LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat heet normaal

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ted

Re: Wat heet normaal

Ongelezen bericht door Ted »

Ga ik ook ff kijken.

Ted.

Ted

An,

Ted is even een weekje weg.

Groet,

Ted.

An

Ongelezen bericht door An »

Hallo Ted.

Nou da,s leuk dan! Ik wens je wat je ook gaat doen of waar je ook gaat, heel veel plezier en kom gezond weer terug. Stuur nog wel ff een kaartje hè? Tot ziens dan maar weer en de groeten aan Truus ook hoor! En maak er wat van.

Groetjes van An,

Ted

An,

Kon je maar eens serieus zijn je doet me, onbewust, heel veel pijn. Daarom wil, moet ik even eruit. Ik hou van je.

Ted.

Ted

Hoi An,

Zo bedoelde ik het nou ook weer niet hoor. Maar ik heb er even genoeg van. Ga straks met de auto naar Engeland ben er donderdag weer.

Hou je haaks en groeten,

Ted.

An

Hoi Ted,

Goede reis en veel fun tot donderdag.

Gr. An

gappie

Ongelezen bericht door gappie »

Goede reis en veel plezier dan maar ,leuke kerel ben jij neemt An geen eens mee.

Ted

Hoi An,

Ik heb dit reisje toch maar afgezegd veel te warm in de auto. Ga wel in het najaar bovendien kwam het P.Wilkinson ook niet zo goed gelegen.

Bedankt voor je berichtje.

Groetjes,

Ted

An

Sorry hoor, maar d,r zit er èèn met mijn naam hier te posten. Want ik heb sinds gisteravond hier niets meer gepost en de tijd dat het er vandaag op staat, kan in mijn geval ook niet.
Want dan ben ik op mijn werk. Laten we wel eerlijk blijven aub, want hier heb ik geen zin meer in. Straks staan hier dingen op, die ik nooit zou zeggen en dat wil ik niet.

Dus diegene die dit vandaag gepost heeft gaat er maar lekker mee verder maar ik doe niet meer mee. Ga maar lekker met je eigen chatten of mailen. Sorry voor de echte Ted maar ik ga wat anders doen.

Groetjes allemaal van de ECHTE AN.

Ted

An,

Oh leuk is dat, ik was onderweg naar P.W. toen hij mij belde dat het niet zo goed uitkwam. Was tegen 16.00-uur weer terug. Ging er toch echt vanuit dat het berichtje van jou was.

Ted

Ted

Bedankt voor deze grap. Wie het ook aangaat.

Ted.

peter

Ongelezen bericht door peter »

Beste Ted & An,
ik zie dat jullie bloeiende relatie verziekt gaat worden. Waarom mailen jullie niet via jullie E-mail adres?
Is toch veel intiemer.

Ted

Beste Peter,

Is een goed advies maar dat doen we soms al, weet je An en ik zijn een beetje verlegen. Maar toch een heel goed advies van je.

Ik wens je alle succes in het leven dat je iemand maar kan wensen.

Je bent een prima mens.

Ted.

Joke

Ongelezen bericht door Joke »

An en Ted,

Ja jullie zijn nog jong en beginnend geluk is het mooiste wat er is. Ga eens samen uit. Ik denk dat het tussen jullie wel goed zit.

Liefs en geluk voor jullie ik vind het wel mooi.

Joke (liefde het heeft wel wat) Schatjes. Mooi

Ted

Bedankt hoor Joke.

Ted

Jamie

Ongelezen bericht door Jamie »

Uuuuh doe toch maar niet mee.

Hanna

Ongelezen bericht door Hanna »

Waar is iedereen gebleven ?

Hanna

An

Hier!!!!!! En rest zit nog ff in Turkije voor vakantie maar komen geloof ik vandaag terug.
An,

Gasje

Ongelezen bericht door Gasje »

En ????? is iedereen terug. Wat duurt het lang zeg, of is het daar zo mooi dat je er blijft????

Moi-moi

Ongelezen bericht door Moi-moi »

Welnee Gasje, we moeten nog. Maar wat is het nut eigenlijk om deze topic weer naar boven te halen?

Gesloten