosieben is net zomin populair nooit iemand gehoord vanavond een geweldig progamma, komt je toevallig uit het is geen onderwijs zender. Waar haal je het vandaan dat de duitse regionale zenders alleen in de grensstreek populair zouden zijn deze hebben net zo als veel zenders goede en minder goede progamma s het is maar waar de belangstelling naar uit gaat.
Aan Flepp,

Als ik door dat soort programma's jongeren aan het Duits kan krijgen dan doe ik dat.

En ja ik gebruik ook wel NDR en ARD. Waarom: Naast de taal mag ook de cultuur en de politiek van Duitsland onder de aandacht komen en daartoe hoort ook de jongerencultuur. Pro Sieben is een jongerenzender met veel goede eigen producties. Dat u Pro Sieben niet kent betekent nog niet dat Pro Sieben niet populair is. Sterker nog,ik kom de zender tegen van Reykjavik tot Tel Aviv. Alleen bij Ziggo niet. Dus zo'n impopulaire zender zou het wel niet zijn als daar miljoenen doorheen heel Europa naar kijken.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door flepp »

Jerade,

hoe komt je er bij dat ik prosieben niet kent heb er alleen geen belangstelling voor.
Er is niks mis mee om dat het jongerenzender is, Arte is een zender voor een andere doelgroep waar jij weer geen interesse in heb, als ziggo die er afgehaald
had zijn er weer anderen die kritiek er op hebben.

Jerade
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jul 2010 21:06

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door Jerade »

Flepp,

Als Ziggo nu gewoon de vele zogenaamde Ziggo-servicezenders zou schrappen. Vier van deze Ziggo-servicezenders zijn wat veel. Dan hadden ProSieben en andere interessante zenders kunnen blijven. Trouwens Arte weg zou een grof schandaal zijn. Het is al weer een hele winst dat BravaNL weer terug is.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Wijziging Ziggo Digitaal Totaalpakket

Ongelezen bericht door flepp »

Jerade,

helaas hebben de abonnees of een progammaraad weinig invloed op ziggo,
het is alleen winst maken op zijn amerikaans en de boel weer doorverkopen aan de hoogste bieder vermoed ik.
Hoop dat er een tijd komt dat ik zelf een pakket naar eigen-wens kan samenstellen tegen een concurrerende prijs, denk dat ca 30-40 zenders wat mij betreft voldoende zal zijn b.v.b. de publieke zenders van duitsland, nederland, en belgie, aan gevuld met enkele thema zenders.

Gesloten